دانلود و خرید کتاب رهایی از زندان ذهن متیو مک کی ترجمه نجمه فوق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهایی از زندان ذهن اثر متیو مک کی

کتاب رهایی از زندان ذهن

مترجم:نجمه فوق
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب رهایی از زندان ذهن

کتاب رهایی از زندان ذهن نوشته متیو مک‌کی و کاترین سوتکر است و با ترجمه نجمه فوق در انتشارات الینا منتشر شده است. این کتاب تمرین روزمره یافتن آرامش ذهنی میان افکار عجیب و غریب است. 

درباره کتاب رهایی از زندان ذهن

برای بسیاری از ما، بعضی اوقات ذهن‌مان به جاهایی می‌رود که تمایل نداریم آنها را دنبال کنیم. افکار‌مان ممکن است ما را به‌صورت خودکار سمت احساس ترس، ازدست دادن، بی‌لیاقتی یا عصبانیت سوق دهند. ما چنان به افکار‌مان وابسته شده‌ایم که به نظرواقعی می‌رسند و ما را سمت کارهایی سوق می‌دهند که حتی درد بیشتری برای ما دارد. این کتاب درباره نحوه آرامش و چگونگی مراقبت از ذهنتان است.

درباره اینکه بگذارید ذهنتان به هر جا که می‌خواهد برود، اما سفر را خیلی جدی نگیرید. شما یاد می‌گیرید که مناظر ذهنی را با جداشدن، نه با اعتقاد وعلاقه، و نه با درگیری، مراقبت کنید. هنگامی ‌که باور خود را درباره هر چیزی رها کنید، راحتی بیشتری در ذهنتان احساس می‌‌کنید. بخش اول این کتاب شما را با پنج نوع افکار آشنا می‌کند. شما یاد می‌گیرید که چگونه آنها را بشناسید، از آنها مراقبت کنید و چگونه فکر خود را به نوعی دیگر تغییر دهید. در قسمت دوم کتاب، شما یاد می‌گیرید که عملکرد و تأثیرات افکار خود را دوباره بشناسید. وقتی بتوانید از طریق افکار ببینید، وقتی بدانید که آنها برای انجام یا ایجاد چه چیزی بوجود آمده‌اند، تسلط بسیار کمتری بر شما خواهد داشت. بخش سه به شما نشان می‌دهد که چگونه یک فکر را بدون توجه به محتوای آن مراقبت کنید. شما یاد می‌گیرید که از چیزهای ترسناک و آسیب‌زایی جدا شوید که افکار سمت شما پرتاب می‌کنند. ما به شما قول می‌دهیم این کتاب چشمان شما را باز می‌کند. همچنین به شما روش‌های جدید و خلاقانه‌ای ارائه می‌دهد که روزانه با ذهن خود سفرکنید.

خواندن کتاب رهایی از زندان ذهن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به‌دنبال شادی‌اند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه