دانلود و خرید کتاب ۲۵ راه غلبه بر دل های مردم جان سی.مکسول ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۵ راه غلبه بر دل های مردم اثر جان سی.مکسول

کتاب ۲۵ راه غلبه بر دل های مردم

انتشارات:آسمان نیلگون
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۲۵ راه غلبه بر دل های مردم

کتاب ۲۵ راه غلبه بر دل‌های مردم اثر جان سی مکسول و لس پروت است که با ترجمه مریم تقدیسی منتشر شده است.

 درباره کتاب ۲۵ راه غلبه بر دل‌های مردم

در این کتاب روش‌های ساده و ویژه‌ای ارائه‌ شده است که می‌تواند به هرکسی در زمینه‌ روابط بین‌فردی کمک کند.

بعضی از مردم ویژگی غیر قابل رؤیتی دارند که مثل مغناطیس دیگران را جذب می‌کنند. آن‌ها چیزی بیشتر از یک انسان دوست‌داشتنی هستند. جاذبهٔ آن‌ها در همهٔ کارهایی که انجام می‌دهند و برخوردهایی که با دیگران دارند مشخص است. به همین علت هم تیم‌های بهتری را تشکیل می‌دهند، احترام بیشتری کسب می‌کنند، و به نتایج بهتری می‌رسند. آیا آن‌ها فقط انسان‌های خوش‌شانسی در زندگی هستند که ویژگی‌های شخصیتی ذاتی‌شان آن‌ها را بدون هیچ تلاشی به موفقیت می‌رساند؟ به هیچ وجه این طور نیست!

این ویژگی جذاب و غیر قابل رؤیت بیشتر از آن که ذاتی باشد، اکتسابی است. این حالت روحی مسحورکننده را می‌توان آموخت و کسب کرد. مدتی بسیار مدید، مردم به دلیل این تصور غلط که افراد چنین خصوصیاتی را « یا دارند، یا ندارند »، سعی نمی‌کردند آن‌ها را در خود پرورش دهند. 

این کتاب به شما کمک می‌کند تا این تصور نادرست را تغییر دهید. چون در این جا به ۲۵ کلید جالب برای آزاد کردن جاذبهٔ روحی‌تان دست خواهید یافت. روحیه‌ای که به شما کمک می‌کند تا خود را در دل تقریباً هر کسی که می‌بینید جا کنید.

خواندن کتاب ۲۵ راه غلبه بر دل‌های مردم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند ارتباط بهتری با دیگران داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

 بخشی از کتاب ۲۵ راه غلبه بر دل‌های مردم

اگر می‌خواهید در ایجاد ارتباط با مردم برنده باشید، ابتدا باید خودتان برنده باشید، یا حداقل در راه برنده شدن قرار گرفته باشید. به هیچ وجه نمی‌توان از این حقیقت ساده اجتناب کرد.

به عنوان روانشناس متخصصِ روابط، صدها نفر را در حین درمان دیده‌ام. با صدها هزار نفر در سمینارها صحبت کرده‌ام. کتاب‌های زیادی دربارهٔ این موضوع نوشته‌ام. افرادی که به من نزدیک هستند می‌دانند که من دیوانهٔ این هستم که به مردم کمک کنم تا در زندگی‌شان یک برنده باشند. ولی تنها چیزی که می‌دانم این است که اگر از خودتان شروع نکنید، هر راهنمایی یا روشی با شکست مواجه خواهد شد.

اجازه بدهید رک و راست صحبت کنم. اگر بخواهید قبل از این که در مورد این که چه طور می‌توانید یک برنده باشید توجهی جدی به خودتان بکنید، « روش‌های » کتاب غلبه بر دل‌های مردم، را که در فصل‌های بعدی آمده به کار ببندید، شدیداً مأیوس خواهید شد. ولی اگر ابتدا زمانی را به تمرکز بر خودتان اختصاص دهید، به زودی برای تمرکز بر دیگران هم آماده خواهید شد.

باید از خودتان شروع کنید

ویلیام جیمز، اولین روانشناس امریکایی گفته است: « جهنمی که در دین‌مان از آن صحبت شده و باید در دنیای آخرت تحمل کنیم، بدتر از جهنمی نیست که در این دنیا با ساختن شخصیت‌مان در جهت غلط و از روی عادت، برای خودمان درست می‌کنیم ». اگر شخصیت برنده‌ای برای خود نسازیم، در ارتباط با دیگران هم بازنده خواهیم بود. به همین علت است که این قدم اهمیت خاصی دارد. در واقع به دو دلیل قانع‌کننده باید غلبه بر دل‌های مردم را با خودتان شروع کنید.

اگر سالم نباشید، نمی‌توانید شاد باشید

در روانشناسی تصور می‌شد تمرکز و بعد هم از بین بردن احساسات منفی بسیار مهم است. امروزه می‌دانیم که راه بهتری هم هست. مجموعهٔ جدیدی از تحقیقات، جهتِ تحلیل‌های اصلی روانشناسی را از بدبختی به درک رفاه و خوشبختی تغییر داده است.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که تا گرفتار افسردگی، فشارهای روانی، یا اضطراب هستید، نمی‌توانید شاد و راضی باشید. نه ـ نمی‌توانید شاد باشید، مگر این که سالم باشید. و سالم بودن با صرفِ بیمار نبودن، تفاوت بسیاری دارد. نداشتن اختلال عاطفی هم دلیل بر سلامت عاطفی نیست و سلامت عاطفی، محور غلبه بر دل‌های مردم است.

نظرات کاربران

maryam_ghanbari💎
۱۴۰۰/۱۰/۰۲

تموم کتاب رو حس میکردم با جان و لس تو یه کافه نشستم و دوتایی با تعریف داستان زندگیشون به من کمک می‌کردن هم خاطرات شیرین و تجربه هاشون شنیدم هم دیدگاهم ب خیلی از مسائل تغییر کرد:) ممنون اقای جان

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۱)
« آدم خاله‌زنک کسی است که با شما دربارهٔ دیگران حرف می‌زند. آدم کسل‌کننده کسی است که از خودش با شما صحبت می‌کند. و خوش‌صحبت کسی است که با شما دربارهٔ شما صحبت می‌کند ».
بهار
مهربان باش ... هر کسی را که می‌بینی، درگیر نبرد سختی است
maryam_ghanbari💎
می‌توانی افراد دیگر را تنها تا جایی ببری که خودت رفته‌ای ». چرا؟ چون نمی‌توانی چیزی را به آن‌ها ببخشی که خودت نداری. نمی‌توانی تا زمانی که از خودت لذت نبری، از دیگران لذت ببری.
|هیـچِ‌مطلقـ|
ضرب‌المثل چینی توجه کنید: - اگر یک ساعت خوشحالی می‌خواهید، یک چرت بزنید. - اگر می‌خواهید یک روز خوشحال باشید، به ماهیگیری بروید. - اگر می‌خواهید یک ماه خوشحال باشید، ازدواج کنید. - اگر می‌خواهید یک سال خوشحال باشید، ثروتی را ارث ببرید. - اگر می‌خواهید همهٔ عمر خوشحال باشید، به دیگران کمک کنید. - در واقع با کمک به دیگران به خودتان کمک می‌کنید. این را به یاد داشته باشید تا بتوانید فقط خودتان را نبینید و همیشه این طرز فکر را حفظ کنید.
maryam_ghanbari💎
روابط شما به همان اندازه سالم هستند، که خودتان سالم هستید. نیل کلارک وارن
کاربر ۱۱۸۳۲۳۶
کاری را که دیگران نمی‌توانند برای خودشان انجام دهند، برای‌شان انجام دهید امروز را زندگی نکرده‌اید، مگر این که کاری برای کسی انجام دهید که هرگز نمی‌تواند آن را برای‌تان جبران کند.
maryam_ghanbari💎
اگر با انسانی مطابق آنچه که به نظر می‌رسد رفتار کنید، او را بدتر می‌کنید. ولی اگر با او مطابق آنچه که باید باشد رفتار کنید، او را به همان کسی تبدیل می‌کنید که باید باشد.
بهار
طبیعتاً ما برای افرادی ارزش قائلیم که برای ما ارزش قائلند. بنابراین اگر می‌خواهید در نظر دیگران مهم باشید، نشان بدهید آن‌ها هم برای شما اهمیت دارند. مؤثرترین راه برای این کار این است که بیشترین تلاش‌تان را برای‌شان به کار بگیرید.
معین کرمانی
برای این که به دیگران کمک کنید موفق شوند، حتماًَ نباید مشهور یا پولدار باشید. فقط باید به آن‌ها اهمیت بدهید و بیشترین تلاش‌تان را برای کمک به آن‌ها انجام دهید. و این را بدانید که: وقتی این توانایی را داشته باشید که به دیگران کمک کنید برنده شوند، تمام عمر دوست آن‌ها خواهید بود.
maryam_ghanbari💎
مردم اغلب از من دربارهٔ راز موفقیتم می‌پرسند و من به آن‌ها می‌گویم که فکر می‌کنم این موفقیت را به سه چیز می‌توان نسبت داد: ۱. لطف خداوند ۲. افراد بی‌نظیر اطرافم ۳. توانایی‌ام در باقی ماندن در حوزهٔ نقاط قوتم.
maryam_ghanbari💎

حجم

۱۳۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۳۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان