دانلود و خرید کتاب اتحادیه ابلهان جان کندی تول ترجمه ساقی اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اتحادیه ابلهان اثر جان کندی تول

کتاب اتحادیه ابلهان

نویسنده:جان کندی تول
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اتحادیه ابلهان

کتاب الکترونیکی «اتحادیه ابلهان» نوشتهٔ جان کندی تول با ترجمه ساقی اکبری در انتشارات الینا چاپ شده است. در دنیای امروز همهٔ ما به‌نوعی گرفتار دروغ و حماقت شده‌ایم، خیانت به یک امر عادی تبدیل شده است و انگار هیچ کس هیچ تلاشی برای بهتر شدن اوضاع نمی‌کند؛ گویی این مسائل با زندگی مان گره خورده‌اند و به مسائلی روزمره تبدیل شده‌اند. جان کندی تول چنین جامعه‌ای را به تصویر کشیده است، جایی که در آن هیچ کس به دورویی‌ها اعتراض نمی‌کند و باورهای غلط جای همه چیز را گرفته‌اند. در کتاب اتحادیه ابلهان نویسنده ما را با شخصیتی معترض در چنین جامعه‌ای آشنا می‌کند. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکاست و توانسته است جایزه پولیتزر را نیز برای نویسنده‌‌اش به همراه بیاورد.

درباره کتاب اتحادیه ابلهان

رمان اتحادیه ابلهان داستان بامزه زندگی پسری به نام «ایگنیشس» را روایت می‌کند. ایگنیشس با حدود چهل سال سن، به دلیل روحیه آرمانگرایانه‌اش نه ازدواج کرده و نه جایی مشغول به کار است. او متخصص قرون وسطا است و تمام دنیا را از دریچه‌‌ کتاب تسلای فلسفه‌ بوئتیوس، فیلسوف قرون وسطایی، می‌بیند. تمام زندگی‌اش فلسفه‌بافی است و انزجار از جامعه‌ آمریکا. از فرهنگ مصرف‌گرایی، هالیوود، دموکراسی، و هر چیز آمریکایی دیگر بیزار است.

کتاب اتحادیه ابلهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به رمان‌های برجستهٔ جهان پیشنهاد می‌شود. اگر به رمان‌هایی که روایتشان حول و حوش یک شخصیت می‌گردد و داستانی شخصیت‌محور دارند، علاقه دارید، این کتاب می‌تواند برایتان یک انتخاب خوب باشد.

بخشی از کتاب اتحادیه ابلهان

کلاه شکاری سبز به برآمدگی گوشتالوی بالای سر فشار می‌آورد. محافظ‌های سبزگـوش، بـه خاطر گوشهای بزرگ و ریش نتراشیده وموهای نرمی که داخل خود گوش‌ها روییـده بودنـد، در هردو طرف مثل چراغهای چشمک‌زنی که هم‌زمان چپ و راست را نشان مـی‌دهنـد، تـوی هـوا سیخ ایستاده بودند. لبهای بر هم فشرده،گوشتی و جلوآمده زیر انبوه سبیل سیاه، درگوشه‌هـا بـه چند فرورفتگی ریز که از ناخرسندی و خرده‌های چیپس سیب‌زمینی پر شده بود، خـتم مـی‌شـد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه