دانلود و خرید کتاب اصول تعلیم و تربیت کودک فاطمه بیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول تعلیم و تربیت کودک اثر فاطمه بیدی

کتاب اصول تعلیم و تربیت کودک

معرفی کتاب اصول تعلیم و تربیت کودک

دنیای امروز بر اساس تحقیقات و بررسی‌های صاحب نظران به جایی رسیده است که نیکو درمی‌یابد که اگر خانواده سالم و استوار باشد بسیاری از مسائل مربوط به حیات اجتماعی سروسامان می‌یابد و اگر خانواده را که خشت بنای اولیه اجتماعی است از عوامل لغزش دور سازیم جامعه تا حدود زیادی سرو سامان پیدا خواهد کرد و از طرفی بشریت امروز چشم به سوی اسلام دارد و می‌خواهد ببیند اسلام برای نجات انسان از بدبختی‌‌ها و بیچارگی‌های موجود چه تزی را ارائه می‌دهد. این کتاب دیدگاهی اسلامی را در زمینه خانواده و تربیت فرزندان عرضه می‌کند. فهرست عناوین کتاب از این قرار است: فهرست مطالب سخن آغازین سخنی با متولّیان تعلیم و تربیت؛ نهاد مقدس خانواده؛ روانشناسی رشد و تربیت؛ تربیت اجتماعی فرزند؛ تربیت فرزند و نقش والدین؛ نقش مربّی، دوست و اطرافیان در تربیت فرزند؛ مبانی تربیت از دیدگاه.

نظرات کاربران

s khalili
۱۳۹۸/۰۷/۲۴

همیشه سعی میکنم از خوندن کتابای تربیتی با نویسنده فارسی دوری کنم.و حیف که اینبار وفادار نبودم و حدود دوساعت از وقتمو هدر دادم. به امیدی که مطلب بدرد بخوری که تو کتابای اونور ندیده باشم ،ببینم. هیچی. به نویسنده ها تویه میکنم

- بیشتر
زهرا علوی
۱۳۹۹/۰۹/۱۲

جالب نبود متنش بیشتر شبیه کتابهای معارف دبیرستانه!! مفید نبود هیچ راهکاری ارائه نداده بود بیشتر تعریف هایی بود که همه بلدن.

سیدحسام الدین
۱۳۹۵/۰۶/۲۴

خیلی خوبهههه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
مادر باید به تدریج به کودک نشان دهد که شخصیت درونی برای او مطرح است اگر چه آدمی زیبا نباشد، انسانیّت و شرف مایه زیبایی است، اگر چه دارای تجمّل نباشد. مادر در جنبه رهبری فکری کودک، سعی دارد میدان عمل ذهن او را وسیع‌تر کند و آنرا از خمودی و محدودیت نجات بخشد. مادر می‌تواند به کودک تفهیم کند که آدمی در سایه تلاش می‌تواند به هدف برسد و یا بدان نزدیک شود. قادر است وضع نابسامان خود را اصلاح و منظم کند و در این راه از نقایص و شکست‌ها نهراسد. در جنبه عقلی می‌کوشد ذهن او را از بدآموزی‌ها برکنار دارد. از استدلال‌های غیر منطقی و اندیشه‌های خرافی و ناصواب او را باز دارد. کنجکاوی او را ملامت نکند اگر چه مایه زحمت مادر باشد. فکر و اندیشه او را بستاید اگرچه محدود و ناچیز باشد
s khalili
تقدیم به پیشگاه آن انقلابگر بزرگی كه انتظار قیام شكوهمندش، خود قیامی است كه باطل و باطل مدارآنرا با سفیر خشم منتظران به نابودی میكشاند. آن امام بزرگواری كه با ظهور پیروزمندش، رسالت ناتمام تمامی انبیاء و اولیاء را كامل خواهد فرمود؛ آن وجود هدایت یافته و هدایتگری كه قلب عالم امكان است و فرزند «طه» و «یاسین». و تقدیم به تمام آنان كه با انتظار دولت كریمه او زنده‌اند و زندگی می‌كنند.
sarar-'

حجم

۲۷۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

حجم

۲۷۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان