نظرات درباره کتاب مهمان خانه بیوه های جوان و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مهمان خانه بیوه های جوان اثر آزاده معاونی

نظرات کاربران درباره کتاب مهمان خانه بیوه های جوان

۲٫۹
(۲۰)
خوب باشیم:)
جملات روان و کلمات بدون تکلف و داستان های جالب با انسان های در شرایط مختلف از جذابیت های کتاب است خیلی عالی
الهم صلی علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
واقعا که🤔🤨اینکه نویسنده این همه شخصیت را که ربطی هم به هم ندارند را مطرح میکنه .حتی روایت یک داستان هم نیست که به هم مرتبط شوند جای سواله. به طوری که اگه توی مطالعه کتاب فاصله افتاد.حتی قاطی میکنی که کی به کی بود.متاسفانه وقتی کتابی را شروع میکنم حتی اگه خوشم هم نیاد باید تمومش کنم.کتاب خوبی نبود.😑😑😔😔🙁🙁
عبدالحبیب
خیلی برام جالب بود تا بحال در مورد مظلومیت آدم هایی ک به داعش پیوستن فکر نکردم با خوندن این کتاب وقتی خودمو تو شرایط سخت زندگی برخی ادماش میذارم، میبینم ک اگه منم بودم و تنهاراه نجات خودمو پیوستن بگروهی جهادی ک قصداحیای دین خدا و دولت رسول خدارو داره،میدیدم شاید ملحق میشدم درواقع چاره ای جز داعشی شدن نداشتم خدا همه مون رو از خطرات آخرالزمان حفظ کنه
Mary gholami
اینکه از زبان زنانی داعشی بود جالب بود ولی خیلی شلخته طور بود😬
رحيم اهری
زیاد مطالب جامعی ندارد. توصیه نمی کنم، برای کتابهای مفیدتر از این وقت بگذارید.
ب. قاسمی
در کل همین که بر اساس واقعیت بود و از دیدگاه زنان داعشی نوشته شده بود جالب بود. ولی نثر و ترجمه روانی نداشت و این از کشش کتاب کم میکرد
fanoun
همه‌ی تحلیل‌های نویسنده درباره‌ی تحولات جنگ صحیح نیست؛ اما در کل کتاب جالبیه. ضعف بزرگ نگارش کتاب، پرداخت نامنظم و در هم به قصه‌ی زن‌های داعشیه. علاوه بر این سرنوشت بعضی‌هاشون در آخر مشخص نمی‌شه.
sangsaboor
کتاب خیلی بدون نظم هست و ژانرش هم مشخص نیست داستانیه یا تاریخی و مستند. نتونستم تمومش کنم چون ارتباط گرفتن با سیر داستان سخت بود. انبوهی از اطلاعات که یک جا به مخاطب انتقال داده میشه فرایند کتاب رو شبیه یک مستند سیاسی و تاریخی کرده بود و این با قسمت‌های داستانیش همخوانی نداره، پراکنده بودن داستان شخصیت‌های کتاب هم منظم نیست و ذهن رو آشفته میکنه، مثلا در تیتر زده داستان اِما ولی تا وسط فصل قصه لینا ادامه داره و یک دفعه داستان اما شروع میشه و کاملا بی‌ ربط، ساختار و چینش کتاب اصلا جالب نبود برام، خیلی بهتر از اینها میشد ویراستاری بشه، توصیه نمیکنم چون تقریبا تا وسط کتاب خوندم اما چیزی دستگیرم نشد.
soghra
اونقدر شخصیت ها زیاد بودند و داستان ها پراکنده تعریف میشدند که من گیج میشدم و گاهی فراموش میکردم فلان شخصیت چه سرگذشتی داشت . به نظرم این نقطه ضعف خیلی اذیتم کرد . اما در کل اطلاعات جالبی داشت . اینکه نویسنده بدون قضاوت میخواست علت های دیگه ای که باعث پیوستن زنان به داعش میشدرو توضیح بده خیلی خوب بود عللی که خیلی مهم و اصلی هستند اما جامعه جهانی اصلا بهشون توجهی نداره. فارغ از قضاوت ها و جبهه گیری ها . این نوع کتاب ها ، علاقمندهای خاص خودشون رو میطلبند.
عزیزپور
نویسنده خیلی مفصل درمورد چگونگی بوجود آمدن داعش و حکومتش توضیح داده بود.برای علاقه مندان به این حوزه میتونه جذاب باشه. کتاب یکم شلختس ولی من هر شخصیت کامل میخوندم و بعد میرفتم سراغ شخصیت بعدی.اینطوری داستان یادم نمیرفت.خیلی عالی بود.
جواد
کتاب فوق العاده ای در باب اینکه چگونه یک رژیم فاسد و مستبد می تواند زمینه ساز ویرانی و هجوم رادیکال ها و قدرت های منطقه ای و فرای آن را به کشور باز گرداند. راس رژیم هراسی از ویرانی و قتل عام مردم بیگناه نداشته و تا می توانسته بر استبداد و سرکوب خود افزوده است. پروپاگاندای رژیم نیز همگام با سرکوب مردم نقش کاتالیزور را ایفا کرده و مردم را سال ها تحمیق کرده اما مردم باهوش تر از آن بوده که تاریخ کشتار زندان تومر و حماه را فراموش کنند.
Maryam
اینکه روایت زنانی که به داعش پیوسته اند رو می گه جالبه ولی خیلی پراکنده و شلخته نوشته شده و ویرایش خوبی نداره !!

حجم

۲۷۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۷۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد