نظرات کتاب گاهی که از نه شنیدن می ترسیم
کتاب گاهی که از نه شنیدن می ترسیم اثر آلن دوباتن

کتاب گاهی که از نه شنیدن می ترسیم

نویسنده:آلن دوباتن
انتشارات:نشر دنگ
امتیاز:
۳.۹از ۱۶۰ رأی
۳٫۹
(۱۶۰)

نظرات کاربران

fatemeh_falahzadeh1390
این کتاب خیلی عالی و مفید است حتماً خریداری کنید.
nastaran
کتاب کوتاه و مفیدی بود. ممنون از طاقچه که رایگان در اختیار ما گذاشت
کاربر 7627642
معرفی از طرف یک دوست خوب و آگاه
Roghi. Rad
واقعا به خوندن همچین کتابی نیاز داشتم .. ممنون از طاقچه. کتاب خیلی خوبی بود و پیشنهادش میکنم.
samira
آلن دوباتن، نویسنده ای چیره دست هستند در زمینه توسعه فردی.
shayankeramat
کتاب آنچنان که فکر میکردم چیزی برای ارائه نداشت اما یک سری مطالب خوبی هم داشت که کاربردی بود با توجه به قیمت کم اش و مختصر بودنش پیشنهاد میدم بخونید وقت زیادی ازتون نمیگیره
toranj
گاهی که از نه شنیدن می ترسیم عنوان دیگری از مجموعه کتاب‌های آلن دوباتن است که با لحظاتی که فرد نسبت به خودش احساسات شرم‌آوری را تجربه می‌کند، همدردی می‌کند، بررسی می‌کند که ریشه این حس‌های آزاردهنده از کجاست و در ادامه می‌آموزد که چگونه می‌توان با این احساسات مواجه شد و آن را در درون خود حل کرد. حس شرم نسبت به زیبایی و چهره،شرم از شاد بودن و تنهایی، حس نفرت شدیدی که افراد نسبت به خود احساس می‌کنند و حس بی‌ارزشی که حتی منجر به خودانتحاری می‌شود، از جمله مسائلی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است. انسان به قدری خود را بی‌ارزش و ناکافی می‌پندارد که چاره‌ای جز حذف خودش نمی‌بیند. این کتاب کم‌حجم همراه خوبی‌ست برای لحظاتی که به شدت نیاز به صحبت و کمک خواستن از دیگران داریم و متاسفانه همان حس بی‌ارزش‌پنداری مانع از کمک گرفتنمان از دیگران می‌شود.
maria
ب بی نهایت اضافه بشه عالی ‌.
کاربر ۳۲۱۱۴۳۶
کتاب لزوما درباره نه شنیدن نیست بلکه چندین و چند موضوع شخصیتی را بررسی میکنه. برای من مفید بود. رفتار دیگران برام مهم است و این اذیتم میکنه. نیاز دارم این رو تعدیل کنم. کتابهای آلن دوباتن خیلی مفید بوده برام.
شکوفه احمدی
اولین کتابی از آلن دوباتن که شروع کردم به خوندنش، موضوعش مهمه، این کتاب دربردارنده مطالبی هست که امروزه رواج داره، از ظاهرمون گرفته تا روابط اشتباهی که ممکنه داشته باشیم، هدایت‌گری مهمی این کتاب داره و واقعا خوندنش واجبه.

حجم

۸۱۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۸۱۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۱۰,۵۰۰
تومان