نظرات کتاب انجمن قتل پنجشنبه ها
کتاب انجمن قتل پنجشنبه ها اثر ریچارد آزمن

کتاب انجمن قتل پنجشنبه ها

نویسنده:ریچارد آزمن
انتشارات:نشر نون
امتیاز:
۳.۲از ۵۸ رأی
۳٫۲
(۵۸)

نظرات کاربران

آلیس در سرزمین نجایب
آپدیت: {نزدیک به یک سال بعد از این پیام، نشر نون هم بالاخره به طاقچه بی‌نهایت اومد. خوشحالم و امیدوارم موفق باشن و کتاب‌هاشون بیشتر از قبل دیده بشه.} این نظر درباره نشر است نه خود کتاب: نشر نون عزیز طاقچه قابلیتی داره به اسم طاقچه بی‌نهایت. از اونجایی که هیچ کدوم از کتاب‌هات رو در طاقچه بی‌نهایت نداریم، گفتیم شاید از این موضوع بی‌اطلاع باشی. می‌تونی اونجا هم فعال بشی و اجازه بدی خیلی از مشترکان طاقچه کتاب‌هات رو بخونن :)
AMIr AAa i
بی کاری نه؟
کاربر 2240593
پرتخال سامسونگ شمارتو بفرس 😎😁
Yasaman
و همچنین نشر آموت عزیز😊
کاربر ۳۰۱۵۶۲۲
لطفاً در بی نهایت موجودش کنین
مایلزِ آلاسکا
برخلاف اسم خوبی که کتاب داره ولی متاسفانه اصلا محتواش چنگی به دل نمیزنه کتاب با اینکه محوریتش قتل و جنایته ولی کوچک ترین هیجانی حداقل برای من نداشت تا نصفه کتاب رو خوندم و هر چقدر منتظر بودم اتفاق هیجان انگیزی بیافته که بخوام کتاب رو دنبال کنم خبری نشد
afsaneh_&_fatemeh
منم با نظرت موافقم، واقعا بعنوان یه کتاب هیجانی با ژانر مثلا معمایی و جنایی، چنگی به دل نمیزد
لاله
جذاب بود. فقط جنبه سرگرمی نداشت برعکس مثل زندگی قابل تامل بود.
مثل ماه آسمان
شاید برای آدم های که جنایی های پرهیجان با توصیف عجیب و غریب صحنه ی قتل میخونن کتاب جالبی نباشه اما اتفاقا همین ملایمت و ارامش چهار نفر ادم مسن من و به شدت جذب کرده.این که در یک ماجرای مهیج با نوعی آرامش همه چیز حل و فصل میشه اصلا این ویژگی منحصر به فرد کتابه. پایان قابل حدسی هم نداره که قصه خیلی سر راست باشه و به قولی قاتل لو بره
کاربر ۹۹۸۰۱۶
فکر میکردم با توجه با عنوان کتاب هیجان انگیز باشه اما سه فصل ورق زدم اما هیچی نداشت.
id
اصلا کتاب خوبی نبود . حیف وقتی‌که گذاشتم
کافه کتاب
برای کسیکه بدنبال هیجان هستش این کتاب توصیه نمیشود چون واقعا کسل کننده است از صفحه ۲۰۰ دیگه ادامه ندادم
pari
خسیییییس
مرگ بر ظلم
لطفا تصویر پروفایل خود را مطابق با شان و ارزش خود انتخاب کنید عزیز ندیده شان شما بالاتر از ان است که با آرایش و بی حجابی و ... خود را معرفی کنید بگذارید اگر ریگران شما را میخواهند بخاطر کرامت وجودتان بخواهند نه برا هوس خودشان. امیدوارم از من ناراحت نشوید .
mehrshadnp
همه چیز این کتاب با داستان‌های جنایی - معمایی که تا به‌حال خوانده‌اید، فرق دارد. داستان به‌طرز عجیبی با روندی آرامش‌بخش پیش می‌رود و شما را با خود همراه می‌کند. به‌جای توصیف‌های جنایی، به‌شخصیت‌پردازی قوی پرداخته و در بسیاری از موارد از زیاده‌گویی جلوگیری کرده و به‌شما امکان کشف شخصیت‌ها را داده‌است. ترجمهٔ کتاب بسیار خوب و روان است و در بازگردانی اصطلاحات دقت نظر بالایی به‌کار بسته شده. در ابتدای کتاب روند روایی داستان برای مخاطب به‌دو دلیل از گیرایی کمی برخوردار است: یکی تعداد قابل توجه شخصیت‌ها و دوم حال و هوای متفاوت پردازش داستان در مقایسه با دیگر داستان‌های جنایی - معمایی. با این حال نمی‌توان این امر را یک ضعف دانست و اگر به‌کتاب فرصت دهید، به‌یکی از دلچسب‌ترین تجربه‌هایتان تبدیل خواهد شد.

حجم

۳۳۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۳۳۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد