دانلود و خرید کتاب بازگشت به هور سیدرضا صاحبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازگشت به هور

بازگشت به هور؛ روزشمار جنگ ایران و عراق؛ ۱۵ بهمن ۱۳۶۳ تا ۱۷ فروردین ۱۳۶۴ اثری از سیردضا صاحبی و علیرضا لطف‌الله زادگان است. این کتاب دربردارنده وقایع ۶۲ روزشمار جنگ ایران و عراق است و  از ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۶۳ شروع می‌شود و تا ۱۷ فروردین ۱۳۶۴ ادامه دارد.

درباره کتاب بازگشت به هور؛ روزشمار جنگ ایران و عراق؛ ۱۵ بهمن ۱۳۶۳ تا ۱۷ فروردین ۱۳۶۴

جنگ میان ایران و عراق در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ آغاز شد و با به جا گذاشتن تلفات و خسارات بسیاری، بالاخره در در مرداد ۱۳۶۷ و با قبول آتش بساز سوی دو کشور به پایان رسید. این جنگ به نام جنگ تحمیلی و دفاع مقدس هم شناخته می‌شود.

در هر روز این جنگ، استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی‌های بسیاری در جریان بود تا بهترین نتیجه را دربر داشته باشد. فرماندهان، نیروهایرزمنده و هرکسی که به نوعی درگیر این ماجرا بود، تلاش می‌کرد تا با برداشتن قدمی حساب شده، راه را برای نیروهای خودی هموار و عرصه را بر دشمنان تنگ کند. در این میان تلاش‌های فرماندهان بیش از دیگران اهمتی پیدا می‌کند. چراکه با برنامه‌ریزی‌های آنان موفقیت یا شکست از آن ما می‌شد.

کتاب بازگشت به هور؛ روزشمار جنگ ایران و عراق؛ ۱۵ بهمن ۱۳۶۳ تا ۱۷ فروردین ۱۳۶۴ با بررسی وقایع ۶۲ روزشمار جنگ ایران و عراق به اجرای عملیات بدر را به ‌عنوان موضوع اصلی و مهم در بُعد نظامی و  تمایل گروه اتحادیه میهنی کردستان عراق (طالبانی‌ها) برای همکاری با ایران پرداخته است. 

کتاب بازگشت به هور؛ روزشمار جنگ ایران و عراق؛ ۱۵ بهمن ۱۳۶۳ تا ۱۷ فروردین ۱۳۶۴ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب بازگشت به هور؛ روزشمار جنگ ایران و عراق؛ ۱۵ بهمن ۱۳۶۳ تا ۱۷ فروردین ۱۳۶۴ را به تمام پژوهشگران استراتژی‌های جنگی و دفاع مقدس پیشنهاد می‌کنیم.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶۸ صفحه