نظرات کتاب تسلی بخشی های فلسفه
کتاب تسلی بخشی های فلسفه اثر آلن دوباتن

کتاب تسلی بخشی های فلسفه

نویسنده:آلن دوباتن
امتیاز:
۴.۱از ۱۸ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

مها؛ فرزند ماه
دوستانی که در نظرات به دنبال پیشنهاد مترجم هستند: ترجمه های متفاوتی هست اما بین پرفروش تر ها اولویت ۱: ترجمه صدیقه اوشنی روان تر (جلد نارنجی) اولویت۲: ترجمه عرفان ثابتی کمی ثقیل و پرتکلف (جلد آبی روشن)
کاربر ۲۲۰۴۰۸۳
دوست عزیزمن هر دو را مطالعه کردم واقعا ترجمعه آقای عرفان ثابتی که خود مسلط به زبان بهترین ترجمه و کمترین علط را دار د
امیرپویا
به نظر من هم ترجمه‌ی خانم صدیقه اوشنی روان‌‌تر و قابل فهم‌تر هست. در مقایسه با ترجمه آقای عرفان ثابتی.
کاربر ۱۴۱۷۵۸۷
چرا اطلاعات غلط میدین بمردم؟ واقعن تاسف برانگیزه تو این محیط هم دست از سر ملت برنمیدارن. ترجمه عرفان ثابتی اصلن قابل مقایسه نیست با اوشنی.
م.علیزاده
این کتاب در چند نگاه متفاوت فلسفی، منطق و فلسفه درست رو بعنوان ستون فقرات افکار هر انسان طوری شرح میده که بتونیم از پس سخت ترین و تلخ ترین رویداد های زندگی با کمترین آسیب ذهنی بربیایم و حداقل خودمون به خودمون آسیب نزنیم.
kordelia
تسلی بخشی‌هایی درباره مرگ، خوشبختی، عشق، حسد، رنج‌ها و خلاصه هر آنچه که به نوعی دغدغه بشریت محسوب میشه و مواجه شدن با فلسفه‌ای بدون تکلف درباره این مقوله‌ها و آموختن جور دیگر دیدن و جور دیگه رفتار کردن در مواجهه با آنها... شاید هر فردی به زودی باید فلسفه خاص خود برای زیستن رو پیدا کنه و چه راهی بهتر از مطالعه فلسفه دیگران و هرس کردن آنها برای خود...
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
نویسنده مسائل مربوط به عدم محبوبیت، بی پولی، ناکامی، ناتوانی، قلب شکسته و مواجهه با سختی ها را با سخنانی از بزرگان فلسفه به صورت تسلی بخش تحلیل کرده که خیلی تاثیرگذار و کاربردی هست. من کتاب رو با ترجمه ع.ث مطالعه کردم نمونه این کتاب رو هم مطالعه کردم بنظرم ترجمه همین کتاب روان تر و بهتر هست.
Saeid Ghorbani
کتاب خوبی بود و هر فصلش موضوع جذابی داشت برای خوندن ، منکه از خوندنش لذت بردم ، فقط تو بعضی فصلاش یجاهاییش حوصله سربر میشد که این امر چیزی از فوق العاده بودن کتاب کم نمیکنه👌🏻
هادی
کتاب خیلی خوبی هست سعی شده از منظر اندیشمندان و فلاسفه مختلف به زندگی و ابعاد اون پرداخته بشه. نکات و مفاهیم خوبی داره فقط گاهی وقتها در بیان داستان به برخی جزئیات و موارد کلیشه ای پرداخته شده ولی با این حال برای مطالعه پیشنهاد میشه
salimi.akram
با وجودی که حدود ۱۵ سال قبل برای اولین بار این کتاب رو البته احتمالا با ترجمه‌ای دیگر خوندم ولی هنوز وقتی جاهایی احساس ناتوانی و غم می‌کنم به کتاب مراجعه می‌کنم. این کتاب خوب بلد هست با آدم توی غم و ناتوانی‌هایی‌هاش شریک بشه و او رو سبک و آرام کنه.
کاربر ۲۸۸۴۳۰۳
این کتاب رو به کسانی که به تازگی به فلسفه و تفکر علاقه مند شده اند پیشنهاد میکنم یه تعریف و تئوری کلی در مورد مباحث مختلف از. دیدگاه اسطوره های مختلف.
niloofar
کتاب بیشتر ازاینکه فلسفی باشد تاریخی ست، تاریخ بی فایده از زندگی فلاسفه قدیم و گه گداری نقل قولی از اون ها، که در طی زمان حتی یک سری از عقایدشون منسوخ شده و در کتاب اشاره ای بهشون نشده و به هیچ عنوان حتی نقل قول ها باعث تسلی خاطر نمی شن، کل مطالب مفید این کتاب نهایت در ٢٠ صفحه خلاصه میشه. و در ضمن غالب کتاب پر از پراکنده گوییه.

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

صفحه قبل
۱
صفحه بعد