دانلود و خرید کتاب یادگیری و فنون راهبردهای طراحی آموزشی سعید انصاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یادگیری و فنون راهبردهای طراحی آموزشی اثر سعید انصاری

کتاب یادگیری و فنون راهبردهای طراحی آموزشی

معرفی کتاب یادگیری و فنون راهبردهای طراحی آموزشی

کتاب یادگیری و فنون راهبردهای طراحی آموزشی نوشته سعید انصاری و نگین محمودی یکی از کتاب‌های حوزه آموزش انتشارات نوروزی است.

درباره کتاب یادگیری و فنون راهبردهای طراحی آموزشی

انسان معاصر معنا و هویت واقعی جهان و خویش را از دست داده، بهره‌مندی از روند فزاینده تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطی نیز نتوانسته در فهم و درک واقعی جهان و پدیده‌های اطراف وی را یاری رساند، حتی فراتر از آن انسان را از خویشتن خویش دورتر کرده و حتی هویت او را به‌طور خیالی و به تعبیر امروزین به‌شکل مجازی وابسته به هویت اشیا و ابزارزندگی معاصر ساخته است. این انسان امروزی نمی داند کیست، از کجا آمده و در جستجوی چیست.

در این غوغای و هیاهوی پوچی و سرگشتگی باید چیزی خواست تا به ما معنا دهد و ما را یاری رساند تا خود را بشناسیم و معنای حقیقی خود را بسازیم. متون مقدس و حکمت‌های متعالی بزرگان و مقدسین منبع ارزشمند و پایداری از آموزه هایی هستند که ما را در این مسیر کمک خواهند کرد. حکمت‌های ازلی و ابدی که به‌طور پایداری سنت‌های الهی را برای ما تعبیر می‌کنند.

کتاب حاضربه جهت دارا بودن نقشه راه به همراه پیوست آن منبع خوبی جهت طراحی آموزشی و برنامه ریزی درسی بوده و می‌تواند در خیلی از این امور مربوط به طراحی درسی وآموزشی وطرح درس مثمرثمر واقع گردد.

فهم یادگیری و نظریه‌های مربوط به آن برای طراحی، تدوین، اجرا و ارزشیابی برنامه تدریس ضروری است. نظریه‌ها با در اختیار قرار دادن اصول و دانش مربوط به موقعیت‌ها، زمینه‌هایی را برای عمل و کوشش فراهم می‌آورند. با آشنا شدن با انواع نظریه‌های یادگیری این امکان به وجود می‌آید که در موقعیت‌های مختلف بنا به تناسب از نظریه‌های خاصی برای انجام کار و نشان دادن کوشش‌ها بهره‌گیری شود. هم چنین از طریق آشنا شدن با نظریه‌ها است که فرد می‌تواند اصولی را برای تدوین و اجرای برنامه‌های یاددهی-یادگیری اقدام کند. در این‌جا، یادگیری این نکته اساسی است که، وقتی درباره اصول و کاربرد آن‌ها در تدوین و اجرای برنامه درسی و ارائه محتوا سخن می‌گوئیم، مراد از آنها، راهنماهای عملکرد هستند.

در این کتاب، تلاش شده است به طور بسیار ساده و کوتاه درباره انواع نظریه‌های یادگیری سخن گفته شود. در عین سادگی، تلاش بر آن بوده است در قالب هر یک از نظریه‌های یادگیری تعریف شده، توصیه‌های آن برای یادگیری تبین و پایانی هر یک از آن‌ها بیان شود.

خواندن کتاب یادگیری و فنون راهبردهای طراحی آموزشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه آموزش پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۹ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۹ صفحه