دانلود و خرید کتاب آوای وحش جک لندن ترجمه کیومرث پارسای
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آوای وحش اثر جک لندن

کتاب آوای وحش

معرفی کتاب آوای وحش

«آوای وحش» از مهم‌ترین آثار جک لندن(۱۹۱۶-۱۸۷۶)، نویسنده آمریکایی است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

«باک هنگامی که پراو چادرها را جمع و سورتمه را باز می‌کرد و فرانسوا سگ‌ها را به افسار می‌بست، به سرعت به جایی رفت که اسپیتز را به عنوان رئیس می‌بستند. فرانسوا بدون اینکه توجهی نشان بدهد، سلکس را به آنجا برد، زیرا گمان می‌کرد سلکس برای ریاست بر سایر سگ‌ها، بهترین است. باک به سلکس حمله کرد، خشمگین سگ را کنار زد و خود در آنجا ایستاد. فرانسوا خندید، مشتی بر پای خود کوبید و گفت:

ـ خوب، خوب! باک را ببین! اسپیتز را کشته و می‌خواهد به عنوان رئیس انتخاب شود.

آنگاه به باک گفت:

ـ برو گمشو!

باک حرکتی نکرد. فرانسوا پشت گردنش را گرفت و بدون توجه به غرش سگ، حیوان را کنار زد و سلکس را پیش آورد. سلکس پیر زیاد از این کار راضی نبود و به وضوح نشان داد که از باک به شدت می‌ترسد. فرانسوا با لجاجت، سلکس را کنار افسار برد. به محض اینکه فرانسوا برای آوردن افسار، پشت کرد، باک بر سر سلکس پرید و سگ را کنار زد. فرانسوا به شدت خشمگین شد، چماق را برداشت و فریاد زد:

ـ به تو نشان می‌دهم!

در آن لحظه باک به یاد مرد سرخ‌پوش افتاد و آهسته عقب رفت. فرانسوا باز هم سلکس را جلوتر آورد. باک حمله نکرد. از چماق فاصله گرفت و غرید. کاملاٌ مراقب بود مورد اصابت ضربات چماق قرار نگیرد، زیرا شدت این ضربات را به یاد داشت. فرانسوا پس از بستن سلکس، برای بستن باک در جای همیشگی، یعنی جلوتر از دایو، پیش رفت و باک عقب کشید. فرانسوا پس از تکرار این صحنه، چماق را بر زمین انداخت، زیرا متوجه شد که باک از چماق می‌ترسد. با این حال باک حاضر به پیش آمدن نشد. نمی‌خواست از چماق خوردن فرار کند، بلکه می‌خواست رئیس گروه سگ‌ها شود.»

نظرات کاربران

erfan
۱۳۹۷/۰۲/۲۳

حس بی نظیری بهتون دس می ده حتما بخونید

۱۳۹۹/۰۲/۲۶

واقعاً کتاب خوب و آموزنده ای بود

samira
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

جک لندن رو خیلی دوست دارم حیف که خیلی از کتابهاش ترجمه نشده نوجوان بودم خوندمش... عالللللللیییه

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۱۰/۲۴

باک، سگی درشت هیکل است که به زندگی راحت به عنوان حیوان خانگی یک خانواده عادت کرده است. تا این که یک روز از محیط زندگی پررفاهش دور می افتد و به آلاسکا برده می شود تا به عنوان سگی

- بیشتر
ASAL
۱۳۹۵/۰۹/۰۹

من نسخه ی چاپی این کتاب رو دارم . البته با یک ترجمه ی دیگه.( احمد قلی زاده مقدم) در کل کتاب زیبایی بود . روایت جالبی داشت .

momenhub
۱۳۹۹/۰۱/۲۱

یک شاهکار پر از حرف و درس برای انسانهای امروز.

وحید
۱۳۹۵/۰۳/۲۷

این کتاب را دوست داشتم، اگر وسترن را دوست داشته باشید خوب است به عنوان مقدمه این کتاب را خوانده باشید!

miiimjiim
۱۴۰۰/۰۲/۱۹

آوای وحش رو با معرفی یکی از دوستان بلاگر کتاب انتخاب کردم و خوندم. کتاب از چند فصل تشکیل شده که رفته رفته هیجان انگیز تر میشه.طوری که صفحات آخر ذوق داشتم زودتر نتیجه زندگی شخصیت داستان که انسان نیست

- بیشتر
شاهین
۱۳۹۷/۰۵/۱۸

بی نظیر

Ati
۱۳۹۵/۱۰/۰۹

عالیییییییه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
روش زندگی در آنجا، چنین است، آداب و رسوم درستی رعایت نمی‌شود و انصاف و جوانمردی جایی ندارد. می‌دانست اگر پای کسی بلغزد و بر زمین بیفتد، دیگر هرگز برنخواهد خاست. بنابراین از آن به بعد، باک مراقب بود بر زمین نیفتد.
باک همواره با تماشای صحنه وحشیانه رام کردن، درسهایی را که آموخته بود، تکرار می‌کرد. دیگر می‌دانست انسان چماقدار، همه قوانین را تعیین می‌کند و چاره‌ای جز اطاعت نیست، حتی اگر سرانجام کار، دوستی و آشتی نباشد.
hathis1
زندگی در آنجا، چنین است، آداب و رسوم درستی رعایت نمی‌شود و انصاف و جوانمردی جایی ندارد. می‌دانست اگر پای کسی بلغزد و بر زمین بیفتد، دیگر هرگز برنخواهد خاست. بنابراین از آن به بعد، باک مراقب بود بر زمین نیفتد.
momenhub

حجم

۸۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان