دانلود و خرید کتاب جزء از کل استیو تولتز ترجمه ساقی اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جزء از کل اثر استیو تولتز

کتاب جزء از کل

معرفی کتاب جزء از کل

کتاب الکترونیکی «جزء از کل» نوشتهٔ استیو تولتز با ترجمهٔ فاطمه موحد پارسا در انتشارات ملینا چاپ شده است. استیو تولتز، نویسنده خلاق ایتالیایی، اثر ارزشمند خود، جـزء از کـل را در سـال ٢٠٠٨ به عرصه ظهور رساند و با استقبال فراوانی روبه‌رو شد. این کتاب دریچـه‌ای رو به فلسفه در دل داستان‌های اجتماعی است و خواننده را به فکر در جهان هستی و شخصیت‌های درونی خود وام دارد. کتاب جزء از کل نوشته نویسنده استرالیایی استیو تولتز برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. این کتاب در همان سال نامزد دریافت جایزه بوکر شد.

درباره کتاب جزء از کل

کتاب جزء از کل در مورد مارتین و جسپر دین، پدر و پسر، است که هر کدام از یک زاویه خاص و متفاوت با عامه مردم به زندگی و اتفاقات آن نگاه می کنند. مارتین با باورهای خاص و گاه عجیب خودش سعی می کند پسرش، جسپر را به بهترین شکل ممکن تربیت کند و به همین خاطر داستان زندگی خودش را از همان دوران کودکی برای او تعریف می‌کند. داستانی که نشان می‌دهد زندگی او همیشه تحت تاثیر مارتین، برادر ناتنی‌اش قرار داشته است.

جسپر دین، بیشتر عمرش نمی توانست تصمیم بگیرد چه رفتاری با پدر خود که مبتلا به بیماری پارانویا بود، داشته باشد؛ برای او دلسوزی کند، از او متنفر باشد، به او عشق بورزد یا حتی او را بکشد. مارتین، پدر جسپر، مردی بود که همه چیز را بیش از حد تجزیه و تحلیل می کرد و هوش و ذکاوت خودساخته اش را به تنها پسرش تحمیل کرده بود. اما حالا که مارتین مرده است، جسپر می تواند به طور کامل به کاوش در زندگی دیوانه ای که او را در اسارت فکری بزرگ کرده بود، بپردازد. جسپر هنگامی که اتفاقات منجر به مرگ پدرش را در کنار هم قرار می دهد، کودکی سرشار از اتفاقات عجیب و شوکه کننده ی خود را بازمی یابد: درباره ی عموی بدنام و یاغی اش، مادری اروپایی که به شکل مرموزی همیشه مفقود بوده است و تلاش نافرجام مارتین در اینکه اثری جاودان از خود در این دنیا باقی بگذارد، دنیایی که همیشه به چشم حقارت و خواری به آن نگاه کرده بود. رمان جزء از کل، داستانی است که این شخصیت ها را از دشت های وحشی استرالیا به کافه های نامتعارف پاریس می کشاند، از جنگلی در تایلند به باشگاه های شبانه، پناهگاه ها، هزارتو ها و مخفی گاه های خلافکاران، و از بلندی های اولین عشق تا پستی های آرزویی بی ثمر. نتیجه ی چنین ماجراهایی، یک سفر طوفانی و هیجان انگیز از گمنامی به سوی رسوایی و داستان به یادماندنی و تکان دهنده ی پدر و پسری است که تقارن و شباهت روحی و فکری شان، بر همه ی کمبود ها و کاستی های پرتعداد آن ها، توفق و برتری می یابد.

کتاب جزء از کل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به رمان‌های فلسفی پیشنهاد می‌شود.

معرفی نویسنده
عکس استیو تولتز
استیو تولتز
استرالیایی

استیو تولتز نویسنده‌ی استرالیایی است که اغلب مخاطب‌های فارسی‌زبان کتاب جز از کل را از او خوانده‌اند و این کتاب در ایران آنقدر از طرف کتاب‌خوان‌ها ارج و قرب پیدا کرد و قدر دید که این کتاب هفتصد صفحه‌ای در سال ۱۴۰۰ به چاپ هفتادم خود رسید!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۰۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۷۰۴ صفحه