دانلود و خرید کتاب از نمادشناسی تا طراحی لوگو (جلد چهارم) پدرام حکیم زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از نمادشناسی تا طراحی لوگو (جلد چهارم) اثر پدرام حکیم زاده

کتاب از نمادشناسی تا طراحی لوگو (جلد چهارم)

معرفی کتاب از نمادشناسی تا طراحی لوگو (جلد چهارم)

کتاب از نمادشناسی تا طراحی لوگو؛ حشرات نوشتهٔ پدرام حکیم‌زاده جلد چهارم از مجموعهٔ از نمادشناسی تا طراحی لوگو است که در انتشارات شهر پدرام چاپ شده است. شهر پدرام ناشر تخصصی در حوزهٔ هنرهای تجسمی است. کتاب‌های این نشر با اطلاعاتی جامع و دقیق به همراه تصاویری کاربردی، موضوع موردبحث را برای خواننده شرح می‌دهند. مجموعهٔ از نمادشناسی تا طراحی لوگو به موضوع طراحی لوگو با تمرکز بر اَشکال حیوانات می‌پردازد و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند با مطالعه این کتاب در کوتاه‌ترین زمان به اطلاعات دقیق و مفیدی در زمینهٔ نمادشناسی و طراحی انواع لوگو دست پیدا کنند.

درباره مجموعه از نمادشناسی تا طراحی لوگو

در طراحی آرم، لوگو و یا نشانه «سطح» اهمیت ویژه‌ای دارد. لوگوهای موفق جهان معمولاً با یکی از سه سطح اصلی یعنی دایره، مربع و یا مثلث ساخته شده‌اند. برای طراحی لوگوهای حیوانی یا از شکل کلی آن حیوان و یا از بخشی از آن حیوان که معمولاً سر آن است استفاده می‌شود. حیوان می‌تواند از روبه‌رو، سه‌رخ و یا نیمرخ طراحی شود که هرکدام بیان متفاوتی دارند.

همهٔ سطح‌ها از سه شکل هندسی دایره، مربع، مثلث یا ترکیبی از آن‌ها به وجود می‌آیند.

دایره شکل کاملی است که حرکت جاودانه و مداومی را نشان می‌دهد. میان شکل دایره و اشکال متنوع طبیعت و اتفاقات تکرارشوندهٔ آن، تناسب زیادی وجود دارد. دایره علاوه بر آسمان، نمادی از معنویت، روحانیت و جهان غیرمادی است.

مربع بر خلاف دایـره نماد صـلابت، استحکام و سکون است. این شکل مظهر قدرت زمین، ماده، چارچوب، عقل و منطق و درعین‌حال از زیباترین اشکال هندسی است.

مثلث حالات متفاوتی را به خود می‌گیرد. هم می‌تواند روی یک ضلع قرار گیرد و شبیه کوه استواری را القا کند و هم مفهومی متضاد مانند تزلزل و ناپایداری را وقتی که روی یک زاویه قرار می‌گیرد نشان دهد. مثلث به‌واسطهٔ زوایای تندی که دارد سطحی مهاجم و شکلی ستیزنده دارد و گویی همواره در حال تحول و پویایی است.

مجموعه از نمادشناسی تا طراحی لوگو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام طراحان لوگو پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان