دانلود و خرید کتاب هدایت خداوند مجید امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هدایت خداوند اثر مجید امیری

کتاب هدایت خداوند

نویسنده:مجید امیری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هدایت خداوند

کتاب هدایت خداوند اثری از مجید امیری است. این کتاب درباره ایمان و اطمینان به حضور خداوند در شرایط سخت زندگی نوشته شده است و به ما کمک می‌کند تا با شنیدن ندای درون خود در مسیر درست گام برداریم.

درباره کتاب هدایت خداوند

 هدایت خداوند کتابی است که به ما کمک می‌کند تا ندای درون خود را بشنویم. ندایی که با هدایت و خواست خداوند به درون قلب و زندگی ما سرازیر می‌شود و در مسیر سختی‌ها و چالش‌ها و ناملایمات زندگی، کمکمان می‌کند تا درست انتخاب کنیم و بهترین تصمیم را بگیریم. این کتاب از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول، دربردارنده دیدگاه‌ها و تجربیات شخصی نویسنده است. مجید امیری درباره این تجربیات اینطور می‌گوید: «این تجربه‌ها با هدایت و خواست خداوند، یکی پس از دیگری، به زندگی‌ام جذب شدند تا آموزگارانی باشند برای شنیدن ندای درون و باعث شدند تا آن وظیفه‌ای را که به نویسنده گوشزد می‌شد، دنبال کند و نتیجه‌اش نوشتن این کتاب است»

بخش دوم کتاب مجموعه‌ای از جملاتی زیبا است از کتاب‌های مقدس و بزرگان معنوی گردآوری شده است. این جملات از چندین هزاران سال قبل تا اکنون به جلال و عظمت خداوند گواهی داده‌اند و ما را به راهی فرامی‌خوانده‌اند که در آن با هدایت خداوند می‌شود به منزلگه مقصود رسید و از هر لحظۀ زندگی به‌ بهترین نحو ممکن استفاده کرد. هرچند این جملات نهایتا یک یا دو خط هستند و کوتاهند اما چکیده‌ای از تجربه یک عمر زندگی بزرگان است. نویسنده در بخشی از مقدمه کتاب درباره نویسندگان این جملات اینطور می‌گوید: «درود خداوند بر یکایک آن‌ها که این جمله‌های زیبا را برایمان به یادگار گذاشته‌اند تا چراغ راه ما باشند. امیدوارم این کتاب نیز راهنمایی باشد برای تمام عزیزان در سراسر دنیا و ایمان دارم به دست کسانی خواهد رسید که باید برسد؛ زیرا به حکمت خداوند باور قلبی داشته و می‌داند کسانی به این کتاب احتیاج دارند.»

هدف امیری از نوشتن این کتاب برداشتن گامی است به سوی بهبود جامعه بشری. مردم باید بتوانند در دنیایی که در آن همه چیز با شتاب و عجله پیش می‌رود لختی بیاساند و به دنیای درونی خود نگاهی بیندازند. این لحظات است که می‌تواند نور امید را دید و از کمک و هدایت خدا بهره‌مند شد. در این لحظات است که می‌توان از آشوب‌های دنیای مادی فاصله‌ای گرفت و با آرامش، به قدمی فکر کرد که می‌توان برای بهبود جهان برداشت. قدمی که هم به ما آرامش بخششد و هم کمکمان کند تا در مسیر رسیدن به آرزوهایمان قرار بگیریم. 

کتاب هدایت خداوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب هدایت خداوند کتابی است برای تمام کسانی که به منبع الهام و آرامشی نیاز دارند که به آن‌ها یادآوری کند در چه مسیری قرار بگیرند و چه راهی در پیش بگیرند تا موفقیت، آرامش و آسودگی خیال، مهمان خانه‌هایشان باشد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

حجم

۶۶۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۵۰۰
تومان