دانلود و خرید کتاب کارمند ثروتمند مسعود جوادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کارمند ثروتمند اثر مسعود جوادی

کتاب کارمند ثروتمند

معرفی کتاب کارمند ثروتمند

کتاب  کارمند ثروتمند، اثر مسعود جوادی رازهایی برای ثروتمند شدن را برملا می‌کند. در زمانه‌ای که همه به دنبال راهی برای کسب درآمد بیشتر می‌گردند و راه جدیدی نمی‌یابند یا از راه‌های موجود ناامید هستند، کتابی که بتواند راه‌های تازه پیش پای شما بگذارد، باارزش است. 

این اثر برخلاف کتاب‌های متداول این حوزه نمی‌خواهد شما را در راه پر پیچ و خم کارآفرینی بیندازد، بلکه به شما آموزش می‌دهد چگونه کارمند ثروتمند و خوش‌بختی شوید.

پرسش اساسی کتاب  این است که آیا با همه تمام موانع، عدم امکان پیش‌بینی وضعیت اقتصادی فردا و درآمدهای کم، امکان رسیدن به رفاه نسبی و استقلال مالی وجود دارد؟ 

این کتاب پاسخ مناسبی است به همه کسانی که در مشکلات مالی غرق شده‌اند، درحالی‌که همیشه با سخت‌کوشی برای افزایش درآمد تلاش می‌کنند و با صرفه‌جویی سعی می‌کنند کمترین هزینه را داشته باشند و نیز برای کسانی که به یک زندگی رویایی و پر از خیر و برکت و کمک و نوع‌دوستی برای خودشان و جامعه اطرافشان و نیز همه دنیا می‌اندیشند.

درباره کتاب کارمند ثروتمند

زندگی به دور از مشکلات مالی و حداقل بیست درصد بالاتر از استاندارد سطح متوسط جامعه چیزی است که میلیون‌ها نفر در دنیا آرزویش را دارند و شگفت اینکه راه دسترسی به آن هم وجود دارد و قابل یادگیری است.

بخش عمده مشکل، نوع نگاه ما به مسائل مالی به‌طور جزئی و کل زندگی به‌صورت یک مجموعه یکپارچه است که در این کتاب نویسنده سعی می‌کند به هر دو مورد بپردازد. این اولین کتابی است که به طور جزئی بیان می کند چگونه می توان در زمانه ما یک کارمند ثروتمند شد. و موارد دیگری که در این کتاب مطرح می‌شود این است که در قرن جدید فقط شرکت هایی موفق خواهند شد که کارکنان خود را تشویق کنند که طرز فکر کارمند ثروتمند را به کار بگیرند.

دانستن راهبردهای اساسی برای تغییر نوع نگاه ما نسبت به زندگی و رویارویی با مسائل مالی ضروری است و تکنیک‌های شناخته شده و مورد آزمایش قرار گرفته‌ای هم برای کنترل و برنامه‌ریزی مسائل مالی وجود دارند که کتاب تلاش می کند به همه آن‌هایی که ضروری و مشترک هستند، بپردازد. هدف از تدوین این کتاب، رسیدن به استقلال مالی است.

کتاب کارمند ثروتمند را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

کسانی که به دنبال راهی برای تغییر و بهبود اوضاع مالی خود و کسب درآمد بهتر هستند، این کتاب را بخوانند.

بخشی از کتاب کارمند ثروتمند

یک معلم می‌تواند با خودرو بنز خودش به محل کار برود و تعطیلات خود را در ویلای شخصی‌اش در جزایر قناری اسپانیا بگذراند. ما خودمان فقر و ثروت را انتخاب می‌کنیم. بگذارید با نمونه‌هایی از تفکرات فقرا و ثروتمندان آشنا شویم:

فقیر می‌گوید: «من نمی‌توانم از عهده مخارج برآیم، من نمی‌توانم فلان خودرو و یا فلان خانه را داشته باشم». در مقابل ثروتمند می‌گوید: «بگذار ببینم چگونه می‌توانم از عهده مخارج برآیم، یا چطور می‌توانم فلان خودرو را بخرم.» فقرا به فرزندان خود نصیحت می‌کنند: «خوب درس بخوان تا در یک شرکت خوب استخدام شوی.» ولی ثروتمندان به فرزندان خود می‌گویند: «خوب درس بخوان تا یک شرکت خوب درست کنی!» فقرا می‌گویند: «من پول‌دار نیستم، چون شما بچه‌ها را دارم. هر چه درمی‌آورم، خرج خورد و خوراک شما بچه‌ها می‌شود. چگونه ممکن است ثروتمند شوم، وقتی که شما را دارم؟» ثروتمندان می‌گویند: «دلیل اینکه من باید ثروتمند شوم، این است که شما بچه‌ها را دارم! هر آنچه که تا به‌حال به‌دست آورده‌ام، از برکت وجود شما بچه‌هاست. فرزندان نور خانه من هستند و امید زندگی و آینده من؛ و به برکت وجود شما من ثروتمند خواهم شد!»

افراد دارای ذهن فقیر، سخت برای پول کار می‌کنند. افراد با ذهن فقیر ۸ تا ۱۶ ساعت در روز کار می‌کنند و تمام آن‌را خرج می‌کنند، درحالی‌که این پول است که برای ثروتمندان سخت کار می‌کند. ثروتمندان هم در ابتدای کار سخت برای پول کار می‌کنند، اما بخشی از پولشان را پس‌انداز و سرمایه‌گذاری می‌کنند و با دانشی که دارند پول را وادار می‌سازند که سخت برایشان کار کند و به این وسیله است که ثروتمند می‌شوند.

بیایید در قدم اول، فارغ از این‌که چه شغلی داریم و درآمدمان چقدر است، باور کنیم که می‌توانیم ثروتمند شویم. این را به خودمان تلقین کنیم که استحقاقش را داریم.

ستایش افراد موفق

انسان با ذهن دولتمند، افراد ثروتمند را ستایش می‌کند و با آن‌ها معاشرت می‌کند.

اما نکته، تلقی ما نسبت به پول، ثروتمندان و این مسئله است که اصلاً چرا باید ثروتمند شویم؟ می‌خواهم به این سه موضوع فکر کنید. اگر تصور می‌کنید که پول چرک کف دست است، اگر معتقدید که پول‌دارها افرادی دزد، خسیس و کلاه‌بردار هستند و اگر باورتان این است که با همین زندگی که دارید راحتید، پس دیگر به خواندن بقیه کتاب نیازی ندارید.

بگذارید یک سوال ساده بپرسم؛ وقتی می‌بینید که یک نفر در خیابان یک خودرو بنز را می‌راند چه احساسی پیدا می‌کنید و نخستین جمله‌ای که به زبان می‌رانید چیست؟ احساس بد و حالت تهوع پیدا می‌کنید؟ با غیظ می‌گویید دزد؟ فکر می‌کنید حتماً آن‌را از راه حرام به‌دست آورده و با رانت و رشوه و آقازادگی به اینجا رسیده؟ و در یک کلام از او متنفر می‌شوید و یا حتی بالاتر اگر توانش را داشتید و قانون اجازه می‌داد شیشه‌های خودرو‌ی او را خرد می‌کردید؟


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

حجم

۸۶۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۵ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان