نظرات کتاب شیعه باشم یا سنی؟!
کتاب شیعه باشم یا سنی؟! اثر محمدرضا  حدادپور جهرمی

کتاب شیعه باشم یا سنی؟!

انتشارات:انتشارات حداد
امتیاز:
۳.۵از ۲۹ رأی
۳٫۵
(۲۹)

نظرات کاربران

سیّد جواد
کتاب ۴۱۹ از کتابخانه همگانی ، کتابی عالی، روان و شیوا که کاملا کاربردی و مفید نگاشته شده است. همین متن مختصر برای انسان محقق آزاده کفایت می کند.
Tahereh220
من واقعا از خوندنش لذت بردم کتاب با استفاده از منابع اهل سنت خودشون رو نقد کرده و به زیبایی و با قلمی صریح به دور از زیاده گویی ، به خوبی تونسته چهره زیبای شیعه رو با منابع مستند و معتبر نشون بده! به هر برادر سنی و شیعه پیشنهاد میکنم برای یه بار توی زندگیتون هم که شده این کتاب رو‌بخونید.
کتابخوار
کتاب خوبیه. مولف جلدهای بعدی رو هم ادامه بده. سپاس
Akbar Aghaii
کتاب حاوی اطلاعات مذهبی خوبیه. مطالعه کتاب رو توصیه میکنم
amir ataei
بسیار عالی بود. هم مفید و هم نسبتا کوتاه
sadra-j1389
عالی تشکر می کنم از نویسنده... ....
Tahereh220
بهتره بجای تعصب همونجور که ما روی اهل سنت مطالعه میکنیم شماهم بشینید بیشتر روی شیعه مطالعه کنید! آیه «انما ولیکم الله یقیمون الصلاة و یؤتون الزکاة و‌هم راکعون» در چه زمانی نازل شد؟ شما یه آیه بیارید که برای صحابه پیامبر نازل شده باشه؟
کاربر ۴۳۴۷۳۰۵
بنام خدا... بنام خدایی که یکی است و یک دین را از آدم ابوالبشر تا محمد مصطفی (ص) فرستاد تا یک امت واحده تشکیل و در نهایت به یک مقصد برسند. و اینک امروز که قومی به اسم شیعه ظهور کرده اند در واقع ظهور و پررنگ شدنشان به واسطه ی قدرت و حکومتی است که در یک جغرافیا دارند هست من به عنوان یک اهل سنت گله و شکایت دارم که زمینه برای زدن و محکوم کردن سنی توسط این نویسنده و سایرشان فراهم شده اما در مقابل جای دفاعی برای طرفشان نگذاشته اند و نه میگذارند جای دفاعی بماند از این قرار که رسانه را در دست دارند و هرچه خوراک ذهن خودشان هست به مردم میخورانند و تحمیل میکنند و خوشحال از اینکه یک طرفه به قاضی رفته اند هستند و خود را برنده بازی میدانند اگر این جماعت ذره ای فقط ذره ای بویی از عدالت برده بودند راه را برای طرفشان باز میکردند و اجازه دفاع و ازادی نظر و بیان را میدادند اما از جهت ترس و جهلی که دارند ابدا دست به همچین کاری نمیزنند و حق هم دارند کدام انسان عاقل دست به ضرر خودش میزنه من من خواستارم که کتب اهل سنت را نیز اجازه. ی ورود به سایت را بدهید که اگر جوابتان این است که نمیخواهیم اختلاف و بحث جدلی صورت گیرد پس کتب امثال این را پاک کنید که خود منبع شروع اختلاف و مجادله است
sadegh
خوبه مطالب خوبی داره

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد