دانلود و خرید کتاب ابرقدرت خداست مجید یوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ابرقدرت خداست

کتاب ابرقدرت خداست ششمین جلد از کتاب‌های سرفصل آیین‌های انقلاب اسلامی انتشارات راهیار، تلاشی برای به تصویر کشیدن خاطرات مردم همدان از میزبانی از حاج قاسم و ایام شهادت این سردار پرافتخار اسلام است. این کتاب به قلم مجید یوسفی منتشر شده است.

درباره کتاب ابرقدرت خداست

شهادت فرمانده سپاه قدس برای مردم همدان، یادآور شهدای روز قدس همدان بود، هم در اسم و هم در رسم هر دو با قدس گره خورده و ارباً اربا شده بودند. تشییع پیکر حاج قاسم و همرزمانش همچون تشییع آیت‌الله معصومی همدانی زمینه‌ساز حیات اجتماعی سیاسی مجددی نه فقط در همدان که این‌بار در سراسر ایران و امت اسلامی شد. صدای «مرگ بر آمریکا» مردم تشییع‌کننده حاج قاسم و احساس غرورشان پس از سیلی سپاه به پایگاه عین‌الاسد، پژواک صدای بسیجی جوانی بود از بیابان‌های دزفول در دهه شصت که می‌گفت: «ابرقدرت خداست!»

این کتاب به یکی از پشکوه‌ترین تشییع‌جنازه‌های تاریخ ایران می‌پردازد.

خواندن کتاب ابرقدرت خداست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب ابرقدرت خداست

«... در خواب و بیداری صدای خبری را که از پذیرایی می‌آمد می‌شنیدم: «سردار قاسم سلیمانی به فیض شهادت نائل آمد.» از شنیدن خبر گیج و مبهوت، خودم را کشاندم بیرون اتاق. یک «شهید» زیر عکس زیبا و غرورآفرینش خورده بود و من ضربان قلبم را حس می‌کردم. با ناباوری از مادرم پرسیدم: «خبر واقعا درسته؟» نگاه غم‌آلود و سرتکان دادن‌هایش تن یخ کرده‌ام را به آتش می‌کشید. من بودم و دنیایی از سکوت در اعماق قلبم. بغض گلویم را چنگ میزد و افکارم آشفته بود. پیدرپی از آرایشگاه زنگم می‌زدند که عروس خانم کجایی. دلم می‌خواست همه‌چیز را لغو کنم... »

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه