دانلود و خرید کتاب زندگی تاب آورانه برنه براون ترجمه آزاده رادنژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی تاب آورانه اثر برنه براون

کتاب زندگی تاب آورانه

معرفی کتاب زندگی تاب آورانه

کتاب زندگی تاب آورانه نوشتهٔ برنه براون و ترجمهٔ آزاده رادنژاد و فرح رادنژاد است. انتشارات آموزه این کتاب را منتشر کرده است. این کتاب به شما کمک می‌کند خود واقعی‌تان را بپذیرید و دست از جدال با آن بردارید.

درباره کتاب زندگی تاب آورانه

آیا می‌خواهید به احساس کافی‌بودن و خوشی دست یابید؟ نویسندهٔ کتاب زندگی تاب آورانه، برنه براون، دکترای مددکاری اجتماعی دارد. او برای شناخت آناتومی ارتباط پژوهش خود تحقیقات زمینه‌ای و مصاحبه با هزاران زن و مرد انجام داده و به این نتیجه رسیده است که بزرگ‌ترین مانع ارتباط «شرم» است. او در این راستا به مطالعۀ شرم و تأثیر آن بر زنان و مردان پرداخته است. کتاب حاضر دربردارندۀ اطلاعات، بینش و راهبردهایی ویژه برای درک شرم و رسیدن به تاب‌آوری است. نویسنده بر این باور است که ما هرگز نمی‌توانیم به‌طور کامل نسبت به شرم مقاوم شویم، اما می‌توانیم با ایجاد تاب‌آوری شرم را تشخیص دهیم؛ سپس به‌شکلی سازنده از آن عبور کنیم و بر پایۀ تجربیات خود رشد کنیم. این کتاب به ما می‌گوید که می‌توانیم از طریق شناخت شرم‌های خودمان و ایجاد تاب‌آوری چهرهٔ واقعی خود را در روابطمان به نمایش بگذاریم و به‌سوی برقراری روابطی عمیق‌تر و معنادارتر پیش برویم. روی دیگرِ سکهٔ شرم - تاب‌آوری و واقعی‌شدن، افزایش توان تغییرپذیری و تغییردهی است.

این کتاب دارای یک مقدمه و ۱۰ فصل است. فصل اول به درک شرم و فصل دوم به کاوش درمورد شرم تاب‌آوری و قدرت همدلی پرداخته است. ۴ فصل بعدی، ۴ مؤلفۀ شرم تاب‌آوری را قدم‌به‌قدم به ما ‌می‌شناسانند و ۳ فصل پس از آن نیز ما را با فرهنگ ترس و شجاعت‌ورزی، فرهنگ سرزنش و هم‌دردی، فرهنگ ارتباط‌ گسیختگی و ارتباط‌ورزی آشنا می‌کنند. فصل آخر این کتابْ راهنمای ایجاد فرهنگ ارتباط است.

کتاب زندگی تاب آورانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب زندگی تاب آورانه را به همهٔ کسانی که به‌دنبال ارتباط سازنده با دیگران هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برنه براون

برنه براون (Brene Brown) محقق و استاد دانشگاه هیوستون است. او صاحب کرسی بنیاد هافینگتون در دانشکدهٔ مددکاری اجتماعی است؛ همچنین استاد مدعو رشتهٔ مدیریت دانشگاه تگزاس است.

خانم برنه براون سال‌ها درمورد موضوعاتی همچون شجاعت، آسیب‌پذیری، شرم و همدلی پژوهش کرده و نویسندهٔ ۵ کتاب محبوب فهرست نیویورک‌تایمز شده است: «مواهب نقص»، «زندگی شجاعانه»، «با اقتدار برخاستن» و «شهامت رهبری». کتاب «شهامت رهبری» او نتیجهٔ پژوهشی ۷ساله دربارهٔ شجاعت و رهبری‌کردن است. براون در همکاری با «تارانا برک» ویراستاری مجموعهٔ «تو بهترینی: آسیب‌پذیری، تاب‌آوری شرم و تجربهٔ سیاه‌پوستان» را نیز برعهده داشته است. او میزبان پادکست‌های «بازکردن قفلمان» و «شهامت رهبری» است و سخنرانی‌اش در مجموعهٔ تدایکس با عنوان «قدرت آسیب‌پذیری» یکی از محبوب‌ترین سخنرانی‌های تد است. برنامهٔ «ندای شجاعت» از او در نتفلیکس اولین سخنرانی ضبط‌شدهٔ یک محقق در این شبکهٔ پخش اینترنتی است.

کتاب «اطلس دل» نیز یکی از آثار این نویسنده است.

بخشی از کتاب زندگی تاب آورانه

««شرم» اصطلاحی روان‌شناختی است و كتابی كه به شرم بپردازد به طور پیش‌فرض در قفسهٔ كتاب‌های روان‌شناسی جای داده می‌شود ولی كتاب حاضر، در عین حال، منبعی استثنایی برای دستیابی به دانشی كاربردی در مورد چند و چون ارتباط و آسیب‌شناسی آن است چراكه «ماندن در احساس شرم» از آسیب‌های اصلی ارتباط است كه می‌تواند به احساس انزوا، از دست رفتن معنا و اختلالات رفتاری در زندگی آدمی بیانجامد. در حالی كه عبور از احساس شرم كه شرط لازم برای «واقعی شدن» است، به روابط فرد عمق می‌بخشد و به زندگی‌اش معنا می‌دهد و او را برای رشد و ایجاد تغییرات مثبت آماده می‌كند.»

*

«”گاهی كه خود را در آینه می‌بینم، خوبم. اما گاهی كه فقط زنی زشت و چاق را می‌بینم، كاملاً در هم می‌شكنم طوری كه به سختی می‌توانم نفس بكشم. حالم از خودم به هم می‌خورد. فقط می‌خواهم در خانه پنهان شوم تا كسی نتواند مرا ببیند.”»

*

«من و خواهرم در كودكی بر سر اینكه كدام یک به مادر نزدیک‌تریم، دعوا می‌كردیم و حالا سر این دعوا می‌كنیم كه چه كسی باید از او مراقبت كند یا در خانهٔ كداممان بماند. مثل این است كه به خودت و به بچه‌هایت نگاه كنی و فكر كنی: “خدایا، بچه‌های من هم یک روز برای مراقبت از من با هم دعوا می‌كنند؟” و بعد به خودت بگویی: “در مورد من فرق می‌كند.»

نظرات کاربران

نیلو
۱۴۰۰/۱۰/۲۷

سلام لطفا این کتاب رو در بینهایت بذارید سپاس

baran62
۱۴۰۰/۱۲/۲۳

کاش در قسمت بی نهایت بود

Hamed Eghrari
۱۴۰۰/۱۲/۲۹

لطفا دقت کنید pdf هست و یکم سخته خوندنش

سادات
۱۴۰۱/۰۳/۲۰

کاش در رایگان ها بذارید

راه روشن
۱۴۰۱/۱۱/۱۳

سلام موضوع کتاب در رابطه با شناخت شرم و چگونگی تاب آوری، ودر نتیجه برقراری و ایجاد ارتباط بهتر ،و از سویی این شناخت کمک می کند ما در ارتباطات واقعی تر باشیم و احساس هایی مثل اضطراب ، خشم

- بیشتر
mastane
۱۴۰۱/۰۷/۰۹

هنوز در ابتدای مطالعه کتاب هستم و بسیار از خوندنش دارم لذت میبرم مطالب بسیار مفید کاربردی و ضروری برای همه ماست اگر این مطالب رو درک کتیم و تو زندگی پیاده کنیم قطعا وضعیت و حال و هوای زندگی

- بیشتر
لیلا
۱۴۰۱/۱۰/۱۶

با خواندن خلاصه کتاب متوجه شدم کتاب مفید و جالبی هست ولی متاسفانه خیلی گرونه

کاربر ۴۹۳۲۲۹۷
۱۴۰۲/۰۸/۰۸

خیلی گرونه

حدیث
۱۴۰۲/۰۲/۰۸

چه عجیب نسخه چاپی ارزون تر از نسخه الکترونیکی هست

فروغ
۱۴۰۲/۰۳/۲۹

چرا اینقدر قیمتش زیاده🤔

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۴۰ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۴۰ صفحه

قیمت:
۲۰۴,۰۰۰
۱۸۳,۶۰۰
۱۰%
تومان