دانلود و خرید کتاب از خدا چه بخواهیم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از خدا چه بخواهیم اثر احمد سعیدی

کتاب از خدا چه بخواهیم

گردآورنده:احمد سعیدی
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب از خدا چه بخواهیم

کتاب از خدا چه بخواهیم مجموعه‌از از دعاها و اذکار قرآنی است که احمد سعیدی در یک مجموعه گردآوری و انتشارات کتاب جمکران منتشر کرده است.

درباره کتاب از خدا چه بخواهیم

همه ما به لطف خداوند متعال پا به هستی گذاشته‌ایم و همه به او نیازمندیم، پس هرچیزی را باید از خود او خواست و هر نیازی را باید به درگاه او برد. دعا مغز و باطن عبادت و نوعی اجابت امر خداست، پس هرگاه خواستیم خدا را عبادت کنیم، کافی است خواسته‌‌هایمان را از خدا بخواهیم. احمد سعیدی در این کتاب ابتدا به بیان شرایط استجابت دعا و علل عدم استجابت دعا پرداخته است و دعاها و ذکرهای متنوعی را از قالب آیات قرآن جمع‌‌آوری نموده است. 

کتاب از خدا چه بخواهیم پنج فصل دارد. فصل اول به دعاهای قرآنی اختصاص دارد و مجموعه‌ای از ادعیه است که غالباً آیاتی است که با «ربّ» و «ربّنا» شروع شده است. فصل دوم ذکرهای قرآنی است که بیشتر در مواقع مختلف شبانه‌‌روز، در نماز و غیر نماز قابل استفاده است. در فصل سوم با ذکرهای مخصوص پیامبران آشنا می‌شویم. اذکاری که از پیامبران نقل شده و در آن، از خدا چیزی درخواست کرده و یا مناجاتی با خدا داشته‌‌اند. فصل چهارم به آیات عافیت اختصاص دارد که در احادیث معصومین‌‌ (علیهم‌السلام) بیان شده و برای رفع بیماری‌ها و حلّ مشکلات سفارش شده است و در فصل پنجم درخواست‌‌های نابجا را می‌خوانیم: برخی درخواست‌‌ها ودعاهایی است که یا قابل اجابت نیست و یا وقت اجابت آن گذشته است.

کتاب از خدا چه بخواهیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب از خدا چه بخواهیم را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های مذهبی پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید به راز و نیاز با خداوند بپردازید، این کتاب دعا برای شما است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه