نظرات کتاب پوپو کوتالی
کتاب پوپو کوتالی اثر دن سنتت

کتاب پوپو کوتالی

نظرات کاربران

𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
😕🙂(خوب بود)
a Booker
یک موجود خیالی تنها که به دنبال دوست می‌گردد ولی کودکی را پیدا نمی‌کند. خودش راهی شهر آدم‌ها می‌شود. ترجمه با زبان محاوره و منظوم است. تصاویر زیباتر از متن هستند. بعضی جاها هم به نظر می‌رسد مترجم داستان را عوض کرده است. اگر داستان همین باشد که مترجم نوشته، درون‌مایه‌ی ویژه‌ای ندارد و داستان جذابی هم نیست. ولی با توجه به تصاویر انگار در جایی که شخصیت با دختربچه روبه‌رو می‌شود، دختر از او می‌خواهد که نقاشی‌اش را که به شاخه‌ی درخت چسبیده به او بدهد و آنجاست که شخصیت می.فهمد تمام داستان زندگی او ساخته و پرداخته‌ی ذهن دخترک بوده. پایان هم نمی.دانم چیه. از روی تصاویر نفهمیدم. ویدئوی بلندخوانی کتاب رو پیدا کردم. همون‌طور که فکر میکردم داستان تغییر کرده. اصلا چه لزومی داشت داستان منظوم بشه که نکات اصلی داستان از دست بره و این‌قدر بی‌مزه بشه؟🤔 شخصیت اصلی به دنبال بچه‌ایه که اون رو تخیل کنه و براش اسم بذاره و عامل آشنایی‌شون اون کاغذ نقاشیه که شخصیت میفهمه که دختر کوچولو همون کسیه که اون رو تخیل کرده. اسم کتاب هم جالبه "بیکل، یک دوست غیرخیالی". فکر می‌کنم علت این‌که گفته دوست غیرخیالی، اینه که شخصیت با سوار شدن بر قایق از سرزمین خیالی خارج می‌شه و وارد سرزمین غیرخیالی یا واقعی می‌شه تا دوستش رو پیدا کنه. کلمات خیالی و غیرخیالی هم در این داستان کلیدی هستند. حالا این عنوان رو مقایسه کنید با این اسم بی‌معنی "پوپوکوتالی" بدون هیچ پسوند و پیشوندی!!! حتی اسم اصلی کتاب در شناسنامه نادرست درج شده.
کارمن سندیگو
خیلی عالی هستش من این کتاب رو دارم و رازیم لطفا شما هم بخونیدش🥰😍😍
سیامک
تصویرسازی های عالیییی 😃
کاربر ۲۶۵۰۳۰۲
کتاب ما رو همراه خیالمون میبره به دنیایی که هر لحظه ممکنه چیزی شگفت انگیز رخ بده و تصاویر زیبا به تخیلمون کمک میکنه تا دنیای فانتزی ترس رو تصور کنیم
Neda Pakdaman
جالب بود دخترم ۴ سالشه خیلی دوست داشت
رباب خاتون
به نظرم اصلا جالب نبود. و هرگز برای دخترانم نخواهم خواند. اصلا چرا خیالی... چرا در دنیای خیالی دنبال دوست باشند. این کتاب هیچ آموزشی نداره. دوستیابی در واقعیت رو باید به کودکان سنین پایین یاد داد.
اکی ایرانشاهی
هم خیال‌انگیز و ایده‌بخش و‌هم پر معنا
mahtab&friends
یه خیال که دوست داره دوست خیالی یه بچه بشه‌ ایده ی داستان خیلی جالبه تصاویر هم عالی هستن. موزون بودنش هم قشنگ ترش کرده. در کل بچه ها دوستش خواهند داشت.
دختر کتاب خوان 📖 🌸
قشنگ بود 👍🏻

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد