دانلود و خرید کتاب مغز متفکر ابراهیم رجبی کویخی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مغز متفکر اثر ابراهیم رجبی کویخی

کتاب مغز متفکر

معرفی کتاب مغز متفکر

در کتاب مغز متفکر نوشته ابراهیم رجبی، قوانین موفّقیت و ثروت آفرینی را به روش فراز رجبی فرا می‌گیرید.

درباره کتاب مغز متفکر

این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه دوازده جلدی اثر جادوی مکتوب جهانی به سبک R.J.B فراتز رجبی است. این مجموعه حاصل ۲۴ سال تحقیق و کسب تجربه‌های نظری و عمل‌گرایانهٔ رجبی است که چهارده سال زمان برده تا دوازده مجموعه از آثار قوانین جادوی اثر مکتوب R.J.B را با تمرکز بالا و با عبور از همهٔ بحران‌ها و مشقت‌های فراوان درنهایت لذت و آرامش هوشمندانه به نقطهٔ پایان برساند.

مجموعه کتاب‌های قوانین دوازده‌جلدی اثر جادوی مکتوب R.J.B که با عنوان‌های:

مغز متفکر، اسطوره، نابغهٔ اقتصادی، گلادیاتور شکست‌ناپذیر، پروفسور دیوانه، شطرنج‌باز، ساختارشکن، دانشمند، جادوگر، توقف‌ناپذیر، نابغهٔ فروش و سه اثر جدید دیگر با عناوین: اعجوبهٔ قرن اکنون، شجاع دل، جنگجوی ابدی نام‌گذاری شده‌اند.

مجموعه این کتاب ها می‌تواند به شما برای دستیابی به ثروت کلان و خلق اندیشه‌های نوین و خلاقانه در راه رسیدن به کمال و تعالی یاری برساند.

 خواندن کتاب مغز متفکر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت در زندگی و کسب‌وکار مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره فراز رجبی

نام و آوازهٔ فراز رجبی برای بسیاری از ایرانیان و خارجیان آسیایی و اروپایی که او را می‌شناسند و تفاوت‌ها و کارکردهای منحصربه‌فرد وی را شاهد بوده‌اند نامی آشناست.

فراز رجبی بعد از سال‌های متمادی دست‌وپنجه نرم کردن با فقر توانست با تلاش فراوان همهٔ موانع را از پیش رویش بردارد و به موفقیت‌های بزرگی را دست یابد.

او از سن ده‌سالگی باکارهای همهٔ وقت و نیمه‌وقت نظیر، دست‌فروشی، روزنامه‌فروشی، نایلون و پاکت دستی فروشی، ساندویچ‌فروشی در شهرها و محله‌ها توانست درآمد چشمگیری را به دست آورد.

وی، برای تولید محصولاتی جدید، مادر و خواهر بزرگش را مجاب کرد که باید از هنر و استعداد و توانمندی‌هایشان بهره بجویند و تمرکزشان را بر روی کالاهایی بگذارند که خودشان از عهدهٔ تولید و پخش آن‌ها برمی‌آیند، زیرا معتقد بود که با اتخاذ چنین روشی انگیزه و منفعت بیشتری را برای جمع خانواده و خودش به دست می‌آورد و برای بالا بردن قدرت خرید مردم کالا را باقیمت مناسب‌تری تولید می‌کند.

باآنکه خانواده‌اش نمی‌خواستند و نمی‌توانستند باورها و فکرهای بزرگش را درک و باور کنند و از دیدگاهشان این امری نشدنی و ناباورانه بود، به همین علت به تفکرهای و ایده‌هایش می‌خندیدند و همهٔ تلاششان بر این بود که وی را از ایده‌هایش منصرف کنند اما فراز به خاطر دارا بودن هوش هیجانی و انگیزشی و استعداد و نبوغ بالا و متفاوتش آن‌ها را با سخنان منطقی و خوش‌بینانه‌اش به همراهی ترغیب می‌نمود تا بتوانند با کمک یکدیگر روی پای خودشان بایستند و به اقتصاد خانواده کمک کنند. پس دست‌به‌کار شدند. عروسک‌های بافتنی و شکلات‌ها و شیرینی‌ها و ساندویچ‌های خانگی دست ساختهٔ مادرش و لباس‌های بچه‌گانه و نو جوانانهٔ دست‌دوز خواهر بزرگش بافکر بکر و کلام تأثیر گزارش و سرمایه‌گذاری اولیه‌اش که در اختیار خانواده‌اش گذاشته بود تولید بشوند و با روش‌های فروش ابداعی و استثنایی خود و منحصربه‌فردش روانهٔ بازار پرفروش شوند.

وی با زدن درب خانه‌های مردم و معرفی کالاهایش پس از همهٔ طرد شدن‌ها و نه شنیدن‌ها و پیگیری پی‌درپی و پافشاری‌هایش و رونمایی بردباری و استقامت مثال‌زدنی سرانجام توانست با استقبال بی‌امان مشتریانش روبه‌رو شود و فروش کالاها را به مرز سفارش‌های بی توقف برساند او در نخستین اقدامش به سبب سفارش‌های بالا، چهار چرخی را خریداری نمود و خودش در کوچه و خیابان کار پخش و توزیع را به انجام می‌رسانید.

فراز موفقیت خود را با به وجود آوردن منبع درآمد بسیار در دوران خردسالی و نوجوانی باوجود داستان‌های فراوان و جذاب و پر از دشواری‌های دیگر زندگی‌اش به مرحلهٔ بعدی و بالاتری ارتقا داد و در مرحلهٔ جدید با توسعه دادن کارش و جذب ۱۹ نفر نیروی کار به فعالیتش توسعه داد.

باآنکه همهٔ کارمندانش ازنظر سنی از وی بزرگ‌تر بودند دفتر بازاریابی فروش کالاها را با حجم و تنوع وسیع‌تری از قبیل اسباب‌بازی، مواد خوراکی، ظروف خانگی و فروش کالاهای شانسی با روش‌های پرهیجان همراه با آموزش فروش به سبک کاربردی و به روش R.J.B را به کار گرفت و همهٔ بازاریابان خود را با برنامه‌ها و استراتژی‌های خویش آموزش داده و بازار پربار مهیجی را به دست آورد.

فراز رجبی کارمندانش را تجهیز به انگیزه، قوت، هیجان، شادی، روحیه و ورزش روزانه و آمادگی فکری و بدنی و دریافت حقوق روزانه و درصد بالا از فروش کلی می‌نمود و بخشی از کار همیشگی‌اش این بود که با روش‌های تأثیرگذار و اخلاق حسنه کارمندان خود را قبل از شروع عملیات پرهیجان فروش و پیش از آغاز به کار خط تولیدی با سخنان شیوایش به‌صورت روزانه متقاعد و راغب به دقایقی مطالعهٔ کتاب‌های انگیزشی و داستانی کوتاه و جذب اطلاعات سودمند در راستای ثروت سازی و خلق خوشبختی‌ها با بهره‌گیری از روش‌های اصولی ماندگار می‌نمود تا بتواند با این روش آن‌ها را پیش به‌سوی دانایی بیشتر ترغیب نماید و ازلحاظ ذهنی و بدنی و روحی تقویتشان کند.

فراز رجبی در بخشی دیگر از زندگی پر از توان آزمایی و هیجان خود در سال ۱۳۸۱ در سن هفده‌سالگی شبی پس از تعطیلی فروشگاه مواد غذایی خودش، در نزاعی خیابانی که چهار نفر به او حمله‌ور شده بودند تا پولی را که همراهش بود از وی سرقت کنند، با آنان درگیر می‌شود و ازآنجاکه ورزشکار بود و بدنی آماده دفاع از خود داشت، برای محافظت از خودش در برابر آن‌ها مقاومت نشان می‌دهد، اما آنان با استفاده از سلاح سرد وی را به مرگ تهدید می‌کنند و در نخستین فرصت با ضربهٔ چاقو او را از پای درمی‌آورند اما در این واقعه چاقویی هم توسط همراته ضارب ناخواسته به او می خورد که دردسرهایی را برای فراز به وجود می‌آورد و او سه سال به زندان می‌افتد.

وی، در همان دوران زندانی بودنش، کتابی را با عنوان R.J.B در سلول انفرادی به رشتهٔ تحریر درمی‌آورد و بخشی از خاطره‌هایش و قوانین جهانی به سبک خودش را در آن مکتوب می‌سازد.

وی معتقد است با کسانی همراه می‌شود که همیشه عاشق کارخود و خواهان ساختن سرنوشت زیبایشان باشند و آگاهانه مشتاق و تشنهٔ خلق ثروت سازی برای داشتن همهٔ بهترین‌های ممکن در جهانی متمدن و لمس همهٔ خوشبختی‌ها باشند در غیر این صورت پذیرای احترام گذاشتن در هرلحظه به همگان هستند اما در دنیای تجارت و ثروت آفرینی هرگز...

فراز رجبی به معنای واقعی فردی موفق است که نبوغ خود را پرورش داده و بدون تحصیلات دانشگاهی غول چراغ جادوی غیرحقیقی را با نشان دادن قوانین عمل‌گرایانه و حقایق منحصربه‌فردش به زانو درآورده و همگان را به شگفتی واداشته است.

نظرات کاربران

کاربر ۴۲۲۰۶۳۷
۱۴۰۱/۰۲/۲۰

اونطوری که فکر میکردم نبود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۱ صفحه

حجم

۱۵۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۱ صفحه

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان