نظرات کتاب پولسازی مخصوص بانوان
کتاب پولسازی مخصوص بانوان اثر امیر قنبری

کتاب پولسازی مخصوص بانوان

نظرات کاربران

mehrnaz
این کتاب به چهار بخش کلی تقسیم میشه: ۱. در بخش اول داره به خانم ها توضیح میده که چرا با اینکه همسرشون یا پدرشون احتیاجات اونها رو میتونن برآورده کنن ولی باز هم باید درآمد مستقلی داشته باشن ۲. در بخش دوم نحوه پس انداز کردن و در واقع خرج نکردن پول رو یاد میده، مثلا میگه خانم ها پولهاشون رو بیشتر خرج خواسته هاشون میکنن نه نیازهایشون ۳. در بخش سوم چند کسب و کار و ایده رو معرفی میکنه تا با پولی که پس انداز شده یک درآمد هم داشته باشیم و به دارایی مون اضافه بشه که جالب بود ولی ای کاش درمورد بیزینس پلن بیشتر توضیح میدادن ۴. در این بخش هم نحوه سرمایه گذاری پول پس انداز شده یا درآمد حاصله از کسب و کار رو یاد میده که در ایران معمولا انجام میشه مثل طلا، بورس، ملک یا سرمایه گذاری در کسب و کار دیگران و شریک شدن در سود اونها. تذکرهای خیلی به جایی داده شده و نکات خیلی خوبی گفته شده. مخصوصا در قسمت سرمایه گذاری. در نهایت یه بخشی هم داره به اسم حفظ پول که به نظرم تکمیل کننده همون بخش اول هستش.
parnas
به نظر من هر بانویی باید یکبار که نه دوبار این کتاب ‌را بخواند. شاید در نگاه اول مشکلاتی که ‌در ‌کتاب گفته میشه کوچک باشه اما همین نکته های کوچک ‌میتونه زندگی یک بانو رو نجات بده. مطالعه این کتاب‌ رو‌ توصیه میکنم
فریبا
کتاب های مربوط به پول، مخصوص ایران کمتر نوشته شده ولی این کتاب کاملا ایرانیزه ست! به نظرم راهنمای خوبیه برای شروع به سمت پولسازی و انگیزه بخش هم هست. خود متن هم روان و جذاب بود.
سیما
خیلی خوب ،روان ،ساده والبته کاربردی و آموزنده
جواد سلامی
این که مردان از دارایی زن باخبر نباشد ،به نفع مرد هم هست، یعنی اندوخته ی پنهان
abolfazl4001
یک کتاب معمولی

حجم

۲۰۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۰۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد