نظرات درباره کتاب من، شماره سه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب من، شماره سه اثر عطیه عطارزاده

نظرات کاربران درباره کتاب من، شماره سه

انتشارات:نشر چشمه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۲۵ رأی
۳٫۳
(۲۵)
Zahra
نوشتن از یک دیوانه عجیب سخته پس باید طوری نوشت که بتونی درکش کنی همونطور دیوانه‌وار، جسور، رویاپرداز و ... که عطارزاده این نوع نوشتن رو خوب بلده... اگر علاقه به داستان‌های عجیب و دیوونه‌کننده دارید خیلی پیشنهاد میشه! اما بگم که خیلی سخته! تجسمش، فهمیدنش و ادامه‌دادنش
کاربر ۴۰۰۴۰۵۶
کتابی بسیار زیبا و خاص واقعا از خوندنش شگفت زده شدم خیلی دوست دارم نویسنده این کارو از نردیک ببینم اخه چجوری یه تیمارستان را به این قشنگی توصیف کردی!!
Mahshid Tashakori
درخشان بود. دیوانه وار. رک. مشکل اما جذاب
رابرت
سطح ادبیات کتاب واقعا بارها تغییر حالت میدهد من خودم به شخصه بعد از دو بار خواندن کتاب توانستم موقعیت هارو بازسازی کنم با این حال بازم اخر متن به اول متن رجوع باید بکنید تا بهتر وقایع تصمیم گیرنده شماره سه مشخص بشه براتون
Brandon
کتاب داستانی و در عین حال از جهتی که با هر جمله مخاطبو به تفکر وا میداره شاید کمی سنگینه. فکر میکنم داخل این کتاب خانم‌ عطارزاده از سبک روایت سمفونی مردگان تا قسمتی بهره بردن. سرشار از تفکرات عجیب یه بیمار که گاهی خیلی عمیق و گاهی خیلی متعلق به دنیای کودکانه‌ست. وقتی تمومش کنی تازه خیلی از چیزایی که از اول کتاب متوجهشون نشده بودی رو درک میکنی. درکل کتاب خوبی بود لذت بردم.
فارا
روند کتاب کند است تصویر پردازی در این داستان عالیست قلم نویسنده مثل کتاب قبل قوی و گیراست داستان بیمارگونه است و شمارا با جوانی لال در تیمارستان همراه می‌کند. فضای تاریک افکار جنون آمیز کمی بی پرده. کاملا سلیقه ایست ولی برای من کمی آزار دهنده بود.
نیلوفر
خیلی خسته کننده اس کتاب برای هر جمله ذهنت مشغول میشه
مریم
از اون کتابهایی هستش که خوندنش خیلی سخت جلو میره.
farad98
به جان کندن تمومش کردم دقیقا نقطه ی مقابل انتظارم از نویسنده بود هزار بار دوستش نداشتم
گلابتون بانو
خوشم نیومد. تماما واگویه های یه بیمار روانیه و از این جهت خسته کننده اس! اصلا جذابیت کتاب قبلی نویسنده رو نداره.

حجم

۱۶۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۶۰٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۴۸,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد