نظرات درباره کتاب نحو کاربردی (۱) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب نحو کاربردی (۱) اثر عبدالهادی فقهی زاده

نظرات کاربران درباره کتاب نحو کاربردی (۱)

۴٫۴
(۷)
gholamreza
سلام .این کتاب خیلی روان وساده هست و شکل آموزشی داره
mh.norouzi
چرا کتاب می نویسید. به چه دلیل. آیا کتبی که گذشتگان ما قلم زده اند نقص و ناگیرایی داشته. آیا بد نوشته اند کسی از نامفهوم بودن آن کتب انتقادی کرده. آیا بزرگان ما با همین کتب ادبیات عرب در سنین کودکی به درجه والای علمی دست نمی یافتند. باور بفرمایید لزومی به این حجم از کتب نیست. روش تدریس درست بشود با یک کتاب صمدیه و دانش صرف می شود ملا شد. خدا بخیر کند.یک ستاره هم بابت حق القلم نوش جانتان.
از خاک
سلام. گذشتگان تلاش کرده اند و کتاب نوشته اند. اگر فرمایش شما صحیح بود که چرا وقتی گذشتگان قلم زده اند، ما نیز دست یه قلم شویم می‌بایست در هر علم یک یا دو کتاب نوشته می‌شد. وقتی عالمی در قرن پنجم در مورد قرآن تفسیر نوشته است، آیندگان این عالم در قرون بعدی نباید دست به قلم شوند؟ مضافاً بر این که با هر نسل و دوره باید به زبان خودشان سخن گفت.
کاربر ۳۶۷۶۶۱۷
آقای غلامرضا کلام زیبایی بیان فرمودید🌹
gholamreza
سلام .دوست عزیز تو از اونهایی هستی که می گیی چرا دارن ماشین های جدید داره تولید میشه همان پیکان خوب بود الان پورشه داره ماشین پرنده تولید میکنه هر کتاب برا زمانی و افرادی خوب بوده و در ثانیی هر گلی یه بویی داره و هر کسی یه قلمی داره در ثانیی کتاب تو ایران به قیمت یه ساندویج بدرد نخور هست شما زورتون میبره یکی داره کتاب می نویسه و یکی مثل بنده دوست داره بخونه اصلا بعضی از کتاب ها که میگید آموزشی نیستن

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۷ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۷ صفحه

قیمت:
۵,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد