دانلود و خرید کتاب شدن میشل اوباما ترجمه ساقی اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شدن اثر میشل اوباما

کتاب شدن

نویسنده:میشل اوباما
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب شدن

کتاب شدن نوشته میشل اوباما است و با ترجمه ساقی اکبری انتشارات ملینا منتشر شده است. کتاب شدن  زندگینامه الهام‌بخش میشل اوباما، نخستین بانوی اول آمریکایی آفریقایی ایالات متحده آمریکا است.

درباره کتاب شدن

این کتاب سه بخش دارد: من شدن، ما شدن و بیشتر شدن. هر بخشی همانطور که از عنوانش نیز برمی‌آید، روایتگر دوره‌ای از زندگی او است.

این کتاب روایت جذابی است از زندگی زنی که از کودکی دلش می‌خواست پزشک اطفال باشد اما زندگی برای او برنامه دیگری دارد، این کتاب داستان زندگجی میشل است، زنی که به محض ورود به‌ کاخ سفید با به سخره گرفتن چهره و اندامش روبه‌رو می‌شود، اما کم‌کم خودش را نشان می‌دهد و به زنی محبوب و قدتمند تبدیل می‌شود.  

خواندن کتاب شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب شدن را به تمام زنانی که دوست دارند از زندگی الهام‌بخش میشل اوباما درس بگیرند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره میشل اوباما

میشل اوباما، همسر باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا و نخستین بانوی اولِ آمریکایی–آفریقایی در تاریخ ایالات متحده‌ آمریکا است. او در دانشگاه‌های هاروارد و پرینستون تحصیل کرده است و مدرک حقوق دارد. تا پیش از بانوی اول شدن، فعالیت‌های کاری و اجتماعی زیادی در شیکاگو انجام داده بود. او اهمیت زیادی برای محیط زیست و زنان قائل است و در دورانی که بانوی اول بود، سعی می‌کرد در این دو حوزه فعالیت‌های زیادی انجام دهد.

میشل اوباما در سال ۲۰۱۸ به عنوان زن تحسین شده امریکا انتخاب شد؛ جالب است بدانید که این لقب برای مدت ۱۶ سال متوالی در دست هیلاری کلینتون بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه