دانلود و خرید کتاب زندگیت را شخم بزن فریبا اسودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگیت را شخم بزن اثر فریبا اسودی

کتاب زندگیت را شخم بزن

نویسنده:فریبا اسودی
انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب زندگیت را شخم بزن

کتاب زندگیت را شخم بزن نوشتهٔ فریبا اسودی در انتشارات نظری چاپ شده است. 

درباره کتاب زندگیت را شخم بزن

ضمیر ناخودآگاه چیست و چه نقشی در زندگی ما دارد؟ ضمیر ناخودآگاه قوی‌ترین نرم‌افزار مدیریت ذهن ماست. مکاتب مختلف وقتی که به قدرت شگفت‌انگیز ضمیر ناخودآگاه پی بردند، نام‌های مختلفی به او اعطا نمودند این نام‌ها برخاسته از فرهنگ جامعه آنها بود. مثلاً کشورهای جنوب شرق آسیا، به او می‌گویند خدای درون! آنها او را خدای درون می‌پندارند؛ شاید معتقدند او همان خدایی است که در درون هرکسی حضور دارد. این تفکر ممکن است در مواجهه اولیه؛ زیبا به نظر برسد. اما در باطن ایرادات زیادی می‌توان به آن گرفت که فعلاً از دایرهٔ بحث ما خارج است. کشورهای اروپایی به‌سادگی و زودباوری او پی بردند و نام او را کودک درون گذاشته‌اند. این هم زیباست ولی خالی از اشکال نیست! ایرادات بسیار کمی دارد. در واقع هستهٔ مرکزی ضمیر ناخودآگاه، همان کودک درون است.

تا الان ۴ دیدگاه معرفی شد:

جنوب شرقی آسیا: خدای درون

اروپا: کودک درون

ایالات متحده امریکا: غول درون

سرخپوستان قاره امریکا: روح طبیعت

اما ما هیچ یک را ١٠٠٪ قبول نداریم!

به‌مرورزمان لایه‌های دیگر ذهنی، به ضمیر ناخودآگاه افزوده می‌شود و آن را احاطه می‌کنند. در واقع لایه‌هایی که به‌مرورزمان، به اطراف ضمیر ناخودآگاه افزوده شده و آن را احاطه می‌کنند همان مراتب هرم دیلتز هستند. در این هرم ما به مجموعه موارد موجود در قسمت بالای هرم، می‌گوییم: دنیای معنوی! موضوعات طبقات پایین به‌تدریج ضمیر ناخودآگاه را تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهند. در ایالات متحده آمریکا اساساً به ضمیر ناخودآگاه غول درون می‌گویند که تا حدی برگرفته از تعالیم مذهبی سرخپوستان است. فکر کنم همه فیلم راز را دیده‌اید! (نگویید نه که باور نمی‌کنم) سرخ‌پوستان ساکن آمریکا عقاید خاص و جالبی داشته‌اند. آنها به‌وسیله ضمیر ناخودآگاه خود با روح طبیعت ارتباط برقرار می‌کرده‌اند. آنها از یک گلهٔ ١٠٠٠ تایی گاومیش، فقط ۲۰ تا را شکار می‌کردند و البته قبل از شکار هم از روح طبیعت اجازه می‌گرفتند.

کتاب زندگیت را شخم بزن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب زندگیت را شخم بزن

«ناخودآگاه خود را چقدر می‌شناسید؟

شما تصمیم دارید از راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران استفاده کنید تا بتوانید دیگران را عاشق خود کنید، قرار است این راه های نفوذ را یاد بگیرید، اما چقدر راجب ناخودآگاه خود اطلاع دارید، چقدر آمادگی دارید تا تکنیک های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه را بکار ببرید؟ آیا ضعف ها و مزیت های خود را می شناسید؟ آیا فکر می کنید بی نقص هستید و همه مشکلات از طرف مقابل است؟

هدف من از مطرح کردن این سوالات این است که اگر تصمیم داریم بر ذهن و ناخودآگاه کسی چیره شویم ابتدا باید خود را محک بزنیم ابتدا باید ببینیم می توانیم با یافته های خود راجب راه های نفوذ ناخودآگاه خودمان را به شکلی منظم سازماندهی کنیم! وقتی آمادگی لازم را پیدا کنید، و تغییری مثبت در خود ایجاد کنید شک نداشته باشید که حتما می توانید از این تکنیک ها برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه هر شخصی استفاده کنید. سربرگ تازه تصمیم دارد شما را به صورت اصولی با این مراحل آشنا کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۱۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۳,۵۰۰
تومان