دانلود و خرید کتاب برای تبدیل رویاهایت به واقعیت یووال طبیب ترجمه شادی حسن‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برای تبدیل رویاهایت به واقعیت اثر یووال طبیب

کتاب برای تبدیل رویاهایت به واقعیت

نویسنده:یووال طبیب
انتشارات:نشر البرز
امتیاز:
۳.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب برای تبدیل رویاهایت به واقعیت

کتاب برای تبدیل رویاهایت به واقعیت نوشته یووال طبیب است که با ترجمه شادی حسن‌پور منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد برای تبدیل رویاهایتان به واقعیت ذهنیتتان را تغییر بدهید تا بدون زحمت به رویاهایتان برسید.

درباره کتاب برای تبدیل رویاهایت به واقعیت

همۀ ما می‌خواهیم زندگی‌ای شادتر، روابطی بر پایۀ درک و صداقت متقابل، حرفه‌ای موفق و پول و فراوانی بیشتر در همۀ حیطه‌های زندگی داشته باشیم. این کتاب متحول‌کننده به شما کمک می‌کند تا با به‌کارگیری چند قانون ساده و خودباوری به تمام خواسته‌های قلبی‌تان برسید. در این کتاب به بررسی کلی رمز‌و‌راز قوانین هستی می‌پردازیم تا متوجه شویم چگونه باید زندگی‌مان را به بهشتی زمینی تبدیل کنیم.

تعداد افرادی که در این دنیا بینوا، ناامید، آزرده و در شرایط بد اقتصادی هستند کم نیست؛ این نتیجۀ اعمال خودشان است! با خواندن این کتاب کاملاً به این مسئله پی خواهید برد که چرا چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و چگونه می‌توانید به‌آسانی واقعیتی را خلق کنید که همیشه رؤیایش را می‌دیدید.

اگر به قوانین این کتاب عمل کنید زندگی‌تان به احتمال خیلی زیاد و به‌شکلی مثبت تغییر خواهد کرد.

در این کتاب با رازها آشنا می‌شوید، ابزارهایی به‌دست می‌آورید و دستورالعمل‌هایی مشخص برای چگونگی استفادۀ درست از قانون جذب دریافت می‌کنید. می‌آموزید که چگونه هرآنچه در حیطه‌های مختلف زندگی‌تان می‌خواهید و همۀ اهدافی که برای خود تنظیم کرده‌اید را به‌دست آورید. مادامی که صبور باشید همه‌چیز برایتان نمود خارجی پیدا خواهد کرد، آرام‌تر خواهید شد، محیط اطراف خود را بیشتر تحسین خواهید کرد و شکیبایی بیشتری در مسیر زندگی، نسبت به همکاران، در منزل و هر جای دیگر از خود نشان می‌دهید. از همه مهم‌تر، قادر خواهید بود مسیر زندگی را بازآفرینی کرده و آن را به مسیری شادتر و پربار‌تر تبدیل کنید. خواهید توانست زندگی‌تان را همان‌طور که آرزو دارید طراحی کنید تا به رؤیاهایتان برسید و شرایط اقتصادی، ارتباطات و حرفۀ خود را به سطح بالاتری برسانید. 

خواندن کتاب برای تبدیل رویاهایت به واقعیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال آرزوهایشان هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب برای تبدیل رویاهایت به واقعیت

قانون جذب چیست؟

تونی رابینز قانون جذب را به‌طور خلاصه در یک جمله توضیح داده است: «روی هر چیزی که تمرکز شود، انرژی به‌سوی آن جاری می‌گردد.» این به شما اجازه می‌دهد تا هرآنچه روی آن تمرکز می‌کنید را جذب کنید. قانون جذب همیشه کارایی دارد، چرا که هیچ گزینۀ دیگری وجود ندارد. این یک قانون فیزیکی است که بسیاری از مردم اصلاً آن را نمی‌شناسند. هر چیزی از خود ساطع کنید، مانند احساسات، افکار و کلمات، چیزهای مشابهی را از طریق موقعیت‌های مشابه یا یکسان به زندگی‌تان وارد می‌کند. به‌عبارتِ‌دیگر «هر چیزی مشابه خود را جذب می‌کند.»

قانون جذب از طریق فیزیک کوانتوم توضیح داده شده است، ولی برای به‌کارگیری آن نیازی نیست فیزیک‌دان باشید. بااین‌حال هرچه بیشتر درمورد نحوۀ کار این قانون بدانید به‌کارگیری این ابزار شگفت‌انگیز برایتان ساده‌تر خواهد شد و زندگی‌تان تغییر خواهد کرد.

هدف من این است که کم‌کم شما را به این باور برسانم و بهتان ثابت کنم تقریباً هر چیزی در زندگی‌مان وجود دارد یا اتفاق می‌افتد به فیزیک مربوط است. مختصر بحثی درمورد کارایی علمی قانون جذب و این مسئله خواهیم داشت که علم چگونه این قانون را در سطح معنوی نیز توجیه می‌کند. منظور من باور دینی نیست، بلکه درمورد نیروی برتری صحبت می‌کنیم که علم نیز آن را نیروی غیرقابل‌توضیح نام‌گذاری کرده است. هر دینی نامی به‌خصوص به هستی داده است؛ ما آن را «خداوند» می‌نامیم و علم آن را «کائنات». می‌خواهم یک بار دیگر روی این مسئله تأکید کنم که قانون جذب و روشی که در آن احتمالات را به زندگی‌تان دعوت می‌کنید فرایندهایی فیزیکی و ذهنی هستند که علم نیز آنها را ثابت کرده است، نه آیینی دینی، عرفانی و غیرقابل‌توضیح.

اعتقاد به این قانون نیازمند درک چند قانون فیزیک و آشنایی با نحوۀ عملکرد مغزمان است. زمانی که آنها را درک کنید می‌توانید به‌آسانی و با لذت قانون جذب را به‌کار ببرید. در ابتدا متوجه می‌شوید تغییراتی در زندگی‌تان در حال رخ‌دادن است و چند جایزۀ کوچک از سوی کائنات دریافت خواهید کرد که انگیزۀ بیشتری برای ادامۀ راه داشته باشید. 

نظرات کاربران

forogh.m
۱۴۰۱/۰۱/۲۰

کتاب بسیار جذاب و مفیدی بود در خصوص کائنات و قانون جذب و...در حین خواندنش انرژی بالا و هیجان زیادی داشتم‌. به نظرم برای هر فردی که میخواهد خوب بودن و خوب زندگی کردن رو تجربه کند دانستن مطالب این‌کتاب

- بیشتر
bahar
۱۴۰۱/۰۹/۰۹

خوبه دوست داشتم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
آیا مشکلی در زندگی دارید؟ خیر؟ پس چرا نگران هستید؟ آیا مشکلی در زندگی دارید؟ بله؟ می‌توانید در جهت رفع آن تلاش کنید؟ بله؟ پس چرا نگران هستید؟ آیا مشکلی در زندگی دارید؟ بله؟ آیا می‌توانید در جهت رفع آن تلاش کنید؟ خیر؟ پس چرا نگران هستید؟ گور گوپال داس
Anahid
. وقتی با شرایطی منفی سروکار دارید، اگر یک گام به‌سوی بخشش بردارید درواقع شخصی که موجب آزردگی شما شده را نبخشیده‌اید بلکه خودتان را بخشیده‌اید و به خودتان اجازه داده‌اید درمان شوید، موفق شوید و شرایطی مثبت در زندگی‌تان به‌وجود آورید.
Anahid
«من با بخشندگی با مسئلۀ پول برخورد می‌کنم و آن را با دیگران تقسیم می‌کنم چون می‌دانم پول
کاربر ۷۶۶۲۱۹۲
به‌اندازۀ کافی برای همه وجود دارد.» و «من مرد ثروتمندی هستم و فراوانی در زندگی‌ام موج می‌زند.»
کاربر ۷۶۶۲۱۹۲

حجم

۲۴۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۲۴۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان