نظرات کتاب حقایق ناگفته
کتاب حقایق ناگفته اثر کامالا هریس

کتاب حقایق ناگفته

نویسنده:کامالا هریس
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۶از ۷۷ رأی
۲٫۶
(۷۷)

نظرات کاربران

متین ژاله آرا
دوستان گرامی، من هنوز این کتاب رو نخوندم و قصد هم ندارم که در آینده نزدیک مطالعه‌اش کنم، در نتیجه هیچ نظری در مورد محتوای کتاب یا نویسنده‌اش ندارم. ولی برام سؤال بود که آیا شما همگی کتاب رو تا آخر خوندید و با زندگینامه این فرد به قدر کافی آشنا هستید که چنین دیدگاه های قاطعی رو منتشر میکنید؟ اگر نه خواهشمندم نظراتتون رو پس از مطالعه کتاب و با بیطرفی نشر بدید و اجازه ندید تعصبات دیدتون رو مخدوش کنند.
کاربر 2321925
دشمن شناسی در ایجاد بصیرت بسیار مهم هست،این خانم در این کتاب نکاتی از آمریکا رو بیان می‌کنه که در جنگ رسانه نمی‌ذارن دنیا و خصوصا ایرانی ها اون رو ببینن!به قول دوستمون برای دوری از خود تحقیری مفیده!
محمد جواد
شما که خودتم هنوز نخوندی چرا دیگران رو قضاوت می‌کنی
امیر.حسینی
غربگراها بخونند شاید کمی متوجه امریکای واقعی بشوند. کتابی که کمی باعث میشه از حس خودتحقیری فاصله بگیریم.
نوپو
هیچوقت کتابی ک یه سیاست مدار نوشته رو نخونین..مخصوصا اگه در حال حاضر مشغول ب کار باشه..سراسر مغلطه..سراسر سفسطه..
رامشک
نمونه جذاب نبود
ghased ruzan abri
سوژه دوست نداشتنی به مقدار زیاد
BOOKWORM
حیف از وقت و زمانی که بخواهد برای خوندن این کتاب به هدر بره! با تشکر از طاقچه
amirhosseinraei
کتاب حقایق ناگفته نوشته کامالا هریس را از نگاه یک خواننده بی طرف باید تحلیل کرد متاسفانه برخی صرفا نخوانده نظرشان را گفتند. این کتاب مخلوطی از نظرات و عقاید کامالا و خاطرات او از جمله دوران پیروزی انتخابات می باشد که سعی کرده است در قلمی روان ذهنیت خود را با مجموعه ای از داستان های گذشته و نظراتش به طرفداران و مخاطبانش بشناساند. به نظر من این کتاب جذابیت بیشتری از کتاب میشل اوباما دارد با اینکه در کل می توان هر دو را در یک راستا قرار داد. فارغ از نظرات سیاسی صرفا جهت آشنایی با قلم یک سیاستمدار توصیه میکنم بخوانید به هرحال کسب اطلاعات بیشتر جنبه مثبت این داستان برای شما و من می باشد. ممنون🌺💐
rosa
با احترام به زحمات مترجم، اصلا کتاب خوبی نیست.
elham🦋
اسکی از میشل اوباما
sadra
سوال من این است چرا نوشته ی یک تروریست که هدفش اینه ایران و ایرانی باید ضعیف بمونه و روحیه ای خودبرتر بینی داره باید در کشور ما چاپ شه چرا کتاب علی پروین چاپ نمیشه،چرا کتاب محمودفرشچیان چاپ نمیشه یعنی یک ناشر نیست بره پیش این بزرگواران و زندگی پر برکت این عزیزان رو بنویسه /بله من مقاومت ایشون رو در برابر نژاد پرستی تحسین می کنم ولی نمی تونم اینو بپذیرم کسایی که به راحتی جنگ راه میندازند کودکان رو در قفس می کنند و برای اهداف پستشون مردمان کشور های مظوم رو از نیاز های طبیعی محروم می کنند،اونها یک قهرمان نشان داده بشن.یا حق
مهدی
دستنوشته ها(یاوه گویی)دستیار جنایتکاران بشری!کاملا هریس یکی از نژاد ستیز ترین سیاستمداران آمریکا در مقابل نژاد ایرانی خودش رو معرفی کرده،چرا مردان و زنان و جوانان اصالتمند ایرانی باید همچین دروغپردازی هایی رو بخوانند‌.ناشرها کم کم شرافت ملی رو فدای پول میکنند و هر مزخرفی رو به بازار ایران عرضه میکنند.
حانیه
کاملا موافقم ایران پر از قهرمانان واقعیه بدون نیاز به هیچ اغراقی و در آینده شاید به افسانه تبدیل بشن چون فرازمینی بودن بعد ی سیاه پوست حامی بایدن و باراک باشه و عدالت طلب هم باشه!!
Mary gholami
خوب بود و برخلاف نظرات ترجمه آنقدرها هم بد نبود😬

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

قیمت:
۴۱,۰۰۰
۲۰,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد