دانلود و خرید کتاب داستان هواپیما ترجمه حسین رحمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب داستان هواپیما

کتاب الکترونیکی «داستان هواپیما» یکی از کتاب‌های مجموعهٔ تاریخچه مصور اختراعات از تولد تا امروز است که با ترجمهٔ حسین رحمانی در نشر شهر به چاپ رسیده است. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید. در این مجموعهٔ ۸ جلدی مصور، با بیانی ساده داستان اختراعات مهم بشر برای کودکان و نوجوانان شرح داده شده است.

درباره مجموعه تاریخچه مصور اختراعات از تولد تا امروز

این مجموعه از ۸ کتاب مصور (کمیک استریپ) تشکیل شده است که در هر جلد آن به شرح تاریخچهٔ یکی از اختراعات مهمی می‌پردازد که امروزه استفاده از آن ها برای ما بسیار عادی شده‌اند اما زمانی رسیدن به آن ها برای مردم و دانشمندان رویایی دور از دسترس بود. در این مجموعه با تصاویر جذاب و متن‌های ساده به خوبی سختی‌های مسیر اختراع هر وسیله‌ای شرح داده شده است. مخاطبین این مجموعه کودکان و نوجوانان هستند.

عنوان کتاب‌های این مجموعه عبارتند از: داستان هواپیما، داستان تلویزیون، داستان دوربین، داستان کامپیوتر، داستان کشتی، داستان الکتریسیته، داستان تلفن، داستان رادیو

مجموعه تاریخچه مصور اختراعات از تولد تا امروز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانانی که می‌خواهند با تاریخچهٔ اختراعات علمی آشنا شوند، کتاب‌های جذاب و مصور این مجموعه را بخوانند.

بخشی از مجموعه تاریخچه مصور اختراعات از تولد تا امروز

بیایید برای لحظه‌ای تصور کنیم بدون برق، تلفن، کامپیوتر، هواپیما، تلویزیون و ...، زندگی چقدر سخت و پیچیده می‌شد. بدون این‌ها، همهٔ پیشــرفت‌هایی که بعدها اتفاق افتاده‌اند و حالا بشــر با آنها خو گرفته، محو می‌شوند و انگار در چشم‌برهم‌زدنی به گذشته برمی‌گردیم؛ به قرن‌ها پیش، جایی که هنوز ابتدایی‌ترین اتفاق‌های حال حاضر در آن موقع بیشــتر شبیه معجزه بودند؛ درست مثل روشــن کردن یک لامپ با زدن یک کلید. این ابزارها، گجت‌ها و اختراعاتی که زندگی را در حال حاضر دلچسب‌تر و راحت‌تر کرده‌اند، خودشــان به راحتی به‌دست نیامده‌اند. اتفاقات، پیروزی‌ها، شکست‌ها و پیشرفت‌های گام به گام انسان‌ها در دوره‌های مختلف باعث هرچه‌کامل‌تر شدن یک اختراع شده‌اند؛ اختراعاتی که بودنشان، حالا برای ما مثل نفس کشیدن عادی شــده‌اند. در این مجموعهٔ 8جلدی به زبانی ساده با تاریخچهٔ برخی از این اختراعات حیاتی و مسیری که بشر برای رسیدن به آنها طی کرده، آشنا می‌شویم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه