دانلود و خرید کتاب ۵۹ ثانیه ریچارد ویسمن ترجمه مرجان توکلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۵۹ ثانیه اثر ریچارد ویسمن

کتاب ۵۹ ثانیه

معرفی کتاب ۵۹ ثانیه

میکروکتاب ۵۹ ثانیه نوشته ریچارد ویسمن است که با ترجمه مرجان توکلی منتشر شده است. کتاب ۵۹ ثانیه خلاصه‌‌ای کوتاه از کتاب ۵۹ ثانیه است که به شما بهترین راه‌های دستیابی به موفقیت را در کمتر از یک دقیقه یاد می‌دهد.

درباره کتاب ۵۹ ثانیه

کتاب ۵۹ ثانیه به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را تغییر دهید، این کتاب کمک می‌کند تا بفهمید برای رسیدن به موفقیت نیاز نیست روزها منتظر بمانید، فقط باید راه درست را پیدا کنید و در آن قدم بگذارید.

این کتاب کوتاه شما را در مسیر موفقیت همراهی می‌کند.

خواندن کتاب ۵۹ ثانیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به دست‌یابی به موفقیت پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب ۵۹ ثانیه

روزی آبگرمکن خانهٔ مرد خراب می‌شود و او هفته‌ها تلاش می‌کند تا تعمیرش کند. اما سرانجام تسلیم می‌شود و به یک مهندس زنگ می‌زند تا برای تعمیر آبگرمکن به خانه‌اش برود. روز بعد مهندس به خانهٔ مرد می‌رود، ضربه‌ای به بدنهٔ آبگرمکن می‌زند و آبگرمکن بلافاصله دوباره به‌کار می‌افتد. وقتی مهندس صورتحساب را می‌نویسد، مرد فریادش به هوا می‌رود که او نباید برای تعمیر دستگاهی که فقط چندثانیه وقت گرفته، دستمزدی بگیرد. مهندس جواب می‌دهد: «کاملاً حق با شماست. شما برای فقط چندثانیه تعمیر آبگرمکن دستمزدی نمی‌دهید، بلکه بابت سال‌ها آموزش و تجربه‌ام که می‌دانم به کجا باید ضربه بزنم، پول می‌دهید.»

نتیجه‌ای که از این حکایت می‌توان گرفت این است که مجبور نیستی ده‌ها سال یا هزاران دلار صرف حل‌وفصلِ بیشترِ مشکلات کنی. خدا را شکر که امروزه به مدد تحقیقات فراوان و فناوری، به دستاوردهای بسیاری در عرصهٔ روان‌شناسی رسیده‌ایم و می‌توانیم با استفاده از چند روش ساده، «آبگرمکنِ خودمان» را تعمیر کنیم.

درواقع این نکات به ما نشان می‌دهند که بیشتراوقات می‌توانیم در کمتر از یک دقیقه اوضاع را تغییر بدهیم. در اینجا مهم‌ترین فوت‌وفن‌های روان‌شناسی را آورده‌ایم تا بتوانی از هر نظر پیشرفت کنی، از خلاق‌تر شدن گرفته تا تشخیص آدمی دروغگو.

به کمک این نکات می‌فهمی که،

- چرا وسواسِ صنعت خودیاری با استفاده از روش تجسم، راه به جایی نمی‌برد؛

- چطور از روان‌شناسی برای محبوب‌تر شدن استفاده کنیم؛ 

- مهندس فرانسوی قرن نوزدهم چه چیزی دربارهٔ همکاری گروهی کشف کرد.

با دوست‌داشتنی‌تر شدن، پیروز مصاحبه شو.

آیا درست است که در مصاحبه‌های شغلی، متقاضیان را براساس توانایی‌ها و تجارب کاری‌شان انتخاب می‌کنند؟ خوب، نه صددرصد. تحقیقات نشان داده که وقتی پای یک شغل نان‌وآب‌دار و دستیابی به آن به میان می‌آید، یک عامل هست که فراتر از همهٔ عوامل است: دوست‌داشتنی بودن. در زیر به چند ترفند ساده اشاره شده که نشان می‌دهند چه‌کار کنی تا دیگران از تو خوش‌شان بیاید.

محققان دو دانشگاه واشنگتن و فلوریدا بعد از پیگیری وضعیت بیش‌از ۱۰۰ دانشجوی قدیمی برای قبولی در اولین مصاحبه‌های شغلی‌شان، دریافتند کسانی که نظر مساعد مصاحبه‌کننده را جلب می‌کردند، به احتمال زیاد استخدام می‌شدند.

چند مسئله موجب شده بود که آن‌ها دوست‌داشتنی و خوشایند به نظر برسند؛ ازجمله اینکه بعضی از آنها دربارهٔ موضوعاتی جالب صحبت کرده بودند که ربطی به آن شغل نداشت، عده‌ای دیگر همواره لبخند بر لب داشتند و بعضی‌ها هم دربارهٔ سازمانی که می‌خواستند در آن کار کنند، اطلاعات خیلی خوبی داشتند. بد نیست بدانید که انجام این کارها خیلی راحت است و باعث ایجاد تفاوتی بزرگ می‌شود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۱۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان