دانلود و خرید کتاب راهنمای حاکمان چینگوآ تانگ ترجمه فریدون مجدنیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای حاکمان اثر چینگوآ تانگ

کتاب راهنمای حاکمان

معرفی کتاب راهنمای حاکمان

کتاب راهنمای حاکمان نوشته چینگوآ تانگ است و با ترجمه فریدون مجدنیا در انتشارات کتاب یار مهربان منتشر شده است. این کتاب درباره بزرگترین امپراتور چین و اسرار موفقیت او است.

درباره کتاب راهنمای حاکمان

تنگ تایزونگ بدون شک مؤثرترین رهبر در تاریخ چین است. تاریخ نگـاران آسـیا او را هم ردیف چنگیزخان، آگوستوس و ناپلئون می‌دانند. وقتـی او بیسـت و هشـت سـال سـن داشت سلسله پادشاهی «تانگ» را تأسیس کرد و دستاورد ممتاز او در میـدان نبـرد بـود که به تنهایی هزاران جنگجوی دشمن را از پا دراورد. در نهایت او توانسـت خـان بازمانـده آتیلا را از بین ببرد و بازرگانی جاده ابریشم را احیا نموده و عصر طلائی رونـق اقتصـادی و فرهنگ شهری را به وجودآورد. سلسله پادشاهی او سیصد سال دوام آورد. سلسله تانگ، یکی از طولانی‌ترین سلسـله‌هـای امپراتـوری در تـاریخ چـین اسـت (۹۰۷ - ۶۱۸ میلادی) و به عصر طلائی چین معروف شده است. این درخشانی تصادفی نبود وآن را به بنیان‌گذار خود و تلاش‌های او مدیون است در این کتاب نویسنده، با آوردن صحبت‌های تایزونگ و مشاور با استعدادش مـدیریت و نبوغ وی را آشکار می‌سازد.

خواندن کتاب راهنمای حاکمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ علوم سیاسی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره چینگوآ تانگ

او در شانگهای بدنیا آمد و در دانشگاه آزاد چین شرقی به تحصیل پرداخـت. او سـپس از کالج اقتصادی لندن فارغ التحصیل شد. وی اولـین فـارغ التحصـیل فـوق الیسـانس در دانشگاه هاروارد از جمهوری خلق چین بود. او در بسـیاری از مؤسسـات نظیـر بـارکلی کـار کرده است و الان صاحب شرکت مشاوره و مدیریت مالی خود به نام کونکورد یونیورسـال است و در نیویورک زندگی می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه