نظرات کتاب زندگی، به معنی واقعیِ کلمه
کتاب زندگی، به معنی واقعیِ کلمه اثر زکریا بَرِت

کتاب زندگی، به معنی واقعیِ کلمه

نظرات کاربران

AS4438
مختصرومفید👍
Arash Esmailian
۶ صفحه؟! اگه چاپخونه ۳ برگ آ۴ رو پشت و رو هم بزنه ارزونتر در میاد از قیمت الکترونیک😂😂😂
یلدا
دوست عزیز سلام.. باید این را بدانیم که ارزش ِ یک کتاب به بیش‌تر بودن ِ صفحات ِ آن نیست آن کتابی ارزش دارد که حتّی بک جمله اش می ارزد به هزاران کتاب.. باید به عمق یک جمله ی کتاب نگاه کرد که درس گرفتنی است... این کتاب چهار صفحه ای هر خطش زندگی است اگر گرفته باشیم معنایش را... با تشکر
قاصدک!
👍🏻👌
mostafa.salehi
کوتاه و جالب بود ممنون
اسطوره
نویسنده خودشو کشته 😑
محمد تقی
اینکه ۴صفش میاد واسه من تازه ۶ تا هم نیست
کیانی
منم همین طور شماره پایین صفحه هم تا ۴ هست همونم نصفه ست شات گرفتم از صفحات بعدا بخونم شاید محتوا خوب باشه 😊
عاطفه
بنظرم خیلی از کتابهای خودیاری و موفقیت را هم میشود بطور خلاصه تر بیان کرد و این کتاب بدون حاشیه و اطناب و تعریف کردن داستان های شخصی ( چیزی که در اکثر کتابهای موفقیت و خودیاری میبینیم) ، یکراست رفته سر اصل مطلب. اما چهار صفحه هم خیلی کم است و بنظر می آمد نویسنده موضوعات مختلفی درباره مفهوم زندگی در سر داشته اما برای هر کدام فقط یک پاراگراف کوتاه نوشته.
mml
کم ولی پر معنا و پرمفهوم👌
nastaran
بر خلاف تعداد صفحه ای که داراست انتظار فشردگی و بسیار کاربردی بودن متن کتاب داشتم و متاسفانه اینگونه نبود. مطالب کتاب عینا با همین پیام در کتاب های متعدد یافت میشود که نویسنده به طرز جذاب تر و عمیق تر و محترمانه تر به این موضوع در کتاب پرحجمش پرداخته است. سادگی طرز بیان مترجم باعث آسان یاب شدنش شده است. با اینکه انتظار فراوان تری از کتاب داشتم کتاب خوبی در مطالعه در وقت اضافه میتواند باشد.
MOHAMMAD MAHDI
مختصر و مفید و از زاویه ای خاص ، میشه از زوایای دیگری هم به زندگی به معنای دقیق کلمه نگاه کرد ، ولی در عین حال این زاویه ی نگاه هم زیبایی های خاص خودش رو داشت.

حجم

۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶ صفحه

حجم

۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد