دانلود و خرید کتاب ببخش و بگیر آدام گرنت ترجمه فاطمه شهرسوار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ببخش و بگیر اثر آدام گرنت

کتاب ببخش و بگیر

نویسنده:آدام گرنت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ببخش و بگیر

کتاب ببخش و بگیر؛ چرا کمک به دیگران ما را به سمت موفقیت‌ها سوق می‌دهد؟ نوشتهٔ آدام گرنت و ترجمهٔ فاطمه شهرسوار است و انتشارات ملینا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ببخش و بگیر

کتاب ببخش و بگیر فراتـر از یـک کتـاب و یـک جهـان‌بینـی جدیـد و درخشان است. ایـن کتـاب مفـاهیم عمیقـی دربـارهٔ چگـونگی مدیریت شغلمان، معاشرت با دوستان و اقوام و تربیت فرزنـدانمان و طراحـی مؤسـساتمان دارد. خواندن این جواهر لذتی وصف‌ناشدنی دارد و این افسانه که حرص و طمع راه رسیدن به موفقیت است را درهم می‌شکند.

ببخش و بگیر کتابی روح‌بخش است. نایاب‌ترین اثری که فرضـیات شـما دربارهٔ چگونگی کار جهان را درهم می‌شکند و ذهن شما را تـا هفتـه‌هـا پـس از خوانـدن آخرین صفحه درگیر خواهد کرد. این کتاب سرشار از بینش‌های تغییر زندگی است. همانقـدر کـه عـالی و عاقلانـه است، فراتر از یک کتاب و یک جهان‌بینی جدید و درخـشان هم اسـت. 

کتاب ببخش و بگیر راه خود را از میان آشفتگی کلیشه در بازار باز کرده و چشم‌انـداز روح‌بخشی را به سوی هنر و علم موفقیت ایجاد می‌کند. همچنین آموزنده و لذت‌بخش و احتمالا یکی از کتـاب‌هـای کلاسـیک در زمینهٔ مدیریت و مدیریت محیط کار خواهد بود. این کتاب دیدگاه ما به روابط شخـصی و حرفه‌ای ما را تغییر خواهد داد.

خواندن کتاب ببخش و بگیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که اعتقاد دارند با بخشیدن و کمک‌کردن به دیگران به موفقیت می‌رسند.

بخشی از کتاب ببخش و بگیر

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که هنگام ملاقات فردی جدید حس دفاعی به شما دست دهد، احتمالا به این خاطرکه احساس می‌کنید بـسیار خودخـواه اسـت. وقتـی آمـدن یـک گیرنده به سمت خودمان را می‌بینیم با مسدودکردن شبکه‌هایمـان و دریـغ کـردن اعتمـاد و کمکمان از خود محافظت می‌کنیم. گیرندگان برای جلوگیری از چنین اتفاقـاتی بـه فریـب‌دهندگان خوبی تبدیل می‌شوند و سخاوتمندانه عمل می‌کنند. سپس به‌عنـوان بخـشنده یـا حسابگر وارد شبکه‌هایمان شوند. به مدت دو دهه این روش برای کنث لای به خوبی عمـل کرد؛ کسی که مهربانی به او بخشش‌هایش او را به‌عنوان فردی خوب و یاریگر به ذهن مردم القا کرد و باعث شد به روابط و منابع جدید دست یابد. اما برای گیرندگان احتمالا سـخت است که این وجهه خود را در تمام فعالیت‌هایشان حفظ کنند. لای به هنگام ملاقات بالا دستی‌ها در واشنگتن بـه شـدت خـوب مـی‌نمـود امـا همکـارانش رفتـاری بـرعکس از او می‌دیدند. یکی ازکارمندان سابق انرون در گذشته می‌گفت: «اگـر درخواسـت ملاقـاتی از لای داشتید حتما باید شخص مهم دیگری را هم دعوت می‌کردید.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه