نظرات کتاب من و زندگی با هیولای درون
کتاب من و زندگی با هیولای درون اثر بو  آیسبت

کتاب من و زندگی با هیولای درون

نظرات کاربران

فروغ
مطمئن نیستم این کتاب کمیک باشه؛ این کتاب یه راهنمای تصویریه برای بیماری اختلال اضطراب؛ نویسنده ی کتاب یه تصویرگر موفقه که خودش به این بیماری دچار شده و بعد از خوب شدن این راهنما رو با مهارت خودش برای مبتلایان دیگه نوشته؛ خودش هم گفته کتاب قرار نیست جای درمان دارویی و مشاوره رو بگیره ولی قطعا خیلی برای کسانی که مبتلا هستن کمک کننده است؛ اختلال اضطراب یا هراس و وحشت با استرس و اضطراب معمولی حتی در بالاترین سطح تفاوت داره، حتی با فوبیا هم متفاوته؛ در فوبیا مغز وقتی در موقعیت ترس قرار می گیره مثلا در ارتفاع، ایجاد اضطراب می کنه؛ اما توی این اختلال ذهن قدرت تشخیص موقعیت رو از دست میده، برای همین حتی وقتی کنار خانواده پای تلویزیون هستین هم بالاترین میزان وحشت و هراس رو تجربه می کنین، در واقع به صورت بیست و چهار ساعته ؛ علاوه بر این در طول روز به دفعات دچار حمله ی اضطراب میشین که ترکیبی از علائم جسمی و روحیه که در کمتر از یک دقیقه اتفاق میفته؛ این بیماری سخته ولی خوب میشه؛ اوایلش واقعا احساس می کنید هیچ چی دیگه هیچ وقت شبیه قبل نمیشه ولی خوب میشه نگران نباشید؛ این کتاب و راهکارهاش خیلی کمک کننده است
Y.K
توضیحتون دید خوبی نسبت به کتاب بهم داد ممنون از وقتی که گذاشتید
امید اسفندیاری
تشکر از شما دوست عزیز و گرامی که با حوصله کتاب رو برای دوستان کتابخوان تفصیل فرمودید سپاسگزارم
کاربر ۵۳۶۸۹۰۳
درواقع حمله پنیک فک کنم
مـَه‌سـا
کتاب همون چیز هایی رو که از قبل می‌دونستم و در کتاب های روانشناسی خونده بودم رو با لحنِ ساده تر و قابل فهم تری بازگو کرده بود.و قصدِ نویسنده این هست عوام بتونن این کتاب رو بخونند و درکش براشون راحت باشه. مشکلی که اکثر ما انسان ها داریم این هست که ناگهان دچارِ حمله اضطرابی میشیم که حتی ممکن هست خیلی وقت ها ندونیم از کجا اومده ؟!ترس تمام بدنمون رو میگیره و بعد از اون همیشه از این میترسم که نکنه اون ترس یا حمله اضطرابی دوباره به سراغمون بیاد ؟! "حمله اضطرابی" این نیست که در موقعیت هایی که ازشون هراس داریم به سراغمون بیاد درواقع این اختلال موقعیت نمیشناسه‌!امکان داره هرلحظه گریبان گیرِ شما بشه و شما رو از زندگی سابقتون جدا کنه اما کتاب میتونه به شما کمک کنه که این اختلال رو بر طرف کنید فوری نیست ولی حتمیه! نویسنده این اختلالات رو به هیولایی مانند کرده که داره با ما زندگی می‌کنه و جنگیدن با هیولا تنها باعث قدرتمند تر شدنِ هیولا میشه و به گفته نویسنده نادیده گرفتن و پذیرش هیولایِ درونتون بهترین راهکاره . تصویر گری های خیلی عالی هم داشت و هیولا رو خیلی بامزه به تصویر کشیده بود که من عاشق هیولای درونم شدم :) و احتمالا هدفِ نویسنده هم همین بوده که بهمون بفهمونه هیولایی که ما در درونمون ساختیم اونقدر هم وحشتناک نیست و با اینکه نمیتونیم دوستش داشته باشیم اما میتونیم باهاش زندگی کنیم. . . هیچ چیز رضایت بخش نخواهد بود تا وقتی که این هیولا بگوید. چطور می توانید همه ی چیزهایی را که به شما کمک خواهند کرد به کار بگیرید وقتی که هنوز احساس می کنید شایستگی شاد بودن را ندارید؟ یک نگاه دیگر به کسی که در آینه می بینید بیندازید. چه می شد اگر او را دوست داشتید؟ چه چیزهایی برای او انتخاب می کردید؟ برای اینکه احساس بهتری داشته باشد به چه چیزی نیاز می داشت؟ عشق؟ حمایت؟ صبر؟ گذشت؟ تجسم کنید: چشم هایتان را ببندید و خودی را ببینید که همه ی آن حمایت و خوراکی را که نیاز دارید به شما می دهد. او را تصور کنید که در آن طرف اتاق ایستاده و منتظر است تا آنچه را نیاز دارید به شما بدهد. تنها کاری که باید بکنید این است که آن چند قدم کوتاه را به سوی او بردارید؛ آن وقت با استقبال مواجه می شوید، احساس راحتی می کنید و از شما حمایت می شود. خودتان را ببینید که به سوی او می روید و او را در آغوش می گیرید. احساسش کنید."
kian
"بعضی از افراد هستن که بیشتر از دیگران میتونن بهت کمک کنن" این کتاب برای من جزو اون افراده 💙💚💛💜 با تمام جونم خوندمش باهاش اشک ریختم و جرعه جرعه شو سرکشیدم :) اینم ادامه ستاره هاش 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟... ممنون از فروغ@ بابت کامنت خوبشون که منو با این کتاب اشنا کردن 🙋🙏🙏🙏🌹🌹
kani
ممنون از شما 🌷🌹🌸🌺🙏@فروغ
فروغ
مامان مریم، آره، کاش می شد ازش بریده گذاشت
فروغ
kani عزیز ممنونم از لطف شما 🙏🙏🙏🌺🌺🌺
Nasrin mohseninia
آخه چقد بامزه بود این کتاب، در عین حال کاربردی... من هم خودم خوندم هم هدیه برا دوستم گرفتم، حتما بخونید 😊
کاربر ۲۸۰۴۸۸۹
نسخه چاپی در دیجی کالا موجوده
ftmhprvz
من خیلی دنبال نسخه چاپی این کتاب بودم و نتونستم پیداش کنم. خوبه که حداقل اینجا هستش هرچند جای چاپی ش رو نمیگیره.
ریحانه
میشه به من هدیه کنین؟ ممنون میشم
Paeez Dokhtar
عالی بود .من حمله اضطرابی رو تجربه کردم و واقعا میدونم چقدر دردناک و ترسناکه از ته قلبم آرزو میکنم هیچکس مجبور به تحملش برای طولانی مدت نباشه. خوشبختانه من از پسش براومدم.هر چند اضطراب فراگیر بخشی از زندگیمه اما دیگه حمله اضطرابی ندارم
farhad
کاملأ درسته، حمله پانیک خیلی وحشتناکه، فکر نکنم کسی تا تجربه اش نکنه بتونه ترس و وحشتش رو درک کنه.
Paeez Dokhtar
maryam.rad میتونه موثر باشه حداقلش اینه که بهتر میشناسینش
mrym.rad
منم همیشه یه اضطراب و دلهره دارم ایا امکان داره پانیک بشه و این کتاب موثره برام ؟لطفا جواب بدین خواهشا
elaheh
برای شناخت ابتدایی اختلال اضطراب بسیار مناسبه همچنین راهکارهای پیشنهادیش در بیشتر موارد کاربردیه. هم برای کسانی که خودشون این سندروم رو دارند و هم کسانی که در اطرافشون چنین کسی هست کتاب خوب و مفیدیه.
..solale..
برای کسی مثل من که درگیرشم واقعا کار ساز بود ❤
Pariya
امروزه که همه ی ما ، در مدرسه ، دانشگاه ،محیط کار و گاها خانواده استرس و اظطراب رو به نحوی ،کم یا زیاد احساس میکنیم و همه روزه باهاش درگیریم ، خوندن این کتاب میتونه کمکی عالی برای مبارزه با غول استرس و شکست دادنش باشه😁 البته اندازه ی این غول برای آدمای مختلف متفاوته و برای بعضیا میتونه به اندازه یه عنکبوت باشه😄 به نظرم این کتاب برای اونایی که استرسشون در حد مورچه هم باشه مفیده ! در حین خوندن شکلک های بامزه کمک میکنن درک بهتری از موضوعات ذکر شده داشته باشیم و به کتاب جنبه ی سرگرم کننده بودن در عین آموزنده بودن میده.پیشنهاد میکنم مطالعه کنین :)
مانا
اضطراب در حد مورچه😄
شاپرک
""وقتی بتونید احساساتتون نسبت به خودتون رو تغییر بدید، اونوقت میتونید نوع نگاهتون به هیولا رو هم تغییر بدین."" به نظر من مخاطب این کتاب فقط نوجوونا نیستن؛ خیلی خوب بود.
0
کتابخوار
برخلاف برخی از دوستان که نوشته بودن کتاب مناسب بچه هاس به نظرم یه کتاب کوتاه و ساده و کاربردی برای کنترل اضطراب و حتی مشکلات دیگه روحی مثل افسردگی هست و بخاطر ساده سازی و تصویرسازیهای بامزه بیشتر توی ذهن باقی میمونه و حس مثبتی داره.

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۲صفحه بعد