دانلود و خرید کتاب در مسیر یوگا امیلی اودو ترجمه شیرین محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در مسیر یوگا اثر امیلی اودو

کتاب در مسیر یوگا

معرفی کتاب در مسیر یوگا

کتاب در مسیر یوگا نوشته امیلی اودو است که با ترجمه شیرین محمدی منتشر شده است. این کتاب راهنمایی برای یادگیری حرکات یوگا به همراه تقویت بدن، آرامش ذهن و رهایی از استرس است.

درباره کتاب در مسیر یوگا

در مسیر یوگا کتابی است به زبانی ساده و روان که اطلاعاتی جامع و بسیار مفید درباره یوگا به خوانندگان می‌دهد. نویسنده تلاش کرده است تا با صمیمیت و سادگی هرچه بیشتر و با لحنی جذاب با خواننده ارتباط برقرار کند و مفهوم مورد نظر در هر بخش را به وی منتقل کند. 

مخاطبان اصلی این کتاب کسانی هستند که تا به حال تجربه انجام تمرینات یوگا را نداشته‌اند و قصد شروع دارند و یا افرادی که به تازگی وارد این حیطه شده‌اند و می‌خواهند اطلاعات پایه‌ای خود را گسترش دهند. هرچند که مرور نکات ذکر شده در آن برای افراد با تجربه نیز مفید خواهد بود. موضوعات اصلی این کتاب شامل مروری بر تاریخچه و نحوه پیدایش یوگا، آشنایی اولیه و کلی با آساناها(تمرینات عملی و فیزیکی یوگا) و همین‌طور انواعی از توالی‌های آنها، و رژیم غذایی مناسب برای افرادی است که وارد دنیای یوگا می‌شوند. همچنین در آخر نیز در یک بخش مجزا به سوالات متداولی که برای افراد تازه وارد ایجاد می‌شود پاسخ داده شده است. 

درخلال این مطالب، نکاتی در کتاب ذکر شده که به علت اینکه ساده و بدیهی انگاشته می‌شوند، در کتاب‌ها و منابع دیگر بندرت به آن‌ها اشاره می‌شود. هرچند که درواقع اطلاع داشتن از همین نکات کوچک ممکن است تجربه متفاوت و خوشایندتری برای افراد ایجاد کند و احساس سردرگمی ناشی از ندانستن را از بین برد. در پایان مطالعه این کتاب، خواننده خواهد توانست که کلاس یوگای مناسب خود را انتخاب کند، با آمادگی ذهنی کامل به کلاس رفته و از آن لذت ببرد. همچنین تعدادی از آساناها را به همراه فوایدشان یاد گرفته و آنها را در توالی‌های متنوع ذکر شده در کتاب اجرا کند..

خواندن کتاب در مسیر یوگا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شروع یوگا پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

|)oo0___0oo(| مردی در پس دووووود
۱۴۰۲/۰۸/۲۷

دقیقاً طبق مقدمه ی کتاب ! کتابی که برای آشنایی و شروع یوگا توصیه میشه ، البته من چیز زیادی در این مورد نمی‌دونستم ، شاید به همین خاطر به نظرم خوب اومد ، شروع یوگا و شروع یوگا با

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان