نظرات کتاب راز عمارت سرخ
کتاب راز عمارت سرخ اثر ای. ای. میلن

کتاب راز عمارت سرخ

نویسنده:ای. ای. میلن
انتشارات:انتشارات ورا
امتیاز:
۳.۲از ۱۱ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

میس سین
در ابتدای توضیحات کتاب نوشته شده این کتاب یکی از بهترین کتابهای معمایی جهان است!! به نظرم کسی که این جمله رو نوشته یا نمیدونه معما چیه یا هیچ درکی از جهان نداره. این کتاب فرسنگها از یک داستان معمایی فاصله داره... یه کپی بسیار مضحک از سبک آگاتا کریستی با داستان احمقانه ای که همون صفحات ابتدایی میتونید حدس بزنید کل جریان چیه ، دیالوگهای سطحی و پیش پا افتاده ! و جالبتر از همه اینکه مدام تو کتاب دو شخصیتی که در جستجوی سرنخ بودند همدیگر رو دکتر واتسن و شرلوک هلمز خطاب میکردند تا به زور به خواننده القا بشه که اونها در حد و حدود شرلوک هلمز و واتسن هستند! ...نه شخصیت پردازی درستی داره نه داستان درست و حسابی خلاصه که اصلا ارزش حتی یکبار خوندن رو نداره مگه اینکه همه کتابهای خوب و حتی متوسط دنیا رو خوانده باشید.
soroosh7561
نمیدونم چرا این قدر روند داستان تا ۶۰ صفحه اول این قدر کند و سخت پیش میره، عین کامیون باری که تو یه سربالایی نفس گیر افتاده باشه، شخصیت های داستان گنگ و نچسب هستند و خواننده نمیتونه باهاشون همذات پنداری کنه. در کل کتابی نیست که حداقل تا اواسط داستان شما رو مجبور به خواندن ادامه داستان کنه ولی خودم چون اخلاقم اینه که تا کتابی رو شروع کردم تمومش نکنم کتاب رو تا پایان ادامه دادم.
بوک تاب
میشه لطفا تو طاقچه بینهایت بگذارید...
کاربر ۳۵۶۶۰۹۳
اگر کسی آثار شرلوک هولمز را دوست داشته باشه شاید اینم دوست داشته باشه
Elham Naderifarid
این کتاب تنها کتاب بزرگسال نویسنده وینه پو است و بسیار متفاوت است البته اگر آگاتا کریستی دوست دارید سراغ این‌سبک‌نرید این‌کتاب متفاوت جذاب و برای افرادی هست که‌معمایی جنایی جدی رو دنبال می‌کنند
ARMITI
بریتانیایی ها دوست ندارند کلا چیز معمولی داشته باشند همه چیز باید شاخ باشه نباشه هم میکنن
ayda
ایده اصلی داستان و اون معما خیلی خیلی جالب بود ولی بنظرم شخصیت پردازی خوبی نداشت و شخصیت‌ها به دل نمی نشست میتونست در قالب بهتری تعریف بشه اما با این حال خوشحالم که خوندمش و جزو کتابایی هست که به معمایی خوان ها توصیه میکنم👌
هنگامه محمدی
اونقدر جذاب بود که یه نفس از شب تا صبح خوندم و تمومش کردم. حال و هوای کتاب داستان های کریستی رو داره و حتی بسیار شبیه به ماجراهای شرلوک هلمز هست. در کل خیلی شیرینی و جذاب و خوندنی بود. خیلی دوستش داشتم.
هنگامه محمدی
با بی ادبی*
هنگامه محمدی
کسی مجبورت کرده با ادبی در مورد نظرات شخص دیگه نظر بدی؟
آذر صفایی
این خانم محمدی تا حالا نشده کتابی را دوست نداشته باشن.در حالیکه میخونی میبینی بیخود بوده
سالومه شریفی پور
اون طور که بعنوان یکی از آثار فاخر جنایی ازش یاد میشه جالب توجه نبود، اما جذابیت و گیرایی فوق العاده ای داشت و ترجمه خیلی خوبی هم شده بود.

حجم

۲۲۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۲۲۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۹۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد