نظرات کتاب آرزوی بزرگ یک ابر کوچک
کتاب آرزوی بزرگ یک ابر کوچک اثر تام لیچتنهلد

کتاب آرزوی بزرگ یک ابر کوچک

امتیاز:
۴.۲از ۳۳ رأی
۴٫۲
(۳۳)

نظرات کاربران

bahareh zolfaghar
خیلی خوب بود.
زینب سادات رضازاده
مهم نیست چه اندازه ای باشیم مهم این هست بتونیم یک کاری انجام بدیم هر چند کوچک
معصومه
زیبا بود :))
حنانه
یک کتاب با داستان بامزه و جذاب و آموزنده و پایان بندی کامل و درست و حسابی! از اون معدود کتاب کودکانی هست که خوندنش رو به والدین و مربی هایی که با بچه ها سر و کار دارند توصیه می کنم.
Samaneh.moon
خیلی عالی، مثل همیشه
شکوفه بهاری
خییییلی قشنگ بود
کاربر 3037631
کتاب بسیار عالی برای رده ی سنی ۵ تا ۷ سال هست در مورد خودباوری و امید
mahtab&friends
ابر کوچولویی که می خواست کارهای بزرگ انجام دهد، تا اینجا شبیه آرزوی زنبورک از کلر ژوبرت است. ابرک کار مفید و موثری در حد خودش انجام می دهد و البته به جاهای مختلف هجرت می کند تا کارهایی که از دستش بر می آید را انجام دهد.
bitabemahtab
۱۴۰۰.۱۰.۱۰ هر چه از بامزگی و گوگولیت! این کتاب بگویم کم گفتم :) شخصیت یک ابر کوچولو که دلش می‌خواست کارهای بزرگی انجام بدهد. حالا این کار بزرگ سبز کردن یک کویر نبود، نجات یک جنگل نبود، خاموش کردن یک آتش سوزی بزرگ نبود. کاری بود که فقط از دست ابر کوچولو بر میامد. من این کتاب را خیلی دوست داشتم چون مسئله‌اش واقع بینی بود، به من درباره این می‌گفت که کمالگرایی را رها کنم، اگر جایی باشم که باید، حتی اگر کوچک است، می‌توانم موثرترین باشم. در همین رابطه کتاب #کارل_و_معنای_زندگی هم بسیار دوست داشتم. درباره یک کرم خاکی کوچک بود که فکر می‌کرد بود و نبودش تاثیری در دنیا ندارد. نمی‌دانم بچه‌ها چقدر با مفهوم این کتاب‌ها همراه می‌شوند اما برای من بزرگسال بسیار شیرین و الهام بخش است!
nazi.habi
خیلی زیباست به دنبال یافتن معنا در زندگی به زبان کودکانه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۱۶,۴۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد