نظرات کتاب همین حالا
کتاب همین حالا اثر گیوم موسو

کتاب همین حالا

نویسنده:گیوم موسو
انتشارات:نشر البرز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲۰ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

Fateme Soltani
داستان خیلی عجیب بود و خوب پیش رفت اما یهو تهش یجوری شد ، اصلا همه چی بهم پیچید ! اصلا از ترجمه راضی نبودم پر از غلط بود):
زهرا
چقدرررر غلط تایپی داشت ، ترجمه اذیت کننده ، داستان بد نبود
کاربر ۱۴۲۰۶۰۹
داستان وتعلیق داستان جذابه وتشویقتون میکنه به خوندن،ولی مبهم تموم میشه و خواننده در همون تعلیق میمونه،ترجمه خوب نبود غلط املایی داشت،چندکتاب از نویسنده خوندم وانتظار بیشتری از این داستان داشتم.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
زمانی که عاشق می‌شویم همه‌ی سعی خود را می‌کنیم تا این عشق به تحقق واقعی برسد. از هیچ تلاشی کم نمی‌گذاریم و همه‌ی نیروی‌مان را برای رسیدن می‌گذاریم. اما همیشه همه‌چیز آن‌طور که ما تصور می‌کنیم پیش نمی‌رود. این خاصیت عشق است که همیشه برای غافلگیری آماده است. گیوم موسو در رمان همین حالا روایتی از یک عشق دارد. او داستانی عاشقانه، غافلگیرکننده و معمایی را برای خواننده بازگو می‌کند.❤️ گیوم موسو در این کتاب داستان دختری به نام لیزا را روایت می‌کند که عاشق بازیگری است. لیزا برای امرار معاش و تامین هزینه‌های تحصیل در رشته‌ی هنرهای نمایشی در کافه‌ای در منهتن نیویورک کار می‌کند. شبی لیزا در کافه با پسری به نام آرتور کاستلو آشنا می‌شود. آرتور پزشک جوانی است که در اورژانس کار می‌کند. از نظر لیزا او مردی تمام عیار است و با دیگران تفاوت دارد. لیزا می‌داند که آرتور شبیه هیچکس نیست پس در شهر بزرگی مثل نیویورک مردهای جوانی مثل آرتور هستند. لیزا همه‌ی سعی خود را می‌کند تا آرتور عاشق او شود. لیزا در این مسیر هر خطری را به جان می‌خرد تا آرتور به او علاقه‌مند شود. اما لیزا از هویت واقعی آرتور بی‌خبر است تا زمانی که آرتور حقیقت وحشتناکی را فاش می‌کند. حقیقتی که مانع عشق لیزا می‌شود. گیوم موسو در این داستان تمام مهارت خود را به کار برده تا با کنار هم گذاشتن اتفاقاتی غیرقابل تصور که در دل شهر بزرگی مثل نیویورک میافتد رمانی فراتر از انتظار مخاطب ارائه کند. کتاب همین حالا پنج فصل دارد که نویسنده هر فصل را با جمله‌ای از فردی معروف آغاز می‌کند. همچنین موسو در مقدمه‌ی کتاب جمله‌ای از نویسنده‌ی معروف ژانر وحشت نویس «استیون کینگ» آورده که: «عشق دندان‌ها و گزش‌هایی دارد که هرگز بهبود نمی‌یابد.» در این داستان هم به‌نوعی می‌توان دید که موسو در داستان‌هایش شبیه کینگ عمل می‌کند. او در این داستان از عنصر تعلیق به شکل هوشمندانه و خلاقانه استفاده کرده است به‌طوری که خواننده می‌خواهد رمان را بدون هیچ توقفی تا صفحه آخر بخواند.🌸🏵️
جواد
برخلاف سایر آثار نویسنده کتاب خیلی ضعیف وبی سروتهی بود و سرشار از غلط املایی
گلناز
برخلاف سایر کتابهای گیوم موسو،این یکی جالب نبود به نظرم
mah
کتاب، بی سر و تهه و اصلا شبیه یه رمان نیست، بدون هیچ دلیل عقلی یا حتی توضیح ساده تموم میشه. هیچکدوم از گره هارو باز نمیکنه. کتاب‌های دیگه این نویسنده رو نخوندم، ولی با خوندن این کتاب، فکر نکنم دیگه تمایلی داشته باشم.
ترنج
من فردا رو خوندم جالب بود و ترغیب شدم بقیه آثار این نویسنده رو هم بخونم
خاکستری
این کتاب ضعیف ترین رمانشه باید اوای فرشته یا فردا رو می خوندید که داستان خیلی بهتری دارن و پایان کامل
کاربر ۱۴۷۷۱۸۲
خیلی بی معنی بود
معصوم
گیوم موسو نویسنده اییه که تو کتابهاش از بازیهای روانشناختی زمانهای موازی و سفر در زمان استفاده میکنه این کتاب هم مستثنی نیست و به نظرتون میرسه یک کتاب تخیلی سفر در زمان رو میخونید اما به پایان که میرسید همه چیز فرو میریزه داستان نویسنده ای رو میبینید که غرق در کتابهاش و شغلش بوده شاید برای همه جذاب نباشه اما من کتابشو دوست داشتم پایانش هم مبهم نیست کاملا مشخصه فقط کمی دقت میخواد
کاربر ۱۸۴۶۱۳۵بانو
کتاب جذابی هست با کتاب‌های دیگرش تفاوت دارد

حجم

۲۳۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۳۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد