دانلود و خرید کتاب تئوری‌های دیزاین گرافیک هلن آرمسترانگ ترجمه مرجان زاهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تئوری‌های دیزاین گرافیک اثر هلن آرمسترانگ

کتاب تئوری‌های دیزاین گرافیک

انتشارات:نشر مشکی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۴از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تئوری‌های دیزاین گرافیک

کتاب تئوری‌های دیزاین گرافیک را هلن آرمسترانگ گردآوری کرده است و مرجان زاهدی به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب را نشر مشکی برای علاقه‌مندان به گرافیک منتشر کرده است.

درباره کتاب تئوری‌های دیزاین گرافیک

این کتاب پیش‌درآمدی است بر نظریۀ دیزاین‌گرافیک. هر مقاله در زمان و فضای مخصوص خودش، در طول یک قرن سیر تطور دیزاین نوشته شده و در هریک اهداف زیباشناختی و اجتماعی‌ای که در پس عمل دیزاین نهفته است بررسی می‌شود. تمام نویسندگان این مقالات، خود، در این حوزه به‌طور مستمر آثار بصری تولید کرده‌اند، یا می‌کنند، و با مسائل مربوط به ارتباط گرافیکی درگیر بوده‌اند.

دیزاین فعالیتی اجتماعی است. دیزاینرها، که به ندرت تنها یا در خلوت کار می‌کنند، پاسخگوی مشتریان، مخاطبان، ناشران، نهادها، و همکارانشان هستند. کار ما ارائه می‌شود و در معرض دیده‌های بسیار قرار می‌گیرد، اما خودشان اغلب ناشناس باقی می‌مانند و مشارکتشان در بافت زندگی روزمره پایین‌تر از آستانۀ شناخت عامۀ مردم است. دیزاینرها، علاوه بر اینکه ضربان عادی‌ تجربه‌های اجتماعی را تندتر کرده‌اند.

نظریه پردازی در مورد دیزاین یعنی ساختن جامعه‌ای اختصاصی: برپا کردن یک شبکۀ اجتماعی که کار را به چالش بکشد و آشکار کند. همۀ متن‌های این کتاب به این منظور نوشته شده‌اند که دیزاینرها را به کار و عمل و تجربه، با استفاده از اصول قاطع و روشن ذهنشان، تشویق کنند.

خواندن کتاب تئوری‌های دیزاین گرافیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و فعالان حوزه گرافیک پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۱۳۵,۰۰۰
تومان