دانلود و خرید کتاب اگر می دانستی تا کی زنده هستی... کلوئه بنجامین ترجمه مهسا ملک‌مرزبان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اگر می دانستی تا کی زنده هستی... اثر کلوئه بنجامین

کتاب اگر می دانستی تا کی زنده هستی...

معرفی کتاب اگر می دانستی تا کی زنده هستی...

کتاب اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی نوشته کلوئه بنجامین از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز است. در این کتاب ما داستان خانواده‌ای را می‌خوانیم که توسط یک پیشگو از آینده و زمان مرگ خودشان باخبر می‌شوند. رمانی جذاب درمورد زندگی، مرگ و چگونگی گذران عمر که استقبال بسیار زیادی از آن شد.

درباره کتاب اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی

در ۱۹۶۹، در آپارتمان‌های واقع در منطقه دلگیر لوور ایست ساید نیویورک، یک روانی زندگی می‌کرد که مدعی بود می‌تواند زمان مرگ آدم‌ها را پیش‌بینی کند. چهار فرزند خانواده گُلد که برای شنیدن چنین چیزی بسیار کوچک بودند، پنهانی به سراغش رفتند، حرف‌هایش را شنیدند و از آینده خود باخبر شدند.

آن روز این چهار خواهر و برادر باید بر اساس پیش‌بینی‌های زن پیشگو، مسیر زندگی آینده خود را انتخاب می‌کردند. نمی‌دانستند حرف‌هایش را قبول کنند، آن را نشنیده بگیرند، با علم به آن تقلب کنند یا راه خودشان را بروند؟ سیمون گلد پسر خانواده به سن فرانسیسکو فرار می‌کند تا عشق زندگی‌اش را بیابد، کلارای خیال‌باف و رؤیایی در لاس‌وگاس شعبده‌باز می‌شود و دنیل پسر بزرگ خانواده سعی می‌کند در شغل پزشک ارتش، سرنوشت را بعد از حادثه یازدهم سپتامبر به کنترل خود درآورد و واریای عشق کتاب به دنبال جواب سؤال‌هایش به علم روی می‌آورد.

کتاب اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی رمانی بلندپروازانه و بسیار عمیق است که جوایز و افتخارات زیادی داشته است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین کتاب سال واشنگتن‌پست در سال 2018

بهترین کتاب کتابخانه عمومی نیویورک

بهترین کتاب رادیو نشنال پابلیک

بهترین کتاب ماه آمازون

از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز در سال 2018

نامزد جایزه‌ی بهترین کتاب گودریدز در سال 2018

خواندن کتاب اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی برای کسانی که به رمان‌های بلند و خانوادگی علاقه دارند مناسب است.

درباره کلوئه بنجامین

کلوئه بنجامین با وجود نوشتن فقط دو کتاب، نویسنده‌ای موفق به شمار می‌رود. او و کتاب‌هایش افتخارات متعددی را کسب کرده‌اند. کتاب‌های کلوئه بنجامین تاکنون به ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند و در بسیاری از کشورها از جمله ایران پرفروش بوده‌اند. او دانش‌آموختة نویسندگی خلاق از دانشگاه ویسکانسین است. کتاب «آناتومی رؤیاها» اولین کتاب اوست که همچون اثر بعدی‌اش یعنی کتاب «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی» به موفقیت جهانی دست یافت.

بخش‌هایی از کتاب اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی

تازگی‌ها سه اینچ قد کشیده و نشانه‌های بلوغ در جسمش هویداست. قد موهایش تا کمر می‌رسد و قهوه‌ای کم‌رنگ است؛ به سیاهی موی برادرش دنیل نیست و فرخوردگی موی سیمون را ندارد و برق برنزی موی کلارا هم در آن دیده نمی‌شود. صبح‌ها دو گیس از موهایش را می‌بافد؛ از رقص گیس‌ها روی کمرش خوشش می‌آید، مثل دم اسب. دماغ کوچکش شبیه هیچ‌کس نیست، یا دست‌کم خودش این‌طور فکر می‌کند. تا بیست‌سالگی احتمالاً حسابی بزرگ می‌شود و برای خودش عظمتی پیدا می‌کند: مثل دماغ مادرش. اما الان خوب است.

هر چهارتایشان توی محله می‌چرخند: واریا از همه بزرگ‌تر است؛ دنیل یازده‌ساله؛ کلارا نه‌ساله و سیمون هفت‌ساله است. دنیل پیش می‌افتد، آن‌ها را به سمت خیابان کلینتون و دلنسی می‌برد و بعد به سمت چپ و خیابان فورسیت می‌پیچد. شب‌ها پارک شلوغ می‌شود اما در این صبح سه‌شنبه چند جوان اعتراض‌های آخر هفته قبل را با خوابیدن توی پارک از خود دور می‌کنند، گونه‌هایشان روی چمن افتاده است.

خواهر و برادرها آهسته از خیابان هستر عبور می‌کنند. باید بااحتیاط از جلوی لباس‌مردانه‌فروشی پدرشان رد شوند، هرچند بعید است او متوجهشان شود - شائول چنان غرق کارش می‌شود که انگار دارد تاروپود دنیا را به هم می‌دوزد نه یک شلوار مردانه - و آن‌وقت برای کار عجیب‌وغریبی که در این روز گرم و شرجی جولای به‌خاطرش به خیابان هستر آمده‌اند مشکلی پیش بیاید.

سیمون از همه کوچک‌تر اما تروفرز است. شلوارک جین دنیل را پوشیده که دنیل وقتی سن او بود می‌پوشید، برای همین شلوار دور کمر باریکش لق می‌زند. یک کیسه بنددار ابریشمی توی دستش است که داخلش چند دلار خش‌خش می‌کند و سکه‌هایی که صدای جرینگ‌جرینگ‌شان به گوش می‌رسد.

نظرات کاربران

پناه آورده به کتاب از پایان نامه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱

اولا که من فن کتاب کتابخانه نیمه شب هستم:))و نسخه چاپی این کتاب رو به پیشنهاد یک پیج که گفته بود شبیه کتابخونست خریدم. داستانش درمورد پیرزنی هست که تاریخ مرگ ۴خواهر و برادر رو پیش بینی میکنه و درحالی که

- بیشتر
شیوا
۱۴۰۱/۱۰/۱۷

اصلا پیشنهاد نمیکنم به زور فقط میخواستم تمومش کنم به هیچ عنوان جذابیتی نداشت برام

tata.b
۱۴۰۲/۰۵/۲۴

کتابی که درست شروع میشه اما ادامه پیدا نمیکنه..... کتابی که انتظار داری به طور منطقی به اتفاقی که پس از ماجرای پیشگویی بپردازه و زندگی اون افراد رو تحت شعاع قرار بده اما هیچ اتفاقی نمی افته و داستان

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
«رمانی زیبا، اعجاب‌انگیز و بسیار لذتبخش. کلوئه بنجامین کتاب تاثیرگذاری نوشته که آدم را سخت به این فکر وامی‌دارد که می‌خواهد با عمرش چه‌کار کند. این کتاب فقط دربارهٔ مردن نیست؛ این کتاب دربارهٔ چگونه زیستن است.» ناتان هیل
mostafavipour
راج می‌گوید: ‌«زندگی کردن فقط به معنای مبارزه با مرگ نیست.‌» صدایش از بلندگوهای دوطرف تلویزیون بیرون می‌آمد. ‌«مبارزه با خود هم هست، اصرار بر تحول. مادام که می‌تونین متحول بشین، مرگ به سراغتون نخواهد آمد.
mostafavipour

حجم

۳۵۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

حجم

۳۵۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان