نظرات کتاب کتابخانه نیمه شب
کتاب کتابخانه نیمه شب اثر مت هیگ

کتاب کتابخانه نیمه شب

نویسنده:مت هیگ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۴۵۱۶ رأی
۴٫۴
(۴۵۱۶)

نظرات کاربران

fatm_fs
من عاشقش شدمممم خیلی جذااااااب بود کتاب خب سلیقه ای هست ولی من واقعا دوسش دارم این کتابو ❤️
آنا جمشیدی
"تجربه‌ی تمام زندگی‌های احتمالی و دنیاهای موازی" بعد از مطالعه‌ی این کتاب، این تبدیل شد به بزرگ‌ترین حسرت و خواسته‌ی من! وقتی صفحه‌های اول رو می‌خونی، تصور می‌کنی با یک رمان تلخ و سیاه طرف هستی، اما به هیچ وجه اینطور نیست! کتاب بی‌نظیر، شدیداً جذاب و البته روشن! دلم می‌خواست حجمش دو برابر چیزی که الان هست باشه تا بیشتر از زندگی نورا ببینم و بخونم. نکته‌ی اصلی این قصه اینه: چقدر همه چیز می‌تونه متفاوت از چیزی که ما تصور می‌کنیم باشه. بخونیدش، حتما بخونیدش.
zsadatm
سلام به نظرم کتاب جالبی بود می تونستم با شخصیت کتاب هم ذات پنداری کنم
negar
کتابی بسیار زیبا و الهام بخش خوندنش رو توصیه میکنم
آناهی‌تا
واقعا دوست داشتنی بود.داستان پردازی،شخصیت ها ، آغاز،پایان هر چیزی که در این کتاب بود عالی بود. حتما حتما بخونیدش بلکه کمی از دیدگاه دیگری به زندگی نگاه کنید.میشه گفت پیامدش در واقع این بود که هر زندگی ای،برای صاحبش قشنگه،به شرط اینکه واقعا خوشحالی رو توش پیدا کنه.هر زندگی ای سختی ای داره و شاید از نظر دیگران بهترین باشه ولی تا وقتی که خود فرد این احساس رو نداشته باشه نمی‌تونه تجربش کنه.میگفت حسرت ها حتی کوچک ترینشون می‌تونن باعث بشن از لحظات زندگی درست استفاده نکنی.کاش این کار رو می‌کردم،اگه این اتفاق می افتاد حالم بهتر بود،اگه اون چیزو نمی‌گفتم شاید الان خوشحال بودم.همه و همه ی این چیز های کوچیک که حتی به چشم نمیاد چه برسه به اینکه بخواد زندگی رو خراب کنه واقعا زندگی رو تخریب میکنه.پس ای دوست من،سعی کن کاری کنی که خوشحال باشی.که وقتی به حسرت های قبلت فکر کنی خنده دار به نظر بیان. ولی قبل از هرچیزی زندگی حالت رو بپذیر. _گاهی تنها راه یاد گرفتن،زندگی کردنه.
miss.hsm
دوستان میشه کتاب هایی مثل این کتاب بهم معرفی کنید؟؟ واقعا این کتاب بسیار به نظرم اموزنده بود درعین اینکه خط داستانی جذابی داشت
کاربر 3847697
عالی بود
راحیـل
خیلی کتاب جالببی بووود ، مخصوصا برای ادم هایی که مدام حسرت اینو میخورن که اگ فلان بودن اگر بیسار بودن ، اگر اونجا به دنیا میومدن و .... در کل ادم هایی که تو حسرتاشون موندن ... توصیه شدییییید که بخونید .. 🌱
Saeedian
از مطالعه این کتاب لذت بردم. اگرچه پیش از خوندن این کتاب به جهان موازی زیاد فکر میکردم و چند تا مطلب هم در این مورد خونده بودم اما بعد از خوندن این کتاب تا مدتی بیشتر ذهنم درگیر این مسأله شد.
vadi
آنقدر فوق العاده بود که انگار دارم یه فیلم هیجان انگیز می‌بینم ، پر از داستان های جذاب و بسیار آموزنده

حجم

۲۸۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۲۸۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۴۲,۰۰۰
۳۰%
تومان