نظرات کتاب خرگوش های سفالی
کتاب خرگوش های سفالی اثر کوین هنکس

کتاب خرگوش های سفالی

نویسنده:کوین هنکس
امتیاز:
۴.۳از ۲۳ رأی
۴٫۳
(۲۳)

نظرات کاربران

𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
در یک تعطیلات بهاری، زندگی امیلیا آلبرایت برای همیشه تغییر می‌کند. امیلیا دلش می‌خواهد مثل همه‌ی هم‌کلاسی‌هایش، تعطیلات را در فلوریدا باشد و خوش بگذراند اما پدرش که استاد ادبیاتی بداخلاق است، حوصله‌ی فلوریدا را ندارد. او که در خانه تنها مانده است به کارگاه سفالگری می‌رود و آنجا با کیسی آشنا می‌شود. یک روز کیسی زنی را به او نشان می‌دهد و می‌گوید که این زن نشانه‌ای‌ است از طرف مادر امیلیا که ده سال پیش به‌دلیل سرطان فوت کرده. آن‌ها به جست‌وجوی این علامت می‌روند و در این راه چیزهای زیادی می‌فهمند... دوست‌داشتنی و جالب بود🍭🦄😇
Mohammadhossein
یه سوال چرا تو همه کتابا رو خوندی؟😂😂 دمت گرم بابا
𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
سلام عزیزم خب منو زیاد به خودش جذب نکرد ولی خوب بود😕❤️ بله عارفه جان کتاب خوبی هست بخون❤️
Masoomeh
یه سوال داشتم😁 کتابی بود که ادم رو به خودش جذب کنه؟
(:Ne´gar:)
کوتاه بود . تاثیر گذار برای من . جمله هاش و لحن نویسنده رو دوست داشتم . از وابستگی شخصیت اصلی به دیگر کاراکتر ها خوشحال نبودم . تیکه هایی بود درباره دوستی که به کشور دیگه رفته . اونو درک کردم . خوندنش خالی از لطف نیست . اسمش رو هم دوست داشتم .
Dr.Kimiya
رمان زیبا جالب بود ارزش یه بار خوندن داره برای گروه سنی ۱۰ تا ۱۶ سال مناسبه
•••Yasna•••
کلا کتاب غم انگیز اما دوست داشتنی بود . احساسات رو به خوبی توصیف می کرد و در قالب کلمات جا میداد . من دوستش داشتم و داستان برام قابل لمس بود.
♥︎Book worm♥︎
مگه از بهتر هم داریم🌵❤ من چاپیش رو دارم عالیه🥰 مطمئنا از خوندنش سیر نمی شید💕🍁
F.Ch
کتاب عالیی و زیبایی هستش، در حین سادگی و زیبایی، با احساس و آرام هستش، از خواندنش لذت بردم و به کسانیکه کتاب هایی با ژانر رئال می خوانند پیشنهاد می کنم که حتما این کتاب رو بخوانند.
Sara
این کتاب عالی بود و جذاب ، یکی از بهترین کتاب هایی که خوندم و به نظرم هر کسی که این کتاب رو نخونده چیز خیلی باارزشی رو از دست داده ، داستان در مورد دختری به نام امیلدا هست که تو ۲ سالگی به خاطر سرطان مادرش رو از دست داده و با پدرش که یه استاد ادبیات بداخلاق هست زندگی میکنه ولی وقتی امیلدا ۱۲ ساله میشه اتفاقای مختلفی واسش می افته و با آدمای خوبی مثل کیسی و هانا آشنا میشه و همه این آدما و همه این اتفاقا باعث میشن که امیلدا بتونه معنی واقعی زندگی رو بچشه و همین خیلی خوشحالم میکنه🙂اگه یه کتابی تو این تیپ می خواید به نظرم کتاب (به خاطر آنیا) مورد خوبی باشه و هر دوی این کتاب ها فوق العاده هستند😍❤
0
Tannaz
عالی خیلی دوست داشتم
نِگار؛
خیلی قشنگ بود، واقعا از خوندنش لذت بردم✨️🤍
گشنه ی کتاب(:
چقدرررررر داستانش قشنگ بوددددد جمله هایی که داشت فوق العاده بود

حجم

۱۰۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۰۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۹,۲۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد