دانلود و خرید کتاب سه نامزد علیرضا موذن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سه نامزد

کتاب سه نامزد نوشته علیرضا موذن است. کتاب سه نامزد جلد اول مجموعه محور مقدس است که خود بخشی از یک مجموعه بزرگ‌تر به نام دوران ما است. این مجموعه‌ها سعی دارند اطلاعاتی درباره حقیقت دنیای اطرافمان در اختار ما قرار دهند. 

درباره مجموعه محور مقدس

مجموعه محور مقدس که به قلم دکتر علیرضا مؤذن نوشته شده به بررسی جریان‌های دینی و شبهات اعتقادی و معرفی محور مقدس دین می‌پردازد. ویژگی این مجموعه درنظر گرفتن نیاز امروز و دینداری در عصر مدرن است. مؤذن در این مجموعه ابتدا با رویکردی برون دینی به مباحث پرداخته و در ادامه با رویکرد درون دینی اعتقادات شیعی را بر اساس عقل و نقل بررسی کرده است. در جلد آخر نیز به بزرگترین دشمن بشر یعنی شیطان پرداخته شده است.

زندگی در عصر جدید تحولات زیادی در پی داشته و پرسش‌های تازه‌ای را شکل داده است شبهات دینی و اعتقادی زیادی مطرح و در رسانه‌ها پخش شده‌اند و فضای امروز نیازمند تببین جدیدی از این پرسش‌ها است.

در این مجموعه نویسنده تلاش کرده با ساده‌سازی مفاهیم پیچیده علمی و استفاده از قالب داستانی و تصاویر کاریکاتوری و طنز، مهم‌ترین مباحث اعتقادی را جوری مطرح کند که به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کند و برایش درونی شود.

درباره کتاب سه نامزد

دنیای جدید، عصر اشباع و سرریز اطلاعاتی است! تحلیل حجم گسترده پرسش‌ها، شبهات، افکار و ایده‌ها که از طریق انواع رسانه‌ها، به آدمی هجوم آورده‌اند، از تحمل روانی انسان معاصر، بسی بالاتر است. از سوی دیگر، صنعت سرگرمی نیز با قدرت هر چه تمام‌تر، ذهن انسان مدرن را به تسخیر خود در آورده و آن را شکل داده است. نتیجه چنین فضایی، نسلی می‌شود که علاقه‌ای به فکر کردن و دانستن ندارد و روز به روز از سعادت دنیای دینی دور می‌شود و خودش را در میان اطلاعات نادرست و تباه کننده گم می‌کند، این مجموعه کتاب ها قرار است راهی باشند برای سعادت.

کتاب را ورق بزنید؛ شاید ظاهر آن متفاوت باشد، ولی اشتباه نکنید؛ این، یک کتاب فانتزی و سرگرم کننده نیست! سخن در سعادت، خوشبختی و هدایت آدمی است. تردید نکنید، وقتی کتاب به پایان برسد، تأیید خواهید کرد که زیر این آسمان کبود موضوعی مهم‌تر از آنچه بیان شد، نخواهید یافت.

باور کنید، اگر قرار بود مطالب کتاب به شکل معمول و شناخته شده نوشته شود، کار برای نویسنده بسیار ساده‌تر بود. نویسنده در این راستا تلاش کرده است با ساده سازی مفاهیم سنگین علمی، ارتباط موثری با مخاطبان برقرار کند.

نویسنده کوشیده است در حد توان اندک خویش، از یک پیرنگ ساده داستانی، تصاویر کاریکاتوری و برخی فضاهای طنز، برای تحقق این هدف بهره ببرد. او با زبانی روان و تصویرسازی جذاب مخاطب را با مسائل مهمی روبه‌رو می‌کدند، مسائلی که اگر قرار بود به زبان پژوهشی و خشک بیان شوند هیچ جذابیتی برای خواننده نداشتند و او را خسته می‌کردند.

در این کتاب با این موضوع روبه‌رو می‌شوید که آدم خوبه کیست؟ او چه ویژگی‌هایی دارد؟ یا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

این پرسش، بر خلاف صورت ساده‌اش، بسیار مهم و کلیدی است. شاید فکر کنید پاسخ آن نیز ساده است. همه، حتی کودکان هم می‌توانند تشخیص دهند که آقای دزد، بد است و آقای پلیس که دزدها را دستگیر می‌کند، خوب است؛ این پاسخ درست است ولی همیشه، موضوع به این سادگی‌ها نیست. خوب بودن آدم‌ها نسبی است و مراتبی دارد. برخی خوبند ولی برخی خوب‌تر؛ پس باید به دنبال میزان، ترازو و شاخص «خوبی» گشت. این کتاب به شما کمک می‌کند معنای خوب بودن را بفهمید.

خواندن کتاب سه نامزد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به درک و شناخت جهان پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره علیرضا مؤذن

دکتر مؤذن ، محقق، نويسنده و معلم در حوزه‌های مختلف دينی، تربيتی، تفکر و رسانه است. او مؤسس مجموعه دوران ما (بیدار باش و هدایت) است و طراحی و اجرای برنامه‌های آموزشی اين مجموعه را با هدف شناخت ويژگی‌های عصر جديد پايه‌ريزی کرده است.

دکتر علیرضا مؤذن کارشناسی ارشد فلسفه اسلامی و دکترای علوم قرآن و حدیث دارد و عضو هیات تالیف کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای وزارت آموزش و پرورش است. او همچنین سابقه‌ تدریس در دانشگاه‌ها و وزارت آموزش و پرورش را دارد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۸۶,۴۰۰
تومان