نظرات کتاب من یک انسان هستم!
کتاب من یک انسان هستم! اثر حمیدرضا رضوانی‌اول

کتاب من یک انسان هستم!

ویراستار:وحید رازانی
انتشارات:نشر آرسس
امتیاز:
۴.۲از ۱۳۴ رأی
۴٫۲
(۱۳۴)

نظرات کاربران

کاربر ۲۶۵۷۵۹۶
از،نظرنوشتاری،خیلی ساده بود.داستانهای کتاب جذاب بود.داستانهای کتاب اتفاقاتی،است که در جامعه ما رخ میده واگر همه توجه کنیم که ما انسانیم.میتونیم ارزشهای انسانی،فراموش شده را دوباره احیا کنیم
ملیکا و نجمه
بله درست میگویید
معصومه ساعد
سلوم کتاب جالبی بود و مهم تر از اون اینکه داستان‌های کتاب جوری بودن که ادم میتونست باهاشون ارتباط بگیره و این حس واقعی بودن رو منتقل میکرد. من که خوشم اومد و میتونم بگم ممکنه من هم روزی در اون موقعیت و موقعیت‌های مشابه دیگر قرار بگیرم و بتونم عکس العمل مناسبی مثل نویسنده این کتاب انشالله داشته باشم.
Fatemeh Shojaei
خوبه پیشنهاد میکنم بخونید
:)
از روی اسمش هم تقریبا میشه فهمید درباره چی هست خب داستان های قشنگی داره ک ادم بودن و معرفت داشتن را تبلیغ میکنه و اینکه نویسنده مختصر و مفید داستان را گفت... در کل داستان خوبی بود
sahar zahiri
عالی و بسیار اموزنده بود
سایه‌بی‌سایگی:).میر
حالا که دور شدیم از انسانیت بد نیست برای تلنگر به خودمون این کتاب رو بخونیم . داستان‌هایی نسبتا کوتاه و چند صفحه ای که خب داستان زندگی های حقیقی هست و به راحتی درک میکنیم . بیایید راحت از کنار این خط خطی شدن صفحه‌ی سفید انسانیت رد نشیم :) وقتی کتاب رو میخوندم حس کردم خودم هستم در آینده :) نه اینکه از خودم تعریف کنم . ولی خب خیلی جاها علائمی از انسان بودن داشت که منم بابت نبودنشون تو جامعه امروزی کلی حرص و جوش میزنم . بد نیست یکم مثل ایشون باشیم :))))
مرتضی ش.
🌷 ارائه نکات اخلاقی در قالب داستانهایی روان و جذاب و البته واقعی و ملموس. 💠 از راهکارهای داستان «صدقه» اش لذت بردم! در خصوص «استعدادیابی» هم کاملا با نویسنده موافق هستم. 🔹 مطالعه این کتاب مختصر و مفید را توصیه میکنم.
زهرا
بسیار تکان دهنده ، وجدان انسان رو بیدار میکنه و بهمون یاداوری میکنه که انسان هستیم
زهرا
ای کاش نویسنده ایده هایی برای کتاب داشت ...:)
Arezuwishi
از نظر متن و نوشتار تعریفی نداشت داستان های ساده ای داشت و جذابیت خاصی نداشت. اما نکات اخلاقی جالب داشت نویسنده سعی کرده موضوعات عادی روزمره رو به صورت اخلاقی بیان کنه به نظرم فقط کافیه انسان باشیم(تا زنجیره وار به هم انتقالش بدیم) .

حجم

۲۹۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۲۹۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
۲
...
۷صفحه بعد