دانلود و خرید کتاب از حس بد به حس خوب ديويد برنز ترجمه ساقی اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از حس بد به حس خوب اثر ديويد برنز

کتاب از حس بد به حس خوب

معرفی کتاب از حس بد به حس خوب

کتاب الکترونیکی «از حس بد به حس خوب» نوشتهٔ دیوید برنز با ترجمه ساقی اکبری در انتشارات الینا چاپ شده است. کتاب از حس بد تا حس خوب دربردارندهٔ روش‌های جدید و بسیار مؤثر به صورت تمرین‌های مرحله‌به‌مرحله است که به شما کمک می‌کند تا به بسیاری از مشکلات زندگی غلبه کنید و زندگی خود را به یک تجربه هیجان‌انگیز تبدیل کنید. این کتاب راهنما می‌تواند به شما نشان دهد که چگونه در مورد خودتان و افرادی که به آن‌ها علاقه دارید، احساس خوبی داشته باشید. همچنین کشف خواهید کرد که زندگی می‌‌تواند یک تجربه شورانگیز باشد.

با مطالعهٔ این کتاب می‌توانید:

خود را از ترس، فوبی‌ها و حملات هراس رها سازید.

بر نگرش‌های خودمغلوبی‌تان غلبه نمایید.

پنج راز ارتباط صمیمی را کشف نمایید.

به مشاجرات زناشویی خاتمه دهید.

برای رسیدن به موفقیت بر تعلل خود فائق آیید.

درباره کتاب از حس بد به حس خوب

کتاب از حس بد به حس خوب به شما می‌آموزد که چگونه خود را از ترس، فوبیا و بسیاری از هراس‌های زندگی رها سازید و بر نگرش‌های منفی خود غلبه کنید. اینکه چگونه بتواند به مشاجرات زناشویی خاتمه دهید و رازهای ارتباط صمیمی را کشف کنید و چگونه برای رسیدن به موفقیت بر تعلل خود پیروز شوید. این کتاب همچنین یک راهنمای جامع و کامل را به شما نشان می‌دهد که چگونه حس خوبی نسبت به افرادی که به آن‌ها علاقه دارید داشته باشید. انسان چگونه می‌تواند احساساتش را تغییر بدهد و از خشم، ترس، اضطراب، استرس و افسردگی دور بماند. انسان‌ها باید سطح انتظارشان را نسبت به خود و جهان منطقی‌تر کنند و به درک خودآگاهی برسند و هر روز آن را تمرین کنند، باید دریابند که در درونشان چه می‌گذرد، اگر انسان‌ها ارزیابی کامل و واقع‌بینانه‌ای نسبت به خودشان داشته باشند به این قدرت می‌رسند که بتوانند در صورت به وجود آمدن بیماری و اختلال آن را تشخیص بدهند و به درمان آن‌ها بپردازند.

کتاب از حس بد به حس خوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و رشد فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب از حس بد به حس خوب

تکنیک‌های مدارا کردن و حل مشکلاتی که شما مـی‌آموزیـد، هـر بحرانـی را در زندگی مدرن دربرمیگیرد، از آزار و اذیت‌های کوچک، تا ویرانی‌های عاطفی بزرگ مشکلات واقعی، مانند طـلاق، مـرگ، شکـست، بـه عـلاوه مـشکلات سخت و نامعلومی که به نظر می‌رسد هیچ علت خـارجی و واضـحی نـدارد، ماننـد پایین بودن اعتماد به نفس، ناامیدی، احساس گناه، بی‌عاطفگی. ممکن است اکنـون سؤالی پیش بیاید و آن این اسـت:«آیـا ایـن کمـک دیگـری از روانـشناسی عمـومی است؟» در واقع شناخت درمانی، یکی از اولین شک‌های روان درمانی اسـت کـه از طریق تحقیقات علمی سخت، تحت بررسی دقیق جامعـه تحـصیلی، مـؤثر گـزارش شده است. این درمان به خاطر داشتن ارزیابی و اعتبار، از بالاترین سـطوح علمـی، منحصر به فرد است. این تنها روش کمک به نفس نیست، بلکه یک پیشرفت بزرگـی است که بخش مهمی از جریان اصلی پژوهش‌های روانپزشکی مدرن است. شناخت درمانی، به دلیل داشتن پایه‌ی علمی، تـأثیر زیـادی گذاشـته اسـت و بـرای سـال‌های مدیدی قدرتش را حفظ خواهد کـرد. موقعیـت‌هـای حرف‌هایی کـه شـناخت‌درمـانی حاصل کرده است، مانند روانشناسی سنتی، فراموش نخواهد شد. شـناخت درمـانی غیرشهودی و نهان نیست، بلکه بر اساس عقل سلیم، عملـی اسـت و مـورد اسـتفاده همه قرار می‌گیرد. اولین اصل شناخت درمانی این است که خلـق و خـوی شـما بـر اسـاس «شـناخت» و طـرز فکرتـان ایجـاد مـی‌شـود. شـناخت بـه طـرز نگـاه شـما برمی‌گردد - ادراک، نگرش ذهنی، اعتقـادات، روش تفـسیر شـما - و چیزهـایی کـه درمورد شخصی یا چیزی می‌گویید. شما احساس می‌کنید که اکنون کـاملا ً درسـت می‌گویید و این به خاطر افکاری است که آن لحظه در ذهـن شـما خطـور مـی‌کنـد

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵۶ صفحه