نظرات کتاب درگاه این خانه بوسیدنی است
کتاب درگاه این خانه بوسیدنی است اثر زینب عرفانیان

کتاب درگاه این خانه بوسیدنی است

امتیاز:
۴.۸از ۹۴ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

مرتضی ش.
🌷 روایت‌های این کتاب از زبان مادر سه شهید، عجیب به دلم مینشست و من را به حال و هوای همان سالهای دهه شصت و دفاع مقدس میبرد. 🌷 این حس دلتنگی و فراغی که پدران و مادران شهدا دارند را تنها کسانی که خود پدر و مادر هستند، بهتر درک میکنند. لذا خواندن این کتاب را نه تنها به همه بلکه به طور ویژه به «مادران» توصیه میکنم تا شاید قدر و منزلت «مادران شهدا» را در نگاه و نگرش خود بالاتر از آنچه که فکر میکردیم، جای دهیم. 🔹 کاش شغل حاج محمود در متن روایات کتاب ذکر میشد. 🔹 چرا جلد زیبای کتاب عوض شده است! البته شخصا توجیه یا تعبیری برای آن دارم. جلد اول در ذهن خواننده این موضوع را تداعی میکرد که درب خانه ای که سه شهید تقدیم کرده است بوسیدنی است اما وقتی کتاب را میخوانید متوجه میشوید که سنگ مزار این سه شهید که به تعبیر مادر بزرگوارشان درب خانه بهشتی شان است بوسیدنی است، تصویر سنگ مزاری که با این مضمون طرح جلد دوم انتخاب شده است.
کتابدوست
باش زندگی کردم و شاد شدم و اشک ریختم ..
نَعنا🌿
شما به من آموختین زن بودن و انسان بودن یعنی چی، خانم خالقی پور! من حتی توان اینکه چند دقیقه خودم رو به جای شما بذارم، ندارم. سلام های بسیار بر قلب و روحِ بزرگ و صبور شما. از خداوند میخوام شرمنده داوودها، رسول ها و علیرضاها نشیم. با این کتاب روحم جلا پیدا کرد و چقدر خوب که کتاب از زبان شیرین و گرم این مادر مهربان بود.
خامنه ای رهبرم💗
سلام خدا به مادران و پدران صبور شهدا 💓💓
°•. MaryaM .•°
سطر سطر کتاب را خواندم و خودم را وسط ماجرا دیدم، خواندم و گریه کردم، خواندم و اشک ریختم، خواندم و زار زدم...😭 چه بگویم از این مادر که واژه ها از وصف قهرمانیش ناتوانند چه بگویم از این قلم زیبا و روان چه بگویم... اللهم ارزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک💙
خامنه ای رهبرم💗
حقیقتا یکی از بهترین کتاب های شهدایی ای بود که توفیق داشتم بخونم 😍...خانم عرفانیان نویسنده عزیز هم به خوبی تونستند از پس این روایت بربیان دستمریزاد💯💯 بخشی از وصیت نامه شهید رسول خالقی پور: «از شما میخواهم که با رعایت اخلاق اسلامی راهی برای شفاعت جلوی پایم قرار دهید»
m
عالی بود
گمنام
بسیار با روح و روان من بازی کرد بسیار اثر گذار و خیلی از من اشک گرفت به نظر من بالاتر از کتاب "تنها گریه کن" قرار میگیره خداییش مادران شهدا چه ها کشیدن و بچه های دسته گل خودشون رو برای این انقلاب و نظام فدا کردن . فقط خدا کنه فردای قیامت شرمنده شون نشیم نثار ارواح طیبه شهدا صلوات
.・゜゜・F.・゜゜・
خیلی عالی....بسیار زیبا... باشد که ان شاء الله شهداشفاعتمان کنندروز جزا❤️
لیلا اردشیری
ساده بی آلایش زیبا
nahidtalanchi
بسیار لذت بردم طوری که از بعد نماز صبح تا ساعت ۹ صبح کتاب رو تموم کردم
هامان
والسلام علی من اتبع الهدی این کتاب فقط کتاب شهدا نبود بلکه برای اهلش کتاب لایف استایل واقعی و یک سبک زندگی عالی بود.

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد