نظرات کتاب جنایت کنت نوویل
کتاب جنایت کنت نوویل اثر املی نوتومب

کتاب جنایت کنت نوویل

نظرات کاربران

کاربر ۱۰۲۴۹۹۳
خیلی جالب و لایه لایه بود پر از غافلگیری
Negin
کتابی بسیار ملال‌آور و بی سر و ته بود. به هیچ وجه وقت خود‌تان را با خواندن آن تلف نکنید!
کاربر ۲۷۶۵۵۰۵
افتضاح بود این کتاب
Anahid
کنت من را یاد پیشکار بازمانده ی روز کازو ایشی گورو می نداخت اصلا خودش بود:) و فانتزی داستان هم بانوان عمارت میسالونگی را به خاطرم آورد
sama65
موافقم با شما.
کاربر ۳۵۶۶۰۹۳
بی منطق بی سر و ته
مامان زیبا
یک مرد که داره ورشکست میشه و قراره خونه ی اجدادیش رو حراج بذارن...مهمانی آخری توی قصرش برگزار می‌کنه و توی سرنوشتش اومده باید یک نفر رو بکشه،توی خانواده اش یک دختر افسرده و دلگیر داره که دوست نداره زنده باشه... یکبار خواندن هر کتابی اگه به حال اون روزت بخوره بد نیست! ببینین به حال امروزتون میخوره؟
سارا محمودی
تا حالا کتاب به این بی مزه ای نخونده بودم.
la Luna
اسم و خلاصه کتاب جذاب بود. منتظر داستانی جنایی با سبک و سیاق آگاتا کریستی بودم. شروع جذاب و خوبی داشت. کشاکش درونی کنت برای ارتکاب جرم جالب بود اما پایان بدی داشت. غیر منتظره و کاملا ناامید کننده به پایان رسید اما خط داستانی جذابی داشت. حجم کتاب کوتاه است و اگر میخواهید در زمان کوتاهی مطالعه کنید، مفید است هرچند شاید آخر داستان احساس کنید یک سطل آب یخ روی سرتان ریخته اند.
فری
موضوع تازگی داشت ولی زیاد جذاب نبود.
sama65
داستان، برش کوچک از زندگی مردی است که در سال ۲۰۱۴ با خانواده‌اش در قصر زندگی میکند. زندگی متعادلی از دید دیگران که در باطن چندان متعادل نیست. اول داستان با پیدا شدن دختر مرد که شب قبل در جنگل گم شده، آغاز و با جمله‌ای که یک پیشگو به مرد می‌گوید، به شکل خاصی ادامه می‌یابد. خواندنش خالی از لطف نیست.

حجم

۷۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۷۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد