دانلود و خرید کتاب راز قهرمانی ویلیام. اچ. مک‌ریون ترجمه حسین گازر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز قهرمانی اثر ویلیام. اچ. مک‌ریون

کتاب راز قهرمانی

ویراستار:بهار صفائیان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۱از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راز قهرمانی

کتاب راز قهرمانی، درس‌هایی از زندگی شرافتمندانه تازه‌ترین کتاب از نویسنده کتاب معروف تختخوابت را مرتب کن، ویلیام اچ. مک‌ریون است. این کتاب نیز مانند کتاب قبلی مک‌ریون یک از پرفروش های نیویورک‌تایمز بوده است.

 درباره کتاب راز قهرمانی؛ درس‌هایی از زندگی شرافتمندانه

دریاسلار ویلیام اچ. مک‌ریون بازنشسته نیروی دریایی آمریکا در این کتاب نیز به شما درس‌هایی مهم از زندگی می‌دهد.

این کتاب درمورد قهرمانان و فضایل آنهاست. شاید از خودتان بپرسید که آیا هرگز می‌توانید به اندازهٔ مردان و زنان این داستان‌ها، شجاع، دلسوز یا فروتن باشید؟ برای بعضی از افراد زندگی با کد قهرمان به شکلی طبیعی رخ می‌دهد. ولی اکثر ما باید چگونگی پرورش این فضایل را یاد بگیریم. باید آنها را در زندگی دیگران ببینیم و سعی در تقلید آنها داشته باشیم. باید با برداشتن قدم‌های کوچکی که درنهایت به اساس و شالودهٔ شخصیت ما تبدیل می‌شوند، این ویژگی‌ها و صفات را شکل دهیم.

مک‌ریون در این کتاب داستانی‌هایی درباره امید، دلسوزی، استقامت، شرافت، شجاعت، شوخ‌طبعی و بسیاری صفات ارزنده انسانی دیگر نقل می‌کند. او امیدوار است داستان‌های این کتاب و درس‌های زندگی شخصیت‌ها در ساختن زندگی شخصی‌تان و احترام گذاشتن به دیگران برایتان ارزشمند باشند.

 خواندن کتاب راز قهرمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 دوست‌داران کتاب‌های انگیزشی و موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره ویلیام اچ. مک‌ریون

دریاسالار، ویلیام اچ. مک‌ریون، بازنشستهٔ نیروی دریایی ایالات‌متحده با سربلندی و افتخار در نیروی دریایی خدمت کرد. او در سی‌وهفت سال خدمتش در یگان ویژهٔ نیروی دریایی، در همهٔ سطوح فرمانده بود. آخرین مأموریت این دریاسالار چهار ستاره،  فرماندهی همهٔ نیروهای عملیات ویژه ایالات‌متحده بود. او در حال حاضر رئیس سیستم دانشگاه تگزاس است.

 بخشی از کتاب راز قهرمانی

مردی که روپوش آزمایشگاهی سفید و چروکیده پوشیده بود شخصیتی مثل انیشتین داشت. موی بلند خاکستری‌اش نامرتب بود و چندین‌روز بود که ریشش را اصلاح نکرده بود. نگاه او به‌حدی عمیق و دوراندیشانه بود که به‌وضوح به من نشان داد به چیزی بسیار مهم فکر می‌کند.

صدا زدم: «جیم! جیم!» سعی داشتم تمرکزش را به‌هم بزنم.

با شنیدن صدایم لبخند زد و دستش را دراز کرد.

«سلام رئیس، از دیدنتون خوشحال شدم. حالتون چطوره؟»

دکتر جیم آلیسون همیشه خلق‌وخوی خوبی داشت و ظاهرش مثل این بود که پیوسته به فکر یک دستاورد جدید در علم است. درحالی‌که در سالن هتل برای سخنرانی زمان ناهار آلیسون حضور داشتیم، به او نزدیک شدم تا چیزی را درِگوشی به او بگویم.

«جیم، خبر بدی برات دارم. دالاس مورنینگ نیوز۸۶ بهم خبر داد که یه‌نفر دیگه رو به‌عنوان فرد برتر سال ۲۰۱۵ انتخاب کردن. واقعاً متأسفم. بعد از این‌همه موفقیت در حوزهٔ پزشکی، فکر می‌کنم واقعاً مستحق این افتخار بودی.»

آلیسون گفت: «اصلاً متأسف نباش. نامهٔ پیشنهادیِ تو برای نامزدی من کار فوق‌العاده‌ای بود. حدس بزن چی شده؟!» لبخندی از اعماق وجودش بر لبانش نقش بسته بود. «گروه موسیقی ویلی نلسون۸۷ بهم زنگ زده. اونا نامهٔ تو رو درمورد من خوندن، به‌ویژه بخشی که درمورد تخصصم تو زدن سازدهنیه.»

لبخند آلیسون بیشتر شد.

«اونا من رو برای هم‌نوازی روی صحنه دعوت کردن.»

گفتم: «این فوق‌العاده‌ست!»

«بله، ولی رئیس باید بهتون بگم که واقعاً دست‌پاچه‌ام. منظورم اینه که، لعنتی این ویلی نلسونه!»

نتوانستم جلوی خنده‌ام را بگیرم. با خودم گفتم: «این ویلی نلسونه؟ خب ویلی، این جیم آلیسونه، کسی که دنیا رو از سرطان نجات داده.»

جیمز پاتریک آلیسون۸۸ در سال ۱۹۴۸ در منطقهٔ آلیس ایالت تگزاس به دنیا آمد. آلیسون در دوران کودکی غیرقابل کنترل و با دو برادر بزرگ‌ترش همیشه دچار مشکل بود. او آدم کله‌شقی بود و همیشه دوست داشت تا افراد بالادستش را به چالش بکشد. پدر او پزشک مناطق روستایی بود و به‌همین‌دلیل اکثر اوقات مجبور به مسافرت بود. 

معرفی نویسنده
ویلیام. اچ. مک‌ریون

ویلیام اچ مک ریون بازنشسته‌ی نیروی دریایی ایالات متحده است که در ۶ نوامبر ۱۹۵۵ در پاین‌هرست در کارولینای شمالی متولد شد. پدرش یک افسر نیروی هوایی بود و خانواده‌اش در کودکی ویلیام به تگزاس نقل مکان کردند. مادر مک ریون در تگزاس به دنیا آمده بود و خود مک ریون نیز به شدت به این ایالت احساس تعلق می‌کرد.

نظرات کاربران

paria
۱۴۰۱/۰۱/۱۵

دوستان شکل دست ایشون به معنی تشویق برای ادامه دادن به فعالیت هستش، کمی بیشتر تحقیق کنین

ya' Mahdi
۱۴۰۰/۰۶/۱۱

چه جالب فقط فراماسونر با شرف نشنیده بودیم که شنیدیم😂😏

کتابخوان...
۱۴۰۰/۰۵/۱۸

جناب کوله پشتی، حداقل یه عکس انتخاب میکردی برای طرح جلد که شیطان پرستانه نباشه. بعد اینا اگه شرف داشتند هواپیمای مسافربری ایران رو نمی‌زدن حالا اومدن شرافت به بقیه یاد بدن؟!

گیتا:-)
۱۴۰۲/۰۳/۱۶

وطن پرستی و هم وطن پرستی این نویسنده تحسین برانگیزه و رازها کاملا درست و در واقع این بیان میشد انسانیت راز قهرمانی هست

Ali Azizzadeh
۱۴۰۰/۰۹/۰۶

عجب گاو هایی پیدا میشن

کاربر ۳۶۹۰۶۵۴
۱۴۰۰/۰۹/۰۶

لطفا عکس رو جلد رو حذف کنید

Javad Y
۱۴۰۰/۰۵/۲۳

اول خودشون برن شعور یاد بگیرن شرافت پیش کش

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۸۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان