دانلود و خرید کتاب روان شناسی انسان گرا ناصر یوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روان شناسی انسان گرا اثر ناصر یوسفی

کتاب روان شناسی انسان گرا

معرفی کتاب روان شناسی انسان گرا

کتاب روان شناسی انسان گرا اثری از ناصر یوسفی است که در انتشارات کارگاه کودک به چاپ رسیده است. این کتاب ضمن معرفی شخصیت‌های مهم روانشناسی انسانگرا، به معرفی این مکتب می‌پردازد.

انتشارات کارگاه کودک به مدیر مسئولی اکرم امینایی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ با هدف انتشار کتاب برای کودکان و خردسالان، والدین و مراقبان کودکان خردسال، مربیان، معلمان، مدیران آموزشی و مدیران مراکز پیش دبستانی، کارشناسان و فعالان حوزه آموزش کودکان آغاز کرده است.

این انتشارات تلاش کرده است نیاز‌های جامعه و تجربه‌های مربیان در حوزه رشد و تکامل کودکان را اولویت قرار داده و از: ایجاد انگیزه کتاب‌خوانی، توانمند سازی جوامع محلی، ارتقای خانواده در راستای ایجاد محیطی شاد و امن برای کودکان و ضرورت آموزش‌های پیش دبستانی حمایت کند.

تمامی کتاب‌های این انتشارات از سوی کارشناسان و متخصصان موسسه پژوهشی کودکان دنیا آماده سازی شده است.

درباره کتاب روان شناسی انسان گرا

انسان‌ گرایی یکی از مکاتب روان‎شناسی است که توجه چهره‌های بسیاری مانند آبراهام مازلو، ایرک فروم، کارل راجرز و پائولو فریره را به خود جلب کرده است. انسان‌ گرایان و هستی‌ گرایان هر دو به معنی زندگانی می‌اندیشند. در مرکز جستجوی انسان‌ گرایان برای پیدا کردن معنای زندگی، خودآگاهی قرار دارد.

به طور کلی نظریهٔ انسان‌ گرایی در دهه‌های ۱۹۶۰-۱۹۵۰ و در پاسخ به روان‎کاوی و الگوهای رفتارگرایی، به نیروی سوم روان‎شناسی آمریکا تبدیل شد. روان‎کاوی انسان را اسیر تعارض‌های ناهشیار می‌داند و از طرف دیگر رفتارگرایی بر این باور است که انسان به واسطهٔ محیط شکل می‌گیرد. بنابراین انسان‌گرایی به وجود آمد که انسان و خودآگاهی را در مرکز توجه می‌داند و باور دارد که اشخاص حق آزادی، خودشکوفایی و رفتار اخلاقی دارند.

کتاب روان شناسی انسان گرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب روان شناسی انسان گرا را به تمام علاقه‌مندان به مطالعات روانشناسی پیشنهاد می‌کنیم. اگر قصد دارید با گروه سنی کودک کار کنید و یا مربی کودکان هستید، این کتاب یکی از کتاب‌های عالی است که به شما در شکل دادن دیدگاه‌هایتان حسابی کمک می‌کند. 

درباره ناصر یوسفی 

ناصر یوسفی در سال ۱۳۴۶ به دنیا آمد. او نویسنده کتاب‌های کودکان و نوجوانان و مدیر مؤسسه پژوهشی کودکان دنیا است.

موسسه پژوهشی کودکان دنیا سازمانی تخصصی، پژوهشی و مستقل است که از سال ۱۳۷۳ به همت جمعی از مربیان، مدرسان، نویسندگان و کارشناسان آموزش کودکان خردسال فعالیت خود را آغاز کرده است. از اهدافی که موسسه پژوهشی کودکان دنیا دنبال می‌کند می‌توان به گسترش برنامه‌های مراقبت برای رشد و تکامل کودکان، عمومی ساختن آموزش پیش از دبستان به عنوان یکی از حقوق اساسی کودکان خردسال، یافتن راه‌ها و روش‌های مدرن و خلاق آموزشی برای کودکان و توسعه جوامع محلی ، مبتنی بر روش‌های مشارکتی در ارتباط با کودکان اشاره کرد. موسسه پژوهشی کودکان دنیا بر اساس این اصول کار خود را دنبال می‌کند: آموزش‌های مبتنی بر الگوی انسان گرایی، آموزش‌های مشارکتی به عنوان یک روش موثر و همه جانبه، توجه به گسترش برنامه‌های فرهنگ صلح و نفی خشونت بر علیه کودک، رفع تبعیض جنسی در برنامه‌های آموزشی و توانمندسازی زنان، مردان و جامعه محلی در حمایت از کودکان خردسال.

 یوسفی همچنین به عنوان مشاور چند نهاد بین‌الملی از جمله یونیسف، کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، یونسکو و شورای جهانی جمعیت فعالیت می‌کند. از ناصر یوسفی تا به حال چندین کتاب داستان و رمان برای کودکان و نوجوانان منتشر کرده است. از میان آن‌ها می‌توان به کتاب‌های طعم سیب زرد، باز هم سفر و پسرک، پیرمرد و زن کولی اشاره کرد. همچنین کتاب‌های بازخوانی پائولو فریره و روان شناسی انسان گرا، از جمله کتاب‌های مهم او برای مربیان و تسهیلگران کار کودک است. 

نظرات کاربران

کاربر ۱۸۸۷۰۲۷
۱۴۰۰/۰۸/۱۶

حداقل انتظاری که از یک کتاب الکترونیکی دارم اینه که بتونم با یک کلیک به فصل مورد نظرم برم نه اینکه ۴۰۰ صفحه اسکرول کنم با کوچکترین لمس اشتباهی پرش کنم به ابتدای کتاب. محتوای کتاب خوبه ولی نتونستم بخاطر

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان