دانلود و خرید کتاب قانون جذابیت (خلاصه کتاب) استر هیکس ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون جذابیت (خلاصه کتاب) اثر استر هیکس

کتاب قانون جذابیت (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب قانون جذابیت (خلاصه کتاب)

میکروکتاب قانون جذابیت اثر استر هیکس قانون جذب را در زندگی و در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد. همچنین به شما کمک می‌کند تا راه خود را در زندگی پیدا کنید و در نهایت به خوشبختی حقیقی دست یابید. 

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. همچنین با وجود نسخه صوتی آن‌ها می‌توانید بدون دغدغه در همه‌جا از مطالعه لذت ببرید. امروزه سبکتو حوزه خود را گسترش داده و علاوه‌بر میکروکتاب‌های چکیده شده، دارای کتاب‌ها و داستان‌های کوتاه هم هست.

سبکتو با میکروکتاب می‌خواهد فرهنگ مطالعه را تغییر دهد تا هر فردی با هر شرایطی بتواند در سال ۵۰ کتاب مطالعه کند.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. در بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید دریک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش اصلی هم چکیده مفید آن است.

 درباره میکروکتاب قانون جذابیت

این میکروکتاب به شکل گفت‌وگویی میان جری هیکس و فردی دانا به نام آبراهام نوشته شده و آبراهام توصیه‌هایی را که برای به کار گرفتن قانون جذب نیاز دارید، با شما درمیان می‌گذارد. با اجرای این قوانین می‌توانید در جهت رسیدن به اهداف خود در زندگی قدم بردارید.

مطالعه این کتاب به همه پرسش‌هایی که در ذهن دارید و هرگز برای آن‌ها پاسخی پیدا نکرده‌اید کمک خواهد کرد. وقتی با جواب پرسش‌های خود روبه‌رو می‌شوید می‌توانید دیگران را هم در مسیر دستیابی به یک زندگی ایده‌آل راهنمایی کنید. می‌فهمید که می‌توانید با اراده خودتان هر آنچه که می‌خواهید را خلق کنید و داشته باشید.

 خواندن میکروکتاب قانون جذابیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه علاقه‌مندان به کتاب‌های رشد فردی و موفقیت.

 درباره استر هیکس

اِستر هیکس (Esther Hicks) نویسنده، محقق و مربی توسعه فردی است. او کتاب‌های مهمی را با کمک همسرش جری هیکس (Jerry Hicks) به نگارش درآورده که مفهوم بیشتر این کتاب‌ها در خصوص قانون جاذبه و راه‌های به کنترل درآوردن آن است. کتاب‌های او و همسرش از محبوبیت بالایی در سراسر جهان برخوردار بوده و در کشورهای مختلف ترجمه شده است.

 بخشی از میکروکتاب قانون جذابیت

جری: آبراهام، به نظر می‌رسد که قرار است در مورد قانون جذب صحبت کنیم، چون آن را قانون قدرتمندی نامگذاری کرده‌اید.

آبراهام: همه چیز در زندگی شما و اطرافیان‌تان تحت تاثیر این قانون خواهد بود. در جامعه به راحتی می‌توانید شواهد قانون جذب را پیدا کنید. مثلا کسی که همیشه از بیماری صحبت می‌کند، همیشه بیمار است. کسی که همواره از پیشرفت و کامیابی حرف می‌زند، به عنوان یک انسان موفق شناخته می‌شود.

هیچ رویدادی خود به خود به وجود نمی‌آید و شما همه آن‌ها را با قدرت افکار به سمت خود جذب می‌کنید. گاهی اوقات مردم در میان صحبت‌هایشان عنوان می‌کنند که چه حوادث ناگواری را پشت سر گذاشته‌اند و تقصیری در رخ دادن آن‌ها نداشته‌اند. شما غافل از وجود این قانون یا اینکه چگونه کار می‌کند، افکار خود را به سمت مسائلی کشانده‌اید که خوشایند نیستند و به همین دلیل شاهد رخ دادن اتفاقات ناخوشایند در زندگی خود هستید. فکر شما مانند یک آهنربا است. به هر چیز خوب و بدی که فکر کنید آن را در ذهن خود رشد می‌دهید. یک فکر کوچک، بزرگ می‌شود و در نهایت آن را در زندگی خود تجربه خواهید کرد.

با آگاهی از قانون جذب می‌توانید افکار خود را به سمت رویدادهایی که دوست دارید در زندگی‌تان رخ دهند، هدایت کنید و به این ترتیب مسیر زندگی خود را تغییر می‌دهید. همواره باید یادتان باشد که شما به عنوان یک موجود انتخاب‌گر پا به این دنیا گذاشته‌اید و می‌توانید دنیای پیرامون خود را آنگونه که دوست دارید بیافرینید. شاید این موضوع که با قانون جذب می‌توانید هر فکری را به سمت خود جذب کنید شما را مضطرب کند اما بعد از مدتی که توانستید روی افکار خود، به خصوص افکار منفی کنترل داشته باشید، آن وقت از وجود چنین قانونی سپاسگزار خواهید بود. زمانی که روی موضوعی متمرکز می‌شوید و تمام توجه‌تان را به آن معطوف می‌کنید، این تمرکز و توجه به ایده و نظری نسبت به آن موضوع تبدیل می‌شود. خودِ درونی شما در مورد موضوعی که در ذهن‌تان است تصمیم‌گیری و قضاوت می‌کند و به ایده و نظر جامعی می‌رسد. مثلا اگر مسئله‌ای ناراحت کننده برایتان اتفاق بیفتد، شما خودتان را به خاطر عملکرد نامناسب مقصر می‌دانید. اما خودِ درونی‌تان به شما می‌گوید که در حد توان‌تان خوب عمل کرده‌اید و حتی سزاوار بهترین‌ها هستید.

 

معرفی نویسنده
عکس استر هیکس
استر هیکس

استر هیکس یک نویسنده‌ی مشهور در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری و متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در کوالویل، یوتا، ایالات متحده است. او در تمام طول زندگی به ارائه‌ی آموزه‌هایی بر مبنای پیام‌های آزادی، خلقت، قدرت و شادی مشغول بود و کتاب مشهور قانون جذب را نیز نوشت. هیکس در اصل یکی از معلمان متخصص فیلم راز بوده و ۹ کتاب در ارتباط با آموزه‌های آبراهام، راهنمای معنوی درونش نوشته است. بسیاری از آثار هیکس با همراهی همسرش، جری هیکس نوشته شده است. استر هیکس که به واسطه‌ی سخنرانی‌های الهام‌بخش و حضورش در برنامه‌ی اپرا نیز شناخته می‌شود، با نوشته‌هایی در مورد رشد و توسعه‌ی فردی، مورد توجه عده‌ی بسیار زیادی قرار گرفته است.

نظرات کاربران

میکائیل
۱۴۰۰/۰۶/۲۷

تکرار همیشگی قانون جذب که اینبار به نظر من به شکلی لوس در این کتاب عنوان شده بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

حجم

۳۵٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۸۸۰
۴۰%
تومان